Apua äkkiä auttakaa, lidlin "pussimuusi"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Öööööäää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ö

Öööööäää

Vieras
Oon tekemäs jauhelihaperunsoselaatikkoa mökillä ja en oo ennen tehnyt noista pussimuuseita mitää, monellekko tosta pussista riittää? 400g jauhelihaa. 4:lle pitäis

Pottumuusilaatikko tekee niin hyvin kauppansa että laitan aina kaksi pussia, jos muuten on pussimuusia jonkin kanssa niin jää jopa yhdestä pussista syömättä osa.

[QUOTE="oho";30035135]Siis syökö joku oikeesti niita? Miks ihmeessä?[/QUOTE]

Me syödään, olosuhteissa joissa oikean muusin tekeminen on turhan hankalaa. Pussimuusin saa suoraan nesteeseen tehdä. Lidlin muusi maistuu parhaimmalta näistä pussiversioista.

Mä en oikeen tajuu et miks on maailman kamalin ihminen, jos syö pussimuusia tai pakastemuusia. Niissäkin kuitenkin on monessa 100% perunaa, niin miksi itsetehty muusi ois yhtään parempaa? Siis nyt jos puhutaan sen terveellisyydestä, ei mausta. Mitä vikaa pussi tai pakastemuusissa??

[QUOTE="Vakkari harmaana";30035276]Juuri se maku on perseestä.[/QUOTE]

Mä olen niin paska kokki ett mulla varmasti pussi/pakastemuusi on parempaa kuin mitä se olisi jos itse alkaisin sählää. Sitäpaitsi nykyään kun ostaa pottuja, niistä menee puolet roskiin kun ne on ihan mustelmilla. :(

Kysyykö joku ihan tosisaan et mikä vika syödä pussimuusia? Eihän siinä ole mitään vitamiinejä jäljellä ja ei silöä ole mitään tekemistä pesrunan kanssa. Miksi ihmeessä joku haluaa syödä lisäainepaskaa vapaaehtoisesti. Ei niin tyhmädaiju-urpo voi olla etteikö osaa tehdä itse muusia.

Saksalainen on sen verran pitkään hionut ruoan säilyttämistä lisäämättä ruokaan ylimääräisiä säilöntäaineita, ja lidlin pussimuusi on oiva esimerkki siitä. Ko. muusi maistuu suhtkoht perunamuusilta, eikä siitä jää jauhoista jälkimakua. Eräreissuille äärimmäisen loistava vaihtoehto kun puhutaan nopeasti valmistettavasta ruoasta. Eikä terveellisyyttäkään tarvitse hirvittävästi miettiä, sillä lidlin pussimuusi ei sisällä lisäaineita tai muita myrkkyjä. 1pps muusia, 0,5l vettä, 2,5dl maitoa, 1tl suolaa ja nokare voita, muuta ei sitten tarvitakkaan.

Yhteistyössä