Apteekin oma raskaustesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Aloittaja"

Vieras
Elikkäs testailin tänään aamupäivästä ja ensimmäisillä minuuteilla ruudulla oli vain yks viiva ja no mähän pienoisen pettymyksen kourissa laitoin sen testin sitte vaan takas pakkaukseen ja laukkuun (ku en viittiny työmään roskikseen nakata).

Puolentunnin sisällä kävin uudestansa kattoos ja siihenhän olikin ilmestynyt toinen hailakka viiva viereen.. Luin kyllä käyttöohjeet ja niiden mukaan ei kannata tuloksiin luottaa kun testauksesta oli jo kulunut se n.puolituntia. Mutta ajattelinkin nyt kysyä teidän käyttäjäkokemuksia noista apteekin omista raskaustesteistä, onko jollain viiva vahvistunut testauksien myötä vai onko todellakin pysynyt negana?

Mä tein tuon testin nyt kp29/29 yleensä menkat alkaneet säännöllisesti aamulla, mutta ei oo tänään vielä alkanu ja raskausoireita on ollu n. viikon verran. Tiedä sitten oonko itse kuvitellut ne, mielestäni en :p

Tässä kuitenkin kuva testistä:

Mulle kävi aikalailla samoin. Tein testin ja katoin että no nega tuli hetken päästä (n.15min) katsoin tikkua uudestaan ja löysinkin haalean viivan. Seuraavana päivänä uusi testi ja nyt jo vähän vahvempi haalea viiva ja lopuksi oli sit pakko ostaa clearbluen testi joka sanoo selvällä suomella ollaanko sitä raskaana vai ei. Positiivinen oli siis sen tulos ja vauvahan siitä sitten tuli. :D Niin ja testiä tein myös ihan sinä päivänä kun menkkojen olis pitäny alkaa.

Minulla kyseinen ei ole koskaan valehdellut, neljä raskautta takana. Muut testit kyllä, kannattaa odotella muutama päivä tai jopa viikko niin saat varmimman tuloksen. Tiedän että odottelu on vaikeaa. Mutta kannattaa ettei tule iso pettymys.
Toivottavasti ei sinullakaan ole valehdellut.

[QUOTE="minä vain";26601103]Minulla kyseinen ei ole koskaan valehdellut, neljä raskautta takana. Muut testit kyllä, kannattaa odotella muutama päivä tai jopa viikko niin saat varmimman tuloksen. Tiedän että odottelu on vaikeaa. Mutta kannattaa ettei tule iso pettymys.
Toivottavasti ei sinullakaan ole valehdellut.[/QUOTE]

Odottamallahan se selviäisi, jollei kuukautisia ala kuulumaan, mutta kun oon niin kamalan malttamaton! (niinkuin varmasti moni muukin samassa asemassa oleva) :D

Mutta toivotaan parasta! :)

onneks olkoon ! oon aina ostanu sen apteekin oman ja kaks raskautta todettu, ikinä ei oo turhaan kaksia viivoja laitellut =) kyllä toi on musta selkeä plussa. ja noita testejä on tullut ostettu ja usein... ehkä liiankin usein :D (liian malttamaton kato ku oon)

Sama juttu, ei oo apteekin omaan testiin tullu minkäänlaisia viivoja myöhemminkään jos en oo raskaana ollu. Useampi on tullu tehtyä.

Muun merkkisiin testeihin onkin sitten tullu kaikkia epämääräisiä viivoja vaikka en oo ollu raskaana.

Heheh, itse just testailin samalla testillä pari tuntia sitten :) Mulle tuli jostain syystä molemmat viivat hyvin haaleina, kontrolliviivankin vain juuri ja juuri erotti. Kävin nyt kurkkaamassa uudelleen kysymyksesi innoittamana ja nyt viivat näkyivät selkeämmin. Onneksi ostin 2 testin pakkauksen, saan huomenna vielä testata aamulla. Et eiköhän tässä olla raskaana molemmat, onnea vaan!

^ Tuuhan säki huomenna kertomaan kuinka sun kävi =) Onnea vaan myös itsellesi! Toivotaan, että muakin saa onnitella ihan kunnon plussasta muutaman päivän päästä! :p

Tänään testasin aamulla rfsun testillä ja negaa näytti ainakin se. :/ Joku tositosi hailakka viiva oli, mutta oon varma et se oli se kuuluisa viivanpaikka vain.. Menkoista ei merkkiäkään joten ehkä on vielä toivoa =) Odottelen nyt kumminkin pari päivää jos ne alkais ennenku testaan uudestaan. Onko muilla millasia kokemuksia noista rfsun testeistä? Testin mukaan 99,9% varmuudella näyttää totuuden..

Sellainen pieni vinkki tähän väliin, että esim. Prismassa ja Citymarketissa myytävä PregCheck raskaustesti (jota saa sekä 1kpl:n puikkotestinä että 2 kpl:n liuskatestinä) on käytännössä sama testi kuin tämä luotettavana pidetty Apteekin raskaustesti. Valmistaja on sama, eli Oriola. Hinta vain on huomattavasti edullisempi. 2kpl:n liuskapaketin hinta on yleensä kolmen euron tietämillä, kun tuo Apteekin testi maksaa kuutisen euroa.

RFSU:n testit eivät kuulemma ole mitenkään erityisen herkkiä. Moni on saanut niillä negaa tai viivanpaikkaa, ja samana päivänä toisella testillä jo ihan selvemmän viivan.

Sellainen pieni vinkki tähän väliin, että esim. Prismassa ja Citymarketissa myytävä PregCheck raskaustesti (jota saa sekä 1kpl:n puikkotestinä että 2 kpl:n liuskatestinä) on käytännössä sama testi kuin tämä luotettavana pidetty Apteekin raskaustesti. Valmistaja on sama, eli Oriola. Hinta vain on huomattavasti edullisempi. 2kpl:n liuskapaketin hinta on yleensä kolmen euron tietämillä, kun tuo Apteekin testi maksaa kuutisen euroa.

RFSU:n testit eivät kuulemma ole mitenkään erityisen herkkiä. Moni on saanut niillä negaa tai viivanpaikkaa, ja samana päivänä toisella testillä jo ihan selvemmän viivan.

Joo, mäkin oon huomannu sen että rfsu:n testit huonoja, apteekin oma ja pregcheck näyttää oikein. Tuosta haamusta en kyllä osaa sanoa mitään, toivotan onnea!!

Odottele pari päivää ja testaa sitten uudestaan. Silloin viivan pitäisi olla jo vahvempi. Jos viiva ei vahvistu niin kyseessä voi olla kemiallinen raskaus.

Toivottavasti viiva vahvistuu!!

No voi harmi ettei se toinen testi nyt näyttänyt mitään :( Uutta testiä sitten vaan kehiin jos mitään muuta kuulu, pidän täällä sulle peukkuja!

Mulle tuli edelleen toinen viiva, nyt hieman vahvempi kuin eilen :) Olo on jotenkin epätodellinen kun nuo viivat on toistaiseksi ainoa todiste raskaudesta...

Ap, olisin kysynyt sinulta noista raskausoireista, millaisia oireita sulla on ollut? Mulla ei ole ollut mitään, mutta en ole huolissani kuitenkaan, edellisessä raskaudessa oli sama juttu. Tämä oireettomuus on ainakin mulla ehkä varmin raskausoire, normaalisti nimittäin ennen menkkoja olen tosi väsynyt, kiukkuinen, päätä särkee ja on huono olo. Jos nyt jotain oiretta haluaa hakea niin sellaista pientä nipistelyä olen tuntenut alavatsalla muutaman päivän.

Tule tosiaan kertomaan miten kävi, minä ainakin luotan tuohon Apteekin testiin sen verran että uskon sinuakin onnistavan!

Oireet mulla alkoi n. reipas viikko sitten ja ensimmäisinä tulivat kauhea nälkä ja väsymys. Sittemmin hieman lämmöt koholla ja mielestäni pientä turvotustakin oli. Niin ja alaselkää mulla kolotti välillä! Aiva ihmeellistä. Pieniä "nippailuja" / alavatsakouraisuja myös. Eilen aamulla vähä huippas ja silmis pyöri hetken aikaa. Mutta rinnoissa en oo huomannut mitään muutoksia, eivät oo arat ym. :)

Mullakin hieman epätodellinen olo, kun ei oikein tiedä, että oonko raskaana vaiko en :) Mutta jokatapauksessa onnittelut sinulle ja miehellesi! Vai joko olet uskaltanut kertoa plussasta? ;) Mä en oo vielä sanonut mitään, kun ei oo kerta varmaa.. :)

[QUOTE="Aloittaja";26604526]Oireet mulla alkoi n. reipas viikko sitten ja ensimmäisinä tulivat kauhea nälkä ja väsymys. Sittemmin hieman lämmöt koholla ja mielestäni pientä turvotustakin oli. Niin ja alaselkää mulla kolotti välillä! Aiva ihmeellistä. Pieniä "nippailuja" / alavatsakouraisuja myös. Eilen aamulla vähä huippas ja silmis pyöri hetken aikaa. Mutta rinnoissa en oo huomannut mitään muutoksia, eivät oo arat ym. :)

Mullakin hieman epätodellinen olo, kun ei oikein tiedä, että oonko raskaana vaiko en :) Mutta jokatapauksessa onnittelut sinulle ja miehellesi! Vai joko olet uskaltanut kertoa plussasta? ;) Mä en oo vielä sanonut mitään, kun ei oo kerta varmaa.. :)[/QUOTE]

Mulla kans ruoka maistuu ja nyt kun sanoit niin on ehkä vähän turvotustakin, vyötä ei saa millään laitettua samaan reikään kun normaalisti. Sama juttu oli aiemmassakin raskaudessa, vatsa jotenkin pullahti ulospäin heti positiivisen testin jälkeen :D Ja turvotustahan sen on oltava, eihän se maha heti ala kasvamaan.. Lämpöjä en oo mittaillu, oli kyllä mielessä mut ehdin tehdä ton testin ensin. Rinnat on ehkä aavistuksen aremmat kuin normaalisti eikä mitenkään hirmukipeät kuitenkaan.

Miehelle kerroin heti, nyt pitäisi pystyä pidättelemään ettei kerro muille. Olen päättänyt lykätä tiedottamista mahdollisimman pitkälle, on sattunut muutamia ikäviä tapauksia tuttavapiirissä eikä tämä ole muutenkaan ollut itsestään selvä juttu että lapsia saa. Päivä kerrallaan tässä ollaan raskaana, toivotaan että päästään maaliin asti.

Joo mäkin oon ajatellut, että jos vain suinkin pystytään niin ollaan kertomatta ainakin sinne 12vko asti. Tai noh, kyllähän siitä nyt parhaalle ystävälle täytyy kertoa (pakko tämä on jonkun kanssa saada jakaa) =)

Uusimmat

Yhteistyössä