Apilanlehti-astiastot, kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Onko kenelläkään noita Apilanlehti-astioita? Minua itseäni himottaisi hankkia tuota yhtä joulusarjaa, mutta mietin vaan, että onko se kannattavaa. Eihän nuo mitään ihan halpoja ole.

Minulla on perinnejoulu 12 osaa kahvi-ja ruoka-astiat sekä kattaukset sekä termoskannu, royal christmas kahvi- ja ruoka 12 osaa sekä kattaukset, pilgrim kahvi- ja ruokalautaset 12 osaa, sininen kartano kahvi- ja ruoka-astiat ja mukit 6 osaatermoskannu, pääsiäisastiasto, disneyastiasto kahvi- ja ruoka 12 osaa, sekä kattaukset, rose kahvi ja kattaukset 12 osaa, kalevala kahvikupit 12 osaaja kattaukset, siitä ei oo ruoka-astioita, romanov kahvi- ja ruoka 12 osaasekä kattauksia, sitten vielä yks, josta on kaikki osat 12 osaa, en muista nimeä, se on semmonen vähän vinot ne astiat ja kultainen reunus, sit vielä omalla logolla ruoka-astiat, nimeä en muista ym. Jouluaamuasetelma, tonttukartano ja seimiasetelma. Kaikkia en varmasti muistanut, mutta onhan noita. Ovat tosi ihania ja siellä on hyvä asiakaspalvelu. Mulla esim. oli sinisen kartanon termoskannu vuoden kaapissa käyttämättömänä ja viime viikonloppuna oli käytössä ja siitä oli irti kansi liimauksista, niin käskivät laittaa vaihtoon.

[QUOTE="Fani";27595734]Minulla on perinnejoulu 12 osaa kahvi-ja ruoka-astiat sekä kattaukset sekä termoskannu, royal christmas kahvi- ja ruoka 12 osaa sekä kattaukset, pilgrim kahvi- ja ruokalautaset 12 osaa, sininen kartano kahvi- ja ruoka-astiat ja mukit 6 osaatermoskannu, pääsiäisastiasto, disneyastiasto kahvi- ja ruoka 12 osaa, sekä kattaukset, rose kahvi ja kattaukset 12 osaa, kalevala kahvikupit 12 osaaja kattaukset, siitä ei oo ruoka-astioita, romanov kahvi- ja ruoka 12 osaasekä kattauksia, sitten vielä yks, josta on kaikki osat 12 osaa, en muista nimeä, se on semmonen vähän vinot ne astiat ja kultainen reunus, sit vielä omalla logolla ruoka-astiat, nimeä en muista ym. Jouluaamuasetelma, tonttukartano ja seimiasetelma. Kaikkia en varmasti muistanut, mutta onhan noita. Ovat tosi ihania ja siellä on hyvä asiakaspalvelu. Mulla esim. oli sinisen kartanon termoskannu vuoden kaapissa käyttämättömänä ja viime viikonloppuna oli käytössä ja siitä oli irti kansi liimauksista, niin käskivät laittaa vaihtoon.[/QUOTE]

Ei ole todellista! Täähän on kuin Milanna paitsi eri astiat...

Mut oikeesti, ei voi olla totta että joku on tuollainen hamsteri!

Yhteistyössä