APUA, APUA!!! Mokkapaloista....

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Oon tekemässä mokkapaloja ja epähuomiossa laitoin sokerin muiden kuivienaineiden sekaan. Ja munat ja sokeri olisi pitänyt vaahdottaa yhdessä. Voiko siis mikään enää pelastaa mun surkeaa leivontayritystä???
 
No ei hätä ole tämän näkönen, laita pikkasen sokeria munien sekaan, vaahtoutuu ne sokerittakin mutta laita vähän niin tulee parempi vaahto. Ja sitten jatkat ohjeiden mukaan.
 
ja lopputuloshan on joka tapauksessa sama - sieltä ne mokkapalat tulevat ulos saman näköisenä, oli sitten ap syönyt vaikka pelkkänä taikinana ne palansa.
Ne varsinaiset mokkapalat siis tulevat ulos myöhemmin :)
 

Yhteistyössä