Apteekin oma raskaustesti ja haamu! helppiä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hdgjxdrtyi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hdgjxdrtyi

Vieras
Aikasemminkin oon tätä testiä käyttänyt ja esikolla näytti positiivista selvästi kun raskaana olin, myös silloin kun en ollut niin oli selvä nega.
Nyt kun tein testin nii tuli haamu ja epäilyttää, että ei kai siinä mitään haaleaa viivaa nää jos tosiaan ei ole raskaana? ja vaikka kuinka tiirailisin? eli uskallanko luottaa.. tänään ois rv4+4

Mäkin olen saanut noilla haamuja noihin aikoihin testattuna. Yleensä tulos muuttuu radigaalisti plussan puolelle kun odotti pari päivää ja teki uudestaan. Ei noilla vääriä positiivisia tule todellakaan, kyllä se haamu on plussa. Apteekin oma ei ole kaikista herkimpiä testejä..

Kyllä mä luottaisin! Mä kun olin raskaana ja tein ton testin, niin tihrustelin kaikissa eri valoissa sitä että sain viivan näkyviin :D Eipä siihen ainakaan mun kokemuksen mukaan tule mitään turhia viivoja.

Että lienee onnittelut paikallaan :) <3

Kun luet ne ohjeet siitä paketista, niin siellä sanotaan että viivan sävy ei merkkaa mitään, jos viiva näkyy se on positiivinen testi. Oletan että olet tehnyt sen oikein, etkä saanut sitä testitaplettia liukeemaan väärällekin puolelle eli se on ollut koko ajan oikeassa asennossa.

no tässä kuvassa on kyllä vielä haamumpi kuin testissä, hieman epäselvä kuva kun nettiin laitto :o

http://www.aijaa.com/v.php?i=5872582.jpg

Mut on kyllä aavistuksen selkeempi viiva, kuvassa hädin tuskin näkyy!?

Itsellä kolme raskautta, viimeisin kaksosraskaus, tässä ja aiemmassa oli samanlaiset hailakat viivat aluksi. Vahvistui parissa päivässä. Tuon kyllä pitäisi olla ns. varma testi, joten ONNEA :)

Aamulla kun tein testin ja ei näkynyt kun testiviiva niin meinas kyl itku tulla vessassa! Onneks kattelin vähän tarkemmin paremmassa valossa ja testiajan puitteissa tuli haamu :)
Kiitos onnitteluista<3 Heh, toivon salaa kaksosia! Vaikka ikäeroksi esikkoon tulisikin 1v10kk jos kaikki menee hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
chef: millä viikoilla testasit? nyt voin olla vähän luottavaisempi jo, kun näkee muitakin haamujen haamuja jotka tosiaan on ollu plussia :)

Nyt kun tarkemmin mietin, niin itseasiassa toi testi onkin tästä kolmosesta, eikä kakkosesta...eli ei se vauva olekaan vielä taapero, vaan nyt vedellään viikolla 38+1...mutta että kyllä siitä siis vauva kehittyi :D

Mä en ihan tarkalleen tiedä, mutta siis +-2 päivää siitä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Mulla kun ei ehtinyt vielä kuukautisia tulemaan kuin pari kertaa ennen uutta raskautta (ikäeroksi tulossa 1v2kk) niin en ihan tarkkaan tiedä kiertoni pituutta jne.

Mutta aikalailla se siis niinä päivinä oli, kun kuukautisia odoteltiin saapuvaksi.

Tämä ei ole apteekin oma, vaan mammaksin testi (tämä on nyt sitten se 1v taapero :) ) eli mä olen ennenkin saanut aika heikkoja viivoja kun olen ensimmäisen kerran testannut.

Tässä clear bluella tehty varmistus 2-3 tunnin päästä, seuraavasta virtsasta:

Clear blue on siis mulla näyttänyt hyvin. Myös tämän kolmosen tarkistin clear bluella ja selvän plussan antoi.

Mulla kolmosen ylläriraskaudessa Apteekin oma näytti juuri tuollaiselta kuin sinulla ap, ja mä kuvittelin pitkään sen olevan "viivanpaikka"...:ashamed: Toi meidän viivanpaikka on nyt 2v9kk vanha. :D

Yhteistyössä