Apteekin Oma raskaustesti ja viivanpaikka.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äiti

Vieras
Viime kuussa kierto oli 27 tai 28 päivää.
Nyt mennään jo päivillä 33.
Menkkakipuja ollu jo montta päivää mutta minkäänlaista vuotoa ei näy.

Eilen Citymarketista ostettu Preg Check testi näytti puhdasta negaa.

Tänään Apteekin Omalla tehty näyttää myöskin negaa.
Testissä kyllä näkyy mielestäni aivan selvä viivanpaikka, valkoinen, otin testin auki.

Eli onko Apteekin Omassa raskaustestissä viivanpaikkaa, onko kenties viivanpaikka muuttunut plussaksi myöhemmin (uudella testillä )?

Näkyykö se viivanpaikka siinä apteekin omassa siis ilman että avasin testiä? Mulla ei ainakaan negoihin ole tullut sillä testillä yhtään mitään, mutta en oo kyllä käynyt availemaan niitä.

Ei kai auta kun odotella vielä ja uusia testi parin päivän päästä?

Ihan samassa tilanteessa ollaan :-) Eilen testasin viivanpaikan Apteekin omalla ja tänään tuli vähän testiajan jälkeen hailukka plussa. Mutta ei siis voi noteerata oikeaksi plussaksi.

Mulle on noita viivanpaikkoja tullut aina silloin tällöin, eikä ole merkannut plussaa. Johtuneeko virtsan happamuudesta tai mistä lie. Toivotaan sulle vahvistuvaa plussaa.
Mulla on menossa vasta KP 21/27-32, mutta dpo on 10. Ovis vahvistettu ultralla ja irroituspiikillä.

Mä oon aina tehnyt apteekin omalla raskaustestini ja aina kun ollut nega, niin ei siinä ole näkynyt mitään viivaa. Sitten ku ollu plussa ni sitten on näkyny jo selkeesti.
oottele pari päivää ja tee uus.:)

Esikoisesta aikoinaan tein samalla testillä täydellisen plussan, ei voinu erehtyä tuloksesta :D

Juu, siis tuo viivanpaikka näkyy kyllä "ikkunan" läpikin.
Ikinä ennen en oo saanu edes viivanpaikkaa tällä testillä.

Kyllähän toi sitten aika hyvää ennustaisi jos se viivanpaikka siinä on. :)

Mulla ei oo tosiaan ikinä tullut yhtään mitään siihen toisen viivan paikalle. Paitsi siis ne kolme kertaa kun oon ollut raskaana, tästä vikasta tuli aika hailakka viiva mutta selkeästi oli väriä siinäkin mukana. Negoista ei oo pystynyt katsomaan että mihin kohtaan se toinen viiva olisi tullut.

mä muuten tein myös esikoisesta tuolla samalla testillä "varmistustestin" joskus kasiviikolla ja siinä ei meinannut se kontrolliviiva näkyä ollenkaan kun väri oli kaikki testiviivassa :)

Mutta koita ap vaikka huomenna tai perjantaina uudelleen, toivotaan että tulee väriäkin viivaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Tuulis:
Mä oon aina tehnyt apteekin omalla raskaustestini ja aina kun ollut nega, niin ei siinä ole näkynyt mitään viivaa. Sitten ku ollu plussa ni sitten on näkyny jo selkeesti.
oottele pari päivää ja tee uus.:)

Sama juttu, en ole ko. testissa ikinä viivapaikkaa nähnyt. Ja esikoisesta sain haamujen haamun joka kyllä vahvistui sitten plussaksi.

onko joku saanut selkeän plussan ko. testillä mutta vasta 30 min kuluttua testistä? Tesatttu ennen menkkojen oletettua alkua, 2h edellisesta vessakäynnistä? Eli kokemuksia roskishaamuista kaipaisin (tosin tuo ei ollut haamu vaan ihan selvästi näkyvissä).

On! Olen testannut kaksi samanlaista viivanpaikkaa, ei raskautta. Plussissa viivaan tulee väriä. Harmaa tai väritön viivanpaikka ei ole plussa. Odota ja testaa uusiksi.

Yhteistyössä