Kannattaa varmaan ottaa ihan ensimmäiseksi yhteyttä omaan tk-lääkäriin ja sitä kautta päästä gynekologille. Toinen vaihtoehto, mutta kalliimpi toki, on mennä yksityiselle gynekologille.Alkuperäinen kirjoittaja monta lasta:osaatko muuten neuvoa, missä ja miten pääsisi keskustelemaan mahdollisesta "paikkojen" kiristyksestä, siis silloin kun ongelmaksi muodostuu pienoinen virtsankarkailu ? Mulla on myös tunnottomia kohtia alapäässä, eli en tunne mitään jossain kohdin kun mieheni työntyy sisääni.Alkuperäinen kirjoittaja aaria:PAPA-näytteitä kun otan niin valitettavasti sen huomaa, onko takana raskauksia vai ei. Vaikka kuinka olisi urheilullinen ja timmi, niin eron huomaa 18v synnyttämättömän ja 25v kaksi synnyttäneen välillä.
urologiAlkuperäinen kirjoittaja monta lasta:osaatko muuten neuvoa, missä ja miten pääsisi keskustelemaan mahdollisesta "paikkojen" kiristyksestä, siis silloin kun ongelmaksi muodostuu pienoinen virtsankarkailu ? Mulla on myös tunnottomia kohtia alapäässä, eli en tunne mitään jossain kohdin kun mieheni työntyy sisääni.Alkuperäinen kirjoittaja aaria:PAPA-näytteitä kun otan niin valitettavasti sen huomaa, onko takana raskauksia vai ei. Vaikka kuinka olisi urheilullinen ja timmi, niin eron huomaa 18v synnyttämättömän ja 25v kaksi synnyttäneen välillä.
Urologi hoitaa miehiä, gynekologi naisia (myös virtsaamisasioita ja virtsankarkailua).Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:urologiAlkuperäinen kirjoittaja monta lasta:osaatko muuten neuvoa, missä ja miten pääsisi keskustelemaan mahdollisesta "paikkojen" kiristyksestä, siis silloin kun ongelmaksi muodostuu pienoinen virtsankarkailu ? Mulla on myös tunnottomia kohtia alapäässä, eli en tunne mitään jossain kohdin kun mieheni työntyy sisääni.Alkuperäinen kirjoittaja aaria:PAPA-näytteitä kun otan niin valitettavasti sen huomaa, onko takana raskauksia vai ei. Vaikka kuinka olisi urheilullinen ja timmi, niin eron huomaa 18v synnyttämättömän ja 25v kaksi synnyttäneen välillä.
Sanoppa muuta. Normaalistihan plussalla haukutaan kaikkia niitä miehiä alamittaisina joilla on alle 20-senttinen. Kenties niitä väljän vitun omaavia naisia.Alkuperäinen kirjoittaja sas:No lähinnä katsoin aiheelliseksi, kun joku julisti koon vaikuttavan seksiin. Pitäähän tasa-arvoa pitää yllä.Alkuperäinen kirjoittaja minnaryyni:Katsoit sitten oikeasti asian niin tärkeäksi, että piti täällä ilmoittaa?!
Haluatko kertoa miten kyrvän pituus ja vitun leveys eivät kohtaa?Alkuperäinen kirjoittaja Mitä väljempi vittu sitä isompaa kyrpää:Sanoppa muuta. Normaalistihan plussalla haukutaan kaikkia niitä miehiä alamittaisina joilla on alle 20-senttinen. Kenties niitä väljän vitun omaavia naisia.Alkuperäinen kirjoittaja sas:No lähinnä katsoin aiheelliseksi, kun joku julisti koon vaikuttavan seksiin. Pitäähän tasa-arvoa pitää yllä.Alkuperäinen kirjoittaja minnaryyni:Katsoit sitten oikeasti asian niin tärkeäksi, että piti täällä ilmoittaa?!
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti-Kengu:Joo hetkellisesti löysä on,mutta reenauksella sen saa timmiin kuntoon
Ai niin ei mun varmaan paranis kirjoittaa,kun viidettä lasta odotan Olen tähän menessä saanut paikat tiukaks "uudestaan",niin miksen nytkin.
eikä valehteleeko mun miesAlkuperäinen kirjoittaja jeps1:Alkuperäinen kirjoittaja Äiti-Kengu:Joo hetkellisesti löysä on,mutta reenauksella sen saa timmiin kuntoon
Ai niin ei mun varmaan paranis kirjoittaa,kun viidettä lasta odotan Olen tähän menessä saanut paikat tiukaks "uudestaan",niin miksen nytkin.
No sehän on jo fakta ettei se onnistu...miehet vaan valehtelee meille että kaikki ok ja samalla miettivät sitä kireää teinirimpsaa
Olet sitten ilmeisesti reenannut lantionpohjalihaksia?Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:mä oon 21v raskaana ja kerran synnyttäny ja mun alapää on kyllä tiukempi ku ennen lapsia ja mä myös saan helpommin kun ennen esikoista
Totta. Heti kysellään synnytyksen jälkeen kun päästään ekan kerran hommiin et "onhan kiree, onhan" ja auta armias jos vastaat väärinAlkuperäinen kirjoittaja jeps1:No sehän on jo fakta ettei se onnistu...miehet vaan valehtelee meille että kaikki ok ja samalla miettivät sitä kireää teinirimpsaaAlkuperäinen kirjoittaja Äiti-Kengu:Joo hetkellisesti löysä on,mutta reenauksella sen saa timmiin kuntoon
Eiks tää oo vähän sama juttu ku mies kysyy et onhan mulla tarpeeks pitkä..onhan "joo" *fiuu*Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Totta. Heti kysellään synnytyksen jälkeen kun päästään ekan kerran hommiin et "onhan kiree, onhan" ja auta armias jos vastaat väärinAlkuperäinen kirjoittaja jeps1:No sehän on jo fakta ettei se onnistu...miehet vaan valehtelee meille että kaikki ok ja samalla miettivät sitä kireää teinirimpsaaAlkuperäinen kirjoittaja Äiti-Kengu:Joo hetkellisesti löysä on,mutta reenauksella sen saa timmiin kuntoon
Sekin vieläAlkuperäinen kirjoittaja Äiti-Kengu:eikä valehteleeko mun miesAlkuperäinen kirjoittaja jeps1:Alkuperäinen kirjoittaja Äiti-Kengu:Joo hetkellisesti löysä on,mutta reenauksella sen saa timmiin kuntoon
No sehän on jo fakta ettei se onnistu...miehet vaan valehtelee meille että kaikki ok ja samalla miettivät sitä kireää teinirimpsaa
:'(
en tappele tästä....tyttäreni jatkaa urologilla käyntejä ja ystäväni joka sairastaa virtsarakon surkastumaa käy myös urologilla....Alkuperäinen kirjoittaja ap:Urologi hoitaa miehiä, gynekologi naisia (myös virtsaamisasioita ja virtsankarkailua).Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:urologiAlkuperäinen kirjoittaja monta lasta:osaatko muuten neuvoa, missä ja miten pääsisi keskustelemaan mahdollisesta "paikkojen" kiristyksestä, siis silloin kun ongelmaksi muodostuu pienoinen virtsankarkailu ? Mulla on myös tunnottomia kohtia alapäässä, eli en tunne mitään jossain kohdin kun mieheni työntyy sisääni.Alkuperäinen kirjoittaja aaria:PAPA-näytteitä kun otan niin valitettavasti sen huomaa, onko takana raskauksia vai ei. Vaikka kuinka olisi urheilullinen ja timmi, niin eron huomaa 18v synnyttämättömän ja 25v kaksi synnyttäneen välillä.
no tottakai ei kai se nyt muuten tiukka oliskaanAlkuperäinen kirjoittaja Japetus:Olet sitten ilmeisesti reenannut lantionpohjalihaksia?Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:mä oon 21v raskaana ja kerran synnyttäny ja mun alapää on kyllä tiukempi ku ennen lapsia ja mä myös saan helpommin kun ennen esikoista