Apua! Absolut torr valmistus lopetettu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ongelma mullakin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ongelma mullakin

Vieras
Kärsin hikoiluongelmasta ja apteekin täti sanoi että tuon valmistus on lopetettu. Vastaava tuote kuulema triple try, mut se ei oo toiminut mulla ollenkaan. Mitä mä nyt käytän? GGrrr!

Alkuperäinen kirjoittaja ongelma mullakin:
Kärsin hikoiluongelmasta ja apteekin täti sanoi että tuon valmistus on lopetettu. Vastaava tuote kuulema triple try, mut se ei oo toiminut mulla ollenkaan. Mitä mä nyt käytän? GGrrr!

Triple try on täysin erilainen tuote.Kokeile Acon uutta on aikamoista myrkkyä

Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:

Millasta tuo on? Apteekistako sitä saa?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Millasta tuo on? Apteekistako sitä saa?

Joo apteekista ja mulla auttaa ehkä liikaakin on todella vahvaa ja on roll on

Alkuperäinen kirjoittaja eikä:
Mitä? Eei!! Miksi se on lopetettu? Mulla ei tehoa mikään muu kuin AT. Onko tuo Aco verrattavissa ollenkaan?

Niitä pitää kokeilla.Mä oon kova hikoilemaan ja käytän vicy 7jour,acoa ja tripleä

Mulla tuo triple on yhtä tyhjän kanssa.. Mitä acoa käytät, kun olen nähnyt niitä useampia ? Oletko käyttänyt at:ta ikinä?

Kyllä AT on tuotteista aivan ehdottomasti paras. Käytin yhtäjaksoisesti Absolut Torria vuoden verran ja sen jälkeen kainalohikoilu ehtyi niin, että enää ei ole tarvinnut käyttää moneen vuoteen.

Yhteistyössä