APUA AUTTAKAA,RASKAUSTESTISTÄ!!!

Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
prk.en saanut mistään tälle päivälle gyne aikaa :kieh:

Ei gyne vielä näe mitään pariin viikkoon, tai ainakaan viikkoon. Alkuraskauden ultraan ei kannata mennä ennen vko 6 ja silloinkin mielellään loppupuolella viikkoa. Sun ei nyt auta kuin odottaa mitä tapahtuu. *halaus*

Alkuperäinen kirjoittaja Ootko:
varma et ekasta testistä tuli haalea viiva?

joo o kyllä siinä se viiva näkyi....

ja mä mulla ois pitänyt alkaa menkat su viimestään....
ja mahaakin on nippaillut.

prk.en saanut mistään tälle päivälle gyne aikaa :kieh:

No entä aikaa verikokeille?

Valitettavasti tuo on kovin yleistä, mahdollinen kem. raskaus siis. :( Itse olen kokenut tuon kolme kertaa... Eli ensin tullut haalea plussa, sitten ei plussaa ja muutaman päivän jälkeen on alkanut vuoto noin viikkoa myöhässä. Toivon, että sinulla on kyseessä nyt vaikka vain viallinen testi, mutta valitettavasti sitähän sanotaan, että jopa 40-50% raskauksista päättyy ekalla viikolla, usein ilman että siitä tuleva äiti tietää mitään.

No kannattaa varmaan ootella vaan uutta testiä ja tehdä vaikka ens viikolla. Tuloshan nyt voi olla mitä vaan. Vaikka se on kuinka jännää ja muuta, niin toisaalta eipä noista verikokeista ja muista oikestaan mitään hyödy loppupeleissä. Kun eihän ne ehdi tulosta sulle kertoa kun ehkä maanantaina. Eli sama käydä apteekista ostaan testi ja tehä se itse vaikka isllon =)

Toivotaan, että tulee sellainen tulos ku toivot =)

Eikös sen digin pitäis näyttää jopa neljä päivää ennen odotettua kk alkua? On se silloin aika herkkä.
Odottele pari päivää (joo, tosi helppoa kun kärvistelee epätietoisuudessa... :( ) ja sit uusi testaus.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Eikös sen digin pitäis näyttää jopa neljä päivää ennen odotettua kk alkua? On se silloin aika herkkä.
Odottele pari päivää (joo, tosi helppoa kun kärvistelee epätietoisuudessa... :( ) ja sit uusi testaus.

ei se kaikilla näytä, osalla raskaushormonitaso nousee hitaasti- on yksilöllistä.

missä voisin käydä ottamassa tuon verikokeen?? voin vaikka maksaa sen ite sit.

voin ko mennä vaan labraan, ilman lähetettä
Soita neuvolaan ja kysy. En usko, että verikokeeseen pääsee ilman lähetettä. Virtsakokeeseen täällä pääsee, mutta samat testit niilläkin on.

http://www.vau.fi/Teemat/Teemakategoriat/Keskenmeno/Mika-ihmeen-kemiallinen-raskaus/

missä voisin käydä ottamassa tuon verikokeen?? voin vaikka maksaa sen ite sit.

voin ko mennä vaan labraan, ilman lähetettä
Soita lähimmälle yksityislääkäriasemalle ja kysy miten siellä menetellään. Eli haluat verikokeen jonka nimi kvantitatiivinen S-hCG.

Tk:sta et testiä saa.

Tekisin uuden testin parin päivän päästä (no joo, oikeesti tekisin varmaan tänään jo.. ;)).
Mulla oli viimeksi raskaudessa niin, että iltapäivällä näytti haaleaa plussaa ja aamulla kun piti varmistaa niin negaa näytti. Ja siis olin raskaana, lapsi nyt 4v. Nyt oon taas raskaana ja ei mulla nytkään aamulla sen vahvempaa viivaa tullut, vaikka niin aina sanotaan. Yksilöllistä kai sekin...

Ihan turhana mäkin pidän mihinkään verikokeeseen menemistä, vaikka hyvin kyllä ymmärrän turhautumisesi! Voi itku kun itse olen ollut samantapaisessa tilanteessa, ei asia kyllä hävinnyt mielestä hetkeksikään. Kuitenkin, kuten joku tuossa jo sanoi, tulosta verikokeestakin joutuu odottamaan, eikä se tee "hullua hurskaammaksi". Koska clearblue ei nyt näyttänyt mitään, se kertoo että hcg veressäsi on alhainen, luultavasti ainakin alle 50. Jos saa yhden luvun verikokeesta, joudut kuitenkin vain odottelemaan ja uusiin kokeisiin, koska se kertoo raskaudesta kuinka hcg lähtee nousuu, ei pelkkä yksi luku... Itse yrittäisin kuitenkin kärvistellä ja tekisin uuden kotitestin vaikka sunnuntaina ja jos silloinkin vielä epäselvää, menisin maanantaina kokeeseen.

luin tuosta kemiallisesta mutta en oikein usko siihenkään,kun olisi pitänyt viimestään alkaa jo su menkat,kun mä lopetin viime to terolutien oton,ja kax edellistä kiertoa on alkanut heti 3 päivän viiveellä niin menkat....

ja nyt tota mahaa nippailee aina välillä...mä soitan kohta neuvolaan ja kysyn sieltä mielipidettä

Yhteistyössä