Apteekin oma raskaustesti -onko enää kelvollinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SuukkoSuulle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jos kontrolliviiva tulee testiin, niin testi toimii oikein.
Ja siihen voi luottaa.
Tietty riippuen siitä, kauanko testi on ollut avattuna ja missä on säilytetty. Testi on voinut kuivua
tai kostua.

Juu sama miete mullakin ja laitoinkin, että hyvityksen kyllä vaadin tai muutoin laitan negatiivisen palautteen. Voi että ku nyppii! Ei siin toki lukenu kuntoluokituksesta mitään, mut oletin ny et tottakai se on kunnossa oleva, kun kohteessa luki: Apteekin raskaustesti, voimassa 02/2009. Tarpeettomana:)

Alkuperäinen kirjoittaja Eikös siinä paketissa sanota:
että tarkista että suojapussi on ehjä tms... Tai että avaa juuri ennen testausta

No sepä juuri! Kyl mä siis oon noit ennenkii käyttäny ja aina itse aukassu vasta juuri ennen testin tekoa, kuten ohjeessakin lukee! ja ny sit sain tämmösen :ashamed: Ärsyttävää!! :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
No mä en pidä tuollaisista linkityksistä. Mutta siis, oletin kummiskin, et testi olisi uusi ja siten myös suojapussissaan..

ehottomasti otat yhteyttä myyjään ja vaadit rahat takasin ja sitten vaan nega palautetta...
Ihan myös muidenki takia etteivät joudu samaan tilanteeseen

Nii... Ja ku mä joskus siis kysyin jo yheltä myyjältä, et onko stringit varmasti uudet(okei, OLETIN, et ovat, mut aattelin varmistua), ja myyjä sit vastas (ei tämä sama siis) että tottakai ovat, oletin ettei sitä tarvitse erikseen ilmoittaa(palautteita katselin ja sen vuoksi ajattelin varmistua).

Ni ny sit OLETIN, et no raskaustesti yleensä myydään KÄYTTÄMÄTTÖMÄNÄ, eli täysin uutena, suojapussissaan.. Mut näköjää tästä lähin KAIKKI pitää erikseen kysymällä varmistaa.... :headwall: :headwall: