Anyone

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vierain

Vieras
Siis oonko ainoa, jolle tällainenkin on kynnyskysymys... Oon tavannut kivan (ihanan) miehen ja olin sen luona käväisemässä viime viikonloppuna. Tarkoitus siis treffata nyt uudestaan. Mut mulla tuli viimeksi siellä käydessä ihana kamala olo eli että koska hän on eronnut...sillä on se sama sänky, missä hän on viettänyt kiihkeää suhdetta exänsä kanssa. Eli EN halua samaan sänkyyn hänen kanssaan, missä on peuhattu exän kanssa aikanaan... Onks liikaa pyytää, että hän ostaisi uuden sängyn :( koska olen ihan tosissaan hänen kanssaan ja toivon, että hänkin ois ka siksi voisi satsata uuteen sänkyyn.

Siis olet tavannut hänet kerran ja toisella kerralla ajattelit sitten läväyttää kortit pöytään, että mentäisiinkö sänky ostoksille?

Aloittakaa lakanoiden vaihdosta tai sitten otat sen äijän sun luokse!

On me treffailtu kauemminkin mutta nyt vasta menin kotiinsa. Juu ei voi mitään, mut tulen hulluksi ajatuksestakin, että hän on siellä muhinoinut exänsä kanssa....

[QUOTE="Mams";29519841]Ymmärrän, mutta ehkä ei nyt ihan heti uutta sänkyä ostamaan, kauanko olette tunteneet? Odota pieni hetki jos pystyt, sitten ehdotat uuden sängyn hankkimista.[/QUOTE]

En vaan voi mennä sänkyhommiin ko. sänkyyn. Enkä voi kauan vetkutellakaan että ei mentäisi sänkyyn phuuhh. Toivoisin että hänkin olisi tosissaan ja voitais sopia tästä...ei kai se ole liikaa vaatia, että ei vaihda naista useammin kuin sänkyä.

Ei oo mikään Hästens se sänky, ihan tavallinen runkopatjasänky.

Ap, oletko varma, että onko se se sama sänky? Toivotaan, että niiden erosta on aikaa ja niillä oli hiljaista sänkyhommissa.Varsinkin jos kyseessä on sama sänky, niin ei se varmaan ole kovalla koetuksella ollut!

Ei kannata olla mustasukkainen exälle, se on huono lähtökohta suhteelle ja sitä tosiasiaa, että hänellä on exä et voi valitettavasti muuttaa!

Tää vaivaa mua...no mut täytyy vaan vähän saada aikaa kulumaan ja katsella, mut oon sellainen, että halut menee ajatuksestakin että on ollut siinä exän kanssa. Ei ole hyväsenne, ei, yritän ajatella jotenkin positiivisemmin. Mennyttä se on.

Mitä sängystä, se on helppo vaihtaa jos yhteen menette, jos olet tarkka, mutta ajattele missä miehen vehkeet on ollut, eksän sisällä.
Miten voit ne ottaa

tavatkaa luonasi, niin on helpompaa.
Ei kaikkia huonekaluja voi eron takia vaihdella

Menyttä on, ihan niin kuin sanoit! Mies halusi siitä eroon ja aloittaa sun kanssa toimivan ja molempia tyydyttävän parisuhteen! Kaikki menee hyvin ja enemmin kuin huomaatkaan saat sen runkopatjankin vaihtoon!

Kuulostaahan se pahalta alkaa vaihtaa huonekaluja eron takia...mut mulle rakkaus on sellainen joka on ja pysyy, ei hypätä suhteesta toiseen. Ja kyse vain sängystä... Ainakin patja ON vaihdettava.

Ap minkä ikäinen sinä olet, onko hän ensimmäinen miesystäväsi.
Jos olet aiemmin seurustellut, oletko vaihtanut eron jälkeen sänkyäsi.

Minkä ikäinen mies on.

Tuli vain tästä mieleen, että olet vanhemman miehen löytänyt ja ensimmäisessä suhteessasi.

Elämään kuuluu eletyt elämät, et saa kaivettua sitä eksää miehesi historiasta ja muistoista, vaikka yrität.
Huonekalumietinnät sitten kun muutatte yhteen

Joo hän on eronnut ja mä oon kyllä seurustellut mutta en asunut yhdessä kenenkään kanssa. Plääh... no ehkä mä unohdan kaikki sänkyjutut toistaiseksi hänen luonaan. Tai kutsua hänet mun luo.

Oletkohan sinä tosissaan suhteessa, josko niin siinä ei sitten tule mieleenkään, mikä sänky tai sohva sattuu alla olemaan, silloin mennään ihan materiaalin ulkopuolella.

[QUOTE="miemie";29519952]Patja ja lakanat vaihtoon. Ja sit eiku hommiin. Pitääkö tyynykin vaihtaa, entä peitto ja päiväpeitto?[/QUOTE]

Kuule jotkut ajattelee, että useammin sänkyä mieluummin vaihdetaan kuin miestä.