Appiukko yritti ajaa kissamme yli :/

  • Viestiketjun aloittaja "Miniä"
  • Ensimmäinen viesti
"aapee"
Ilona: miehen kanssa meneekin jo paremmin, juteltiin koko eilisilta asiasta. Ihana mies, mutta pelkää isäänsä. Minkäs sille mahtaa, koetetaan nyt tukea toisiamme ja välttää näitä vaaratilanteita.
Ei ole herkkua tämä,mutta kohta se on ohi.

Pidetään sitten yhteyttä appiukkoon kun pystytään sentään sovussa olemaan jos ei saman katon alla asuta..
 
"Sanna"
Lain mukaan kissa pitää olla kiinni niin taajamassa kuin haja-asutusalueellakin.
Ei muuten tarvitse. Ainoastaan julkisille paikoille, kuten uimarannoille ja leikkipuistoihin, kissan päästäminen on kiellettyä.

Maalla tarvitaan hiirikissoja ja muutenkin niiden tulee saada ulkoilla vapaasti.

Tsemppiä ap. Minä en suostuisi asumaan lähimaillakaan noin kammottavaa appiukkoa. Veisin myös kissani kauas tuollaisesta tappaja-sadistista.
 
"aapee"
Kiitos tsemppauksesta! En olisi uskonut vielä 3 v takaperin että mulle voi sattua tällaista.
Tosin kaikki oli sen arvoista kun saadaan mahtava koti kasvattaa lapset,viljellä ja harrastaa :) Tosin pientä kisua ei mikään tuo takaisin... :/
 
eiköhän ole sinunkin syysi
[QUOTE="aapee";26043024]Minä en ole muuttanut appiukon nurkkiin vaan hän meidän.Irtisanottiin välittömästi kun tuli ongelmia, ei suostunut lähtemään.Miehen kanssa sopi sitten uuden päivämäärän jolloin suostuu lähtemään.
haukkui minut jolloin laitoin ulos täältä (lapset olivat kuulemassa) ja silloin appiukko katkaisi välit,emmekä ole missään tekemisissä.

On varmasti vikaa minussakin. En sitä kielläkään,mutta en se minä ole joka ongelmien tullessa muuttaa pois omastai asunnosta.Eiköhän ulkopuolinen ole se joka lähtee.
Enkä tiennyt hänen olevan narsisti, vaikka toki vaikeaksi luonteeksi tiesinkin. Tiesin narsistisuudesta vasta kun jouduin käymään ammattilaisen kanssa juttelemasta asiasta. Hän sitten kertoi mitä tässä voi vielä olla luvassa ja antoi vinkkejä miten toimia.[/QUOTE]

Tilanne meni niin että ei saatu omaa taloa heti myytyä. Yritin niin kauan että raskaus oli yli puolen välin. Sitten appivanhemmat ilmoittivat että voimme muuttaa tänne jo etukäteen ja talo ostetaan vasta kun oma on myyty.

Etkö tässä juuri kerro,että olette muuttanut appiukon nurkkiin asumaan? Ja nyt sitten häädät hänet pois vaikkakin asunto olisi jälkikäteen olisitte sen itsellenne ostaneet. Siitä se on sivaantunut ja ihan oikein sinulle,että tekee asioita mitä on tehnyt. Olet kylmä ihminen! Mielessäsi ei ole kuin joku vaivainen kissanpentu ja oma napa, musita ihmisistä viis.

Kerro seuraavalla kerralla parempi tarina ja uskottavamnpi :)
 

Yhteistyössä