Anteeksipyyntö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rukoilijasirkka

Vieras
Se mitä sanoin siitä sen tytön tappajasta, oli aika tyhmää ja tahditonta. Tosi kauhea asia ja tulee paljon kaikenlaisia tunteita esiin sitten. Oon pahoillani, että sanoin tökeröön tyyliin.

tokihan se on ymmärrettävää että reagoi tämmösissä asioissa kärkkäästikin, onhan nämä aina tosi paskoja tapahtumia mutta en ihan yleisesti ottaen tajua sitä kauheeta lynkkaustyyliä mikä ihmisillä on tapana(en siis nyt tarkottanu sua)..

mutta on kyllä fiksua myöntää jos tuntuu että on tehny/sanonu tyhmästi, pisteet siitä :D

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
tappajalta pyydellään anteeks ja palstalaisilee vittuillaan antaumuksella ilman katumusta :o

No en minä sitä, mutta sanoin vaan semmosia juttuja niinkuin ihmettelin, etteikö vanhemmat olleet huomannut yms. Aika kauhea juttu kuitenkin niillekkin. Ja anteeksi jos sullekkin oon jotain tuttuillut.

Alkuperäinen kirjoittaja Häh:
No eikö tuossa ois enemmän järkeä, että pyytäisit anteeksi sitä sanomistas siinä ketjussa jossa oot sen sanonu?

Mikä järki alottaa uus ketju?

Sitä minäkin, nyt kaikki joutuu kaivelemaan jostain, että mitäs ihmettä se nyt sitten sanoikaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
tappajalta pyydellään anteeks ja palstalaisilee vittuillaan antaumuksella ilman katumusta :o

No en minä sitä, mutta sanoin vaan semmosia juttuja niinkuin ihmettelin, etteikö vanhemmat olleet huomannut yms. Aika kauhea juttu kuitenkin niillekkin. Ja anteeksi jos sullekkin oon jotain tuttuillut.

no tottakai saat :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Debra:
No eikö tuossa ois enemmän järkeä, että pyytäisit anteeksi sitä sanomistas siinä ketjussa jossa oot sen sanonu?

Sitä minäkin, nyt kaikki joutuu kaivelemaan jostain, että mitäs ihmettä se nyt sitten sanoikaan...

Olen joskus tehnyt niinkin, mutta silloin kukaan ei lue sitä anteeksipyyntöä vaan jatkaa tappelua samasta aiheesta. Jos joku ei tiedä, mistä sanomisesta oli kyse, niin aina parempi. kannattaako mennä lukemaan tyhmiä kommentteja, joita pyydän anteeksi niiltä jotka ne luki?

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Debra:

Olen joskus tehnyt niinkin, mutta silloin kukaan ei lue sitä anteeksipyyntöä vaan jatkaa tappelua samasta aiheesta. Jos joku ei tiedä, mistä sanomisesta oli kyse, niin aina parempi. kannattaako mennä lukemaan tyhmiä kommentteja, joita pyydän anteeksi niiltä jotka ne luki?

OK, no saat anteeksi, menköön :D

Miks pyydät anteeksi omia ajatuksiasi? Sanoit kai vain rehellisesti sen mitä oikeasti ajattelit.
Sekin ihmetyttää että jos olet uskossa niin etkö ajattele että mitään ei kuitenkaan tapahdu Jumalan sallimatta? Etkö usko että jokaisen ihmisen päivät on kirjoitettu ylhäällä?

Alkuperäinen kirjoittaja no johan:
pisteitä taisit tulla tosiaan keräämään :/ kiillottamaan sädekehää

Äläs nyt viitsi.
Hyvähän se, että joku edes pyytää anteeksi, voisit säkin opetella. Ei ole kauhean kauniisti sinulta vastattu kun toinen pyytää anteeksi/on pahoillaan.

Yhteistyössä