Onko olemassa mitään yhtä tehokasta antiperspiranttia kuin Absolut Torr?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyi hikeä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hyi hikeä

Vieras
Näin helteillä olisi ihana pitää vaaleita vaatteita, mutta hikoilen kainaloista aivan tajuttomasti. Kamalan isot läikät heti, joten pakko pitää tummia vaatteita:( At on ainoa mulla tehonnut aine. Oon kokeillut kaikki markettidödöt ja apteekin hicorollit, batsit, triple dryt ja ovat ihan yhtä tyhjän kanssa. AT on ainoa, joka oikeasti toimii, mut se on niin ärtsyä, että kainalot ei enää kestä..

Kokemuksia muista? Onko mitään vaihtoehtoa? Ja mä siis hikoilen vuolaasti, että pienihikiset älkööt vaivautuko...

Alkuperäinen kirjoittaja Milla Makia:
eikos se botox auta tuohon vaivaan. poistaa kai hikoilun kokonaan, kainaloista siis.

No näin olen myös kuullut, ikävä kyllä mun opiskelijabudjetti ei salli kyseistä hoitoa ihan heti... Varmasti olisi tehokasta. Ellei siihen sitten ole saatavilla kelan tukea jos on oikein paha hikiongelma (niin kuin mulla)?:D

mulla tuon absolutin vaikutus lakkasi n. 1 vuoden käytön jälkeen. vaihdoin Favoraan ja sitä olen käyttänyt n. 5 vuotta. Tehokas vaikka apteekin täti muuta väitti. ja hellävarainen kainaloille.

Yhteistyössä