apteekin dödöt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Apteekista Mineraalikivi.. Toimi mun haisunäätämiehelläkin, jolla hyperherkkäiho. Suihkun jälkeen sitä kiveä ja päälle voi laittaa mieleistään tuoksuvaa dödöä ja näin on menty monta vuotta.. Aoiemmin työpaidat oli miltei kertakäyttöisiä, kun hiki syövytti ne ja ei tehonnut edes 90 pesu kun alkoi haista heti kun päälle laittoi...

Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
mä kanssa apteekilla kattelin niitä mut en uskaltanu ottaa ku en tiijä miten iho kestää ja mites karvojen ajelu niiden kanssa. se bats vai mikä olikaan nimeltään..

Mulla iho kestänyt hyvin, ei mitään oireita. Ja olen kyllä käyttänyt heti karvojen poistonkin jlk, mutta taas mieheni(jolla olisi aihetta tuota käyttää!!!)ei kärsi laittaa sitä kun heti kuulema alkaa kutisemaan.

argh,mitä mä nyt teen.... valinnanvaikeus :D
onkse bats samantapanen ku triple dry ettei tarvii laittaa joka päivä?
himpuran simpura..

siis toi mineraalikivi toimii niinku normidödö? eka kainaloon ja sit "normidödöö" perään? :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
argh,mitä mä nyt teen.... valinnanvaikeus :D
onkse bats samantapanen ku triple dry ettei tarvii laittaa joka päivä?
himpuran simpura..

siis toi mineraalikivi toimii niinku normidödö? eka kainaloon ja sit "normidödöö" perään? :ashamed:

Siis pelkkä kivikin riittä, se ehkäisee sitä hienhajun muodostumista. oma valinta on, hauaako sitten tuoksuakin jollekin. Ohjeessa on, että kostuta kivi ja kainaloihin, sitten kuiva kivi. Mies tekee niin, että laittaa suihkun jälkeen, jolloin iho on märkä, säästää näin vissiin yhden vaiheen... (miehet,miehet...) Mutta todellakin toimii ja meidän ei tartte pähkäillä syöpyneiden t-paitojen kanssa. Aiemmin kun oli sellaista, että paita 90 tulleena saattoi tuoksua puhtaalle jne. Ylleen kun mies sen vetäis ja paita lämpeni & kostui, niin järkyttävä löyhkä tuli jo paidasta...

dripple dry on tehonnut, tosin teho heikentynyt huomattavasti kahden purkin jälkeen.. mutta onhan noita siellä apteekin hyllyllä vaikka kuinka. otat henkilökuntaa hihasta ja kysyt tehokasta dödöä, ne osaa neuvoa :)

mä kans suosin tota Absolut Torria, ja todellakin se kerta viikkoon sitä riittää...oon aina kärsiny kovasti kainalohikoilusta ja nyt en oo sen jälkee enää kärsiny...huom!se aine pitää kainalot kuivina et voi käyttää ihon myötäsiä vaatteita!

Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:
Käytän itse apteekista ostettua Bats-merkkistä deodoranttia. Minulla tehoaa, on hajusteeton, ja löytyy muistaakseen roll on ja creme muodot.

Tätä myös itsellä käytössä ja enpä hevillä vaihda! Kaupan dödöihin en koske enää ollenkaan!

Yhteistyössä