apua aurinkoihottumaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äippä

Aktiivinen jäsen
28.04.2004
2 972
0
36
Onko kellään näin keväisin/kesäisin ongelmaa ihon kanssa;
punotusta, kutinaa, näppyjä?
jos on, niin mikä teillä auttaa parhaiten?
Itselläni tämä kevätkesä on ollut kaikkein pahin!
raavin itseäni pakosti, vaikkei vois :/

On jokakeväinen vaiva. Ensin kun palaa kunnolla näppylöille ja turpoo iho ja joskus tulee jopa kuumetta sitten helpottaa. Ite en ole ottanut mitään vaivaan. Joskus joku ehdotti antihistamiiniä, mutta ite ajattelin että parasta kun vaan välttää aurinkoa.

Olen käyttänyt noita kapseleita jo hyvissä ajoin ennen kesäkelejä ja hyvin ovat tehonneet. Vastaavan tyyppisiä tuotteita on muunkin merkkisiä halvemmalla. Auttaa ihoa suojautumaan auringon haittavaikutuksilta sisäisesti ja edistää rusketusta. Suosittelen!!!

Kyllä pitää ens keväänä varautua jo ajoissa,
nyt vetelin kortisonia ja muutamana päivänä heinix
huuleen niin on alkanut asettumaan =)
Ja on ollut sateista ja viileempää, niin ei oo aurinko ärsyttänyt.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 19:40 Vivida sun kirjoitti:
Olen käyttänyt noita kapseleita jo hyvissä ajoin ennen kesäkelejä ja hyvin ovat tehonneet. Vastaavan tyyppisiä tuotteita on muunkin merkkisiä halvemmalla. Auttaa ihoa suojautumaan auringon haittavaikutuksilta sisäisesti ja edistää rusketusta. Suosittelen!!!
minä myös parhaillaan käytän noita vivida sun kapseleita, mutta jos meinaan olla auringossa pitempään kun 10 minuuttia niin rasvata lisäksi pitäis. Paras apu tietysti olis pitkähihaiset vaatteet, mutta kukapa sitä kesällä jaksaa pitkissä kulkea..
Ei ole vieläkään ap:lle myöhäistä aloittaa.
Joskus on lääkäri määränny mulle kestineä ja kortisonia kutinaan.

Yhteistyössä