Apua! "Aito" sienijakkara haussa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vahvero
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vahvero

Vieras
Olen ihan varma, että olen tänä keväänä nähnyt se useammassakin lehdessä (jopa Kaksplussassa?) , mutta nyt ei löydy mistään!

Eli haussa se minun mielestäni ainoa oikea sienijakkara (valitettavasti myös se kallis = design?). Siis puinen, pyöreä kärpässienen näköinen jakkara. Muistaakseni siinä on toinen, pienempi sieni vieressä. Jossain lehdessä muistan nähneeni myös tosi hienon mustan version siitä... Googlella ei löydy kuin vankilamyymälöiden ja vastaavien versioita, mutta mun mielestä ne ei ole oikeita.

Sellaisen haluaisimme ehdottomasti ja voisin pyytää lapsen kummeilta ja/tai isovanhemilta vaikka kimppasynttärilahjaksi. Osaako joku auttaa ja kertoa mistä löytyisi?

Tämä ei nyt auta sua ollenkaan, mutta meillä on sellainen maalla aitassa :whistle:
On siellä myös kahden istuttava vanha pulpetti, hevosen lippakärryt, ym. muuta kivaa vanhaa :xmas:
katsoin kerran että huutiksessa maksavat älyttömiä summia noista vanhoista tavaroista :o

Muistaakseni tällainen se oli minkämoisen olen omassa lapsuudessa joskus nähnyt.

http://3.bp.blogspot.com/_ryAfWCMlGnc/SZATUCA80pI/AAAAAAAAAFM/7Ltr6P7PIeY/s320/leluja+009.JPG

Eipä tuossakaan blogissa sanottu mistä jakkara on peräisin.

http://www.com-pa-ny.com/shop/salakauppa/tattipage.html

Tai siis tää oli kasplussassa ainakin. Mutta eikö se aito sieni ole kärpässieni, tai meillä oli sellainen ainakin mummolassa :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Turussa asutaan.
ViuhVauh: Ei ole tuo.
Löytääkö joku Iskun sienestä kuvaa? Sivuilta en ainakaan mä löytänyt.

Ei näköjään ollut kuvaa, mutta talvella oli ainakin myymälöissä. En muista tarkkaan, millainen, mutta soita Iskuun ja kysele. Hintaa oli jotain 60-80?.

Onko kukaan ostanut vankilamyymälän sienijakkaraa, mitä maksoi? Onnimannin tuotteissa ei ole hintaa ilmoitettu. Meillä kaivattaisiin leikkimökkiin, ja on tuolla mustalla aikalailla hintaa varsinkin kun kolmekappaletta haluaisin.

Hitsi vieköön!

Tuossa Salakaupan tatissa on juuri oikea muoto. Kaunis kuin mikäkin! Mutta makssa ehdottomasti liikaa. Tuota ei kehtaa pyytä lahjaksi vaikka maksajia olisi useampikin. Huoh.

Onnimannin versio ja muut on liian kömpelön ja jotenkin suttuisen näköisiä. Sieni jota haen, on juuri tuollainen siro ja kauniin kaareva, pilkut on skarppeja palloja, ei mitään töpötyksiä ja jalassa ei ole missään nimessä maalattua ruohoa... Oikea saattaa olla tuo Pure Dynamiten linkissä oleva.

Pitää varmaan tarkistaa se Isku jossain vaiheessa. Laittakaa ihmeessä vielä vinkkiä, jos jostain sienijakkaroita bongaatte. Etsimäni versio on melko varmasti ollut tänä vuonna jossain sisustuslehdessä (Deko, Avotakka yms?).

Tosin "täysin varma" näkömuistini on pettänyt ennenkin... Eli on pienen pieni mahdollisuus, että olen nähnyt tuon tattijakkaran ja sekoittanut sen päässäni noihin kömpelöihin kärpässieniin.

Yhteistyössä