Soitin syntyneiden teho ja valvontaosastolle eilen illalla sitten ja taas sama laulu,koliikkia!. Sinne ei voi kuulema mennä koska meillä ei ole lähetettä.mutta hän kertoo tän mun asian osaston lääkärille ja sen lääkärin pitäisi soittaa mulle tänään jossain vaiheessa, ja eilen kun soitin terveyskeskukseen riihimäkeen, sanoivat he mulle että lähete kirjotetaan jos on kyse elämästä tai kuolemasta.No mitä jos vaikka nyt onkin,mistä he sen voi tietää? Soitin myös äsken meijän omaan terveyskeskukseen ja sanoi mulle että lähetettä ei noilla perusteilla kirjoteta eikä tää ole heidän mielestään kiireellinen asia, että varataanko aika? Sanoin että mulla on 2.11 aika mutta haluan nyt heti ja sassiin. Sitten hän sanoi että niillä on lääkäri lomalla ja lääkäreistä pulaa joten en voi saada aikaa aikaisemmin kuin toi 2.11 eli ota se! Ja sanoi vielä että aikuiset menee tommosen pikkusen edelle koska pikkusen tutkimuksessa menee aina aikaa. Eli lopputulos..saan puhelinsoiton osastonlääkäriltä,se on mun suurin oljenkorteni nyt jos passittaa sinne niin hyvä. Koska sinne tarvii sen lähetteen niin ei oo voitu mennä vaan.Katsotaan nyt kunhan se lääköri soittaa.
Ainiin,alotin eilen illalla sitten noita maitohappobakteereita,Idoformia. Vielä ainakaan ei ole mitään merkittävää näkynyt, mutta niissä vissiin voi mennä aikaa jos oikeen olen ymmärtänyt?