K
Keittiönoita
Vieras
Tällä palstalla kun aina puhutaan siitä, millainen hirmulisko anoppi on, niin entä jos appiukko olisi vielä pahempi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin että voisko se anoppi alkaakin tuntua ihan ihmiseltä?Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Niin mitäs sitten?
Mä olen ajatellut, että musta tulee aikanaan - ainakin palstailijoiden mieletä - ihan hirvee anoppi. Sellanen hirmulisko. Mutta tänään juttelin exän kanssa junnun tulevaisuudesta, mahdollisesta puolisosta ja mahdollisista lapsista ja musta tuleekin luultavasti appivanhempana suorastaan enkeli verrattuna exään B)Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:No, mun exän isä oli ilkeä. Ei minulle mutta vaimolleen, ja sille miniälle jolla oli jo edellisestä avioliitostaan lapsia.
Nykyään häntä varmaan diagnostisoitaisiin narsistiksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä olen ajatellut, että musta tulee aikanaan - ainakin palstailijoiden mieletä - ihan hirvee anoppi. Sellanen hirmulisko. Mutta tänään juttelin exän kanssa junnun tulevaisuudesta, mahdollisesta puolisosta ja mahdollisista lapsista ja musta tuleekin luultavasti appivanhempana suorastaan enkeli verrattuna exään B)