R
Rukoilijasirkka
Vieras
Se mitä sanoin siitä sen tytön tappajasta, oli aika tyhmää ja tahditonta. Tosi kauhea asia ja tulee paljon kaikenlaisia tunteita esiin sitten. Oon pahoillani, että sanoin tökeröön tyyliin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:tappajalta pyydellään anteeks ja palstalaisilee vittuillaan antaumuksella ilman katumusta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Häh:No eikö tuossa ois enemmän järkeä, että pyytäisit anteeksi sitä sanomistas siinä ketjussa jossa oot sen sanonu?
Mikä järki alottaa uus ketju?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:tappajalta pyydellään anteeks ja palstalaisilee vittuillaan antaumuksella ilman katumusta![]()
No en minä sitä, mutta sanoin vaan semmosia juttuja niinkuin ihmettelin, etteikö vanhemmat olleet huomannut yms. Aika kauhea juttu kuitenkin niillekkin. Ja anteeksi jos sullekkin oon jotain tuttuillut.
Alkuperäinen kirjoittaja Debra:Alkuperäinen kirjoittaja Häh:No eikö tuossa ois enemmän järkeä, että pyytäisit anteeksi sitä sanomistas siinä ketjussa jossa oot sen sanonu?
Sitä minäkin, nyt kaikki joutuu kaivelemaan jostain, että mitäs ihmettä se nyt sitten sanoikaan...
Alkuperäinen kirjoittaja no johan:pisteitä taisit tulla tosiaan keräämään :/ kiillottamaan sädekehää
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja no johan:pisteitä taisit tulla tosiaan keräämään :/ kiillottamaan sädekehää
No niimpä tietysti tein. Tein sitten niin tai näin, eikö? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Debra:Alkuperäinen kirjoittaja Häh:No eikö tuossa ois enemmän järkeä, että pyytäisit anteeksi sitä sanomistas siinä ketjussa jossa oot sen sanonu?
Sitä minäkin, nyt kaikki joutuu kaivelemaan jostain, että mitäs ihmettä se nyt sitten sanoikaan...
Olen joskus tehnyt niinkin, mutta silloin kukaan ei lue sitä anteeksipyyntöä vaan jatkaa tappelua samasta aiheesta. Jos joku ei tiedä, mistä sanomisesta oli kyse, niin aina parempi. kannattaako mennä lukemaan tyhmiä kommentteja, joita pyydän anteeksi niiltä jotka ne luki?
Alkuperäinen kirjoittaja no johan:pisteitä taisit tulla tosiaan keräämään :/ kiillottamaan sädekehää