Apteekin raskaustesti?? Näytti negaa..mutta menkat myöhäs viikon..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Telluska"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Telluska"

Vieras
Miten luotettava tuo apteekin raskaustesti on, kun tein sellaisen aamulla ja näytti negaa.
Menkat viikon myöhässä, teenkö toisen testin viellä vai suosiolla labraan?
Raskaudenkeskeytys tulee olemaan, jos raskaana :(

No kyllä ne aika varmoja on, mutta odota vaikka pari kolme päivää ja tee uusi testi, jos vielä kuukautiset myöhässä. Joillakin nousee hitaammin se raskaushormoni (kuten mulla), mutta viikon päästä on tullut jo jonkinlainen haamu testiin jos olen ollu raskaana.

Apteekin testi on yhtä luotettava kuin labrankin. Veritesti on aavistuksen verran herkempi, mutta ainakaan meillä päin sitä ei ihan tuosta vaan saa kunnallisella puolella. Mutta jos siis muuten säännölliset kuukautiset on viikon myöhässä ja syynä olisi raskaus, niin se näkyisi kyllä kutakuinkin kaikilla testeillä. Kuukautiset voi olla myöhässä myös sen vuoksi, jos kovasti stressaa sitä, onko raskaana vai ei.

Nyt sitten oon tehny kaks testiä jotka näytti negaa ja eilen verikokeella. Senkin tulos oli negatiivinen. Menkat edelleen tulematta, mistä vois johtua, kun eivät ole koskaan jääneet pois tai tulematta (poislukien raskaudet)????
Ihmetelläkkö vaan että ovat tulematta vai pitääkö huolestua, että on jokin muu vialla?

Onko mitään yleisoireita, muita vuotoja, yliväsymystä, kipuja, lääkitystä, hormooneihin vaikuttavia tekijöitä, liiallista liikuntaa, painon äkillistä pudotusta...

Ei auta kuin odottaa jos ei mitään muuta häiritsevää oiretta ilmaannu, testata vielä muutaman päivän päästä. Lääkäriin sitten jos nuita muita yleisoireita tulee ja raskaustestit negatiivisia (koska ne on luotettavia ja suht herkkiä).

Tsemppiä!

[QUOTE="Telluska";24537121]väsymystä ollut, nukun päikkäreitä melkein joka päivä, muita oireita ei oo!!! eikö se verikoetesti ole luotettava???[/QUOTE]

Veritesti on takuulla luotettava. Tuloksen saat terveyskeskuksessa nopeasti. Tai jos haluat mennä yksityiselle.

Yhteistyössä