Anteeksi vaan - totuus sattuu - mutta raskaus löysyttää alapäätä!

• Viestiketjun aloittaja aaria
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja monta lasta:
Alkuperäinen kirjoittaja aaria:
PAPA-näytteitä kun otan niin valitettavasti sen huomaa, onko takana raskauksia vai ei. Vaikka kuinka olisi urheilullinen ja timmi, niin eron huomaa 18v synnyttämättömän ja 25v kaksi synnyttäneen välillä.
osaatko muuten neuvoa, missä ja miten pääsisi keskustelemaan mahdollisesta "paikkojen" kiristyksestä, siis silloin kun ongelmaksi muodostuu pienoinen virtsankarkailu ? Mulla on myös tunnottomia kohtia alapäässä, eli en tunne mitään jossain kohdin kun mieheni työntyy sisääni. :(
Kannattaa varmaan ottaa ihan ensimmäiseksi yhteyttä omaan tk-lääkäriin ja sitä kautta päästä gynekologille. Toinen vaihtoehto, mutta kalliimpi toki, on mennä yksityiselle gynekologille.
Vaikka tällaisen aloituksen teinkin, niin silti on ikävää että meille toisille jää synnytyksestä mainitsemiasi ongelmia. Toivottavasti saat niihin kuitenkin apua.

Boogyman
PAPA-näytteitä kun otan niin valitettavasti sen huomaa, onko takana raskauksia vai ei. Vaikka kuinka olisi urheilullinen ja timmi, niin eron huomaa 18v synnyttämättömän ja 25v kaksi synnyttäneen välillä.
osaatko muuten neuvoa, missä ja miten pääsisi keskustelemaan mahdollisesta "paikkojen" kiristyksestä, siis silloin kun ongelmaksi muodostuu pienoinen virtsankarkailu ? Mulla on myös tunnottomia kohtia alapäässä, eli en tunne mitään jossain kohdin kun mieheni työntyy sisääni. :(
urologi

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
urologi
Urologi hoitaa miehiä, gynekologi naisia (myös virtsaamisasioita ja virtsankarkailua).

Mitä väljempi vittu sitä isompaa kyrpää
Alkuperäinen kirjoittaja sas:
Alkuperäinen kirjoittaja minnaryyni:
Katsoit sitten oikeasti asian niin tärkeäksi, että piti täällä ilmoittaa?!
No lähinnä katsoin aiheelliseksi, kun joku julisti koon vaikuttavan seksiin. Pitäähän tasa-arvoa pitää yllä.
Sanoppa muuta. Normaalistihan plussalla haukutaan kaikkia niitä miehiä alamittaisina joilla on alle 20-senttinen. Kenties niitä väljän vitun omaavia naisia.

eh?
Alkuperäinen kirjoittaja Mitä väljempi vittu sitä isompaa kyrpää:
Alkuperäinen kirjoittaja sas:
Alkuperäinen kirjoittaja minnaryyni:
Katsoit sitten oikeasti asian niin tärkeäksi, että piti täällä ilmoittaa?!
No lähinnä katsoin aiheelliseksi, kun joku julisti koon vaikuttavan seksiin. Pitäähän tasa-arvoa pitää yllä.
Sanoppa muuta. Normaalistihan plussalla haukutaan kaikkia niitä miehiä alamittaisina joilla on alle 20-senttinen. Kenties niitä väljän vitun omaavia naisia.
Haluatko kertoa miten kyrvän pituus ja vitun leveys eivät kohtaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti-Kengu:
Joo hetkellisesti löysä on,mutta reenauksella sen saa timmiin kuntoon ;)
Ai niin ei mun varmaan paranis kirjoittaa,kun viidettä lasta odotan :D Olen tähän menessä saanut paikat tiukaks "uudestaan",niin miksen nytkin.

No sehän on jo fakta ettei se onnistu...miehet vaan valehtelee meille että kaikki ok ja samalla miettivät sitä kireää teinirimpsaa :LOL: :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:
Ai niin ei mun varmaan paranis kirjoittaa,kun viidettä lasta odotan :D Olen tähän menessä saanut paikat tiukaks "uudestaan",niin miksen nytkin.

No sehän on jo fakta ettei se onnistu...miehet vaan valehtelee meille että kaikki ok ja samalla miettivät sitä kireää teinirimpsaa :LOL: :LOL:
eikä valehteleeko mun mies
:'( :D

niih
No mulla on 3 lasta ja uusi, itseäni nuorempi mieheni kehuu tiukaksi. Siinä ei jonkun papakoe-hoitsun mielipiteet merkkaa mitään. :D

Toki varmasti vähän olen löystynyt etenkin kahdesta ekasta synnytyksestä, mutta seksi tuntuu nyt huomattavasti kivemmalta kun ei heti ala sattua. Kolmannen jälkeen en ole huomannut eroa, treenaan alapäätä myös useammin nyt kuin ekojen synnytysten jälkeen.

Mies
Totta. Heti kysellään synnytyksen jälkeen kun päästään ekan kerran hommiin et "onhan kiree, onhan" ja auta armias jos vastaat väärin :D

löystynyt alapää
Minä olen onnellinen siitä, että raskaus ja synnytys 'pilasi' alapään.
Ennen olin niin ahdas, ettei puhettakaan siitä että nauttisin seksistä.
Nyt yhdyntä tuntuu tosi hyvälle, eikä liukasteita enää tarvitse. =)

veera
Tietääkö tämä papa-näytteiden ottaja sellaisesta asiasta kuin vaitiolovelvollisuus? Toivottavasti en joudu vittuani sulle näyttämään, kun ei tiedä mitä kotona kavereilles selität.

sure
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Totta. Heti kysellään synnytyksen jälkeen kun päästään ekan kerran hommiin et "onhan kiree, onhan" ja auta armias jos vastaat väärin :D
Eiks tää oo vähän sama juttu ku mies kysyy et onhan mulla tarpeeks pitkä..onhan "joo" *fiuu*

Meillä kotona näin:
Minä: Plussalla sanotaan, että "Anteeksi vaan - totuus sattuu - mutta raskaus löysyttää alapäätä!"
Mies: Ai. No löysyttääkö se?
Minä: No v*tustako minä tiedä, sano sinä.

:D :LOL: :kieh:
Ei mulla varmaankaan sitten mitään akuuttia hätää ole :whistle:

eikä valehteleeko mun mies
:'( :D
Sekin vielä :LOL: :LOL:

Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
urologi
Urologi hoitaa miehiä, gynekologi naisia (myös virtsaamisasioita ja virtsankarkailua).
en tappele tästä....tyttäreni jatkaa urologilla käyntejä ja ystäväni joka sairastaa virtsarakon surkastumaa käy myös urologilla....

Yhteistyössä