Kukas tiesi näistä apteekin dödöistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lasisilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kokemuksia triple dry:stä on ja ei tosiaan kainalot hikoa kun sitä käyttää. onhan se tyyristä varmaan jotain 10-15e paikkeilla/pullo mutta ei sitä tarvi laittaa kuin joka 3 päivä ohjeen mukaan ja kyllä riittää

Tuota torria itse käytän, mulla sen verran voimakas hieneritys ettei driple auttanut yhtään. Kirvelee aina sen yön kun sitä torria käyttää mutta sitten menee 1-2viikkoa ennen kuin tarvii uudestaan dödöä laittaa. Suosittelen jos vain kestää sen yhden yön kirvelykutinan.

Siis käytättekö te sit kuitenkin tavallista dödöö vielä niinku "tuoksun" takia?Ja onko totta,kun joku joskusväitti,että kun noita käyttää niin sit se hikoilu tulee jostain muualtapäin kehoo?Siis siks kun kainaloista ei sit noilla tuotteilla hikoo..?
Ja mitä toi Torr maksoi?

Minä oon tuo joka käytin tuota torria. Tuoksunahan voi käyttää lisäksi dödöä jos ei hajuvettä käytä mutta hien takia sitä ei tarvitse laittaa. Minä en ole huomannut että hikoilu muualta olisi lisääntynyt. Valitettavasti en muista hintaa (puteli kestää todella kauan) mutta kympin kieppeillä mahto olla. Ystäväni käytti tuota torria vuoden verran aina silloin tällöin ja hien eritys väheni hiljakseltaan lähes olemattomiin.

triple drytä olen kokeillut ja mulle ei se tehonnut, mutta voin kyllä suositella absolut torria, kerran viikossa lisään ja mulla tuli vaan eka kerran jälkeen kutinaa siitä. on ihana tuote <3 :) paidan kainalot ei oo enää koskaan märkänä enkä haise pahalle! kyllä mielestäni hikoan ihan normaalisti muuten, mutta kainalot pysyy kuivana. ja muualta tuleva hiki ei haise samalta kuin kainalohiki.

En oikeastaan kauheasti hikoa kainaloista, mutta alko tuo aine silti kiinnostamaan!

Siis että suihkussa käydään ihan normaalisti päivittäin, mutta dödöä lisätään vaan kerran viikkoon (saunan jälkeen :D )??

Eikai siitä 'normaali-ihmisellekään' haittaa ole vaikka kokeilisi?

Pari muuta hyväksi havaittua dödöä on Amway:n ja Dermosilin dödöt. Kaupan tuotteista en tykkää ja tuntuu ettei ne pidä mitään/on karmeen hajusia. Tuo Dermosil noista mainitsemistani parempi! Muuta en enää ostakaan. Paitsi nyt kokeilumielessä noita edellämainittuja... =)

eikai toi absolutin lopetus oo totta? :o olisin huomena menny sitä ostaan (iteki tällasen ketjun tänne tein joku aika sit ja kovasti toi at alko kiinnostaa)
siis voi harmi jos näin on,triple drystä en oo kuullu kovinkaan paljon hyvää :(

Yhteistyössä