APUA! ÄKKIÄ!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pelkäävä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pelkäävä

Vieras
Mikä ihme mulla voi olla, kun verenpaineeni on ihan liian matalat. Paineet on kokoajan jotain 83/45. Ja rasituksenkin jälkeen vain 98/57.

Olo on ollut kuukausia TODELLA heikko, voimaton ja väsynyt, mieli on maassa ja kaikki ärsyttää. Mitään en jaksa oikeen tehä. Mulla on myös kilpirauhasen vajaatoiminta, johon on lääkitys. Olen myös laihtunut ja iho/silmät kellertää. Oireita on vaikka millä mitalla, mutta olen pannut kaikki väsymyksen oireet valvovan vauvan piikkiin. Mutta nyt vauva nukkuu paremmin, mutta olo vain pahenee.

Sain ensiviikolle lääkäriajan ja labrakokeita otetaan. Ajattelin kuitenkin kysyä, onko täällä ketään, jolla on noin matalat verenpaineet? Ja mistä ne voisi johtua? Luin netistä, että vois olla addisonin tauti mulla noiden oireiden perusteella. Onko kellään tätä tautia?

Pelottaa ja ahistaa oottaa ensiviikkoon... ;(

voisiko olla että kilpirauhasen vajaatoimintaa lääkitään nyt liikaa ja on mennyt ylitoiminnan puolelle (laihtumisesta tulee mieleen tämä).

Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Mulla on kans alhainen verenpaine. Samoja lukemia kuin sulla. Ei oo mitään muuta sairautta. Syötkö varmasti tarppeeksi suolaa?

Tämä oli kuin minun näppikseltäni :)
Mulla on aina matala verenpaine, vaikka tekisinihan mitä tahansa. Mitään sairauksia ei ole, enkä kyllä tosin varsinaisesti tuosta kärsikään.

Mulla on ihan hirveä olo enkä jaksa tehä mittään. Hengästytää ja tuntuu että sydän ei jaksa. Oon aina ollut tosi hoikka ja laihun vaan lisää. Syön suolaa ja tänäänkin otin suoraan suuhun suolaa, mutta ei juuri auta.

En tiedä onko liikatoimintaa, toisaalta ei kaikki oireet viittaa siihenkään. :(

Yhteistyössä