tämän illan Todistettavasti syyllinen ohjelmaa? Voi että tuli paha mieli siitä :'( ! Katsoin sitä ja samalla imetin meidän kuopusta, voi että kun mä taas vollasin :'( :ashamed: :snotty: Olipa se surullinen jakso...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:en.mut piti, kiesus unohdin, kun tuli nuo lausannen yleisurheilukisat :kieh:
pitikös muistuttaa =)
Alkuperäinen kirjoittaja parasta aikaa:Alkuperäinen kirjoittaja lisse:en.mut piti, kiesus unohdin, kun tuli nuo lausannen yleisurheilukisat :kieh:
pitikös muistuttaa =)
Sorry :hug: =)
Se on mun lemppariohjelmia ja jos muut lapset on peitelty jo sänkyihin, niin mä en missaa sitä mistään hinnastaVaikka nyt tosiaan oli jotenkin liian herkkäaihe näille "hormooneille" :/
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Alkuperäinen kirjoittaja parasta aikaa:Alkuperäinen kirjoittaja lisse:en.mut piti, kiesus unohdin, kun tuli nuo lausannen yleisurheilukisat :kieh:
pitikös muistuttaa =)
Se on mun lemppariohjelmia ja jos muut lapset on peitelty jo sänkyihin, niin mä en missaa sitä mistään hinnastaVaikka nyt tosiaan oli jotenkin liian herkkäaihe näille "hormooneille" :/
niin minunkin päivien viemän jälkeen. =)
missasin nyt tämän kerran kisojen takia vahingossa :kieh:
mut ensikerralla sitten.nyt tulee bones, sekin hyvä,ja csi miami ym tuonlaiset sarjat.
Alkuperäinen kirjoittaja parasta aikaa:Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Alkuperäinen kirjoittaja parasta aikaa:Alkuperäinen kirjoittaja lisse:en.mut piti, kiesus unohdin, kun tuli nuo lausannen yleisurheilukisat :kieh:
pitikös muistuttaa =)
mut ensikerralla sitten.nyt tulee bones, sekin hyvä,ja csi miami ym tuonlaiset sarjat.
Meillä on sitten ihan samanlainen makuKun tykkään kanssa tuosta Bones-sarjasta ja csi ym. tuollaisista
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Alkuperäinen kirjoittaja parasta aikaa:Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Alkuperäinen kirjoittaja parasta aikaa:Alkuperäinen kirjoittaja lisse:en.mut piti, kiesus unohdin, kun tuli nuo lausannen yleisurheilukisat :kieh:
pitikös muistuttaa =)
Meillä on sitten ihan samanlainen makuKun tykkään kanssa tuosta Bones-sarjasta ja csi ym. tuollaisista
![]()
katotko nyt yli synkän virran?
=)
Alkuperäinen kirjoittaja parasta aikaa:Mitenhän toi yksi viesti tulikin kahteen kertaan...:ashamed: No, osasinkin poistaa sen!
Mutta lisse, nyt alkaa mennä jo pelottavaksiMä nimittäin katson Subia ja yli synkän virran
![]()
Mutta mulla on pyykitkin vielä levitettävänä, klo 1 aikaan yöstä :headwall: Älä kysy miten tässä näin lipsahti![]()
Olipa hauska löytää ihminen, joka tykkää samoista ohjelmistaMutta nyt alan sammuttelemaan konetta ja alan levittämään pyykkejä, varmaan jo ihan puoliksi kuivia :ashamed:
Öitä :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Perussuomalainen LEHMÄ:Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Alkuperäinen kirjoittaja parasta aikaa:Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Alkuperäinen kirjoittaja parasta aikaa:Alkuperäinen kirjoittaja lisse:en.mut piti, kiesus unohdin, kun tuli nuo lausannen yleisurheilukisat :kieh:
pitikös muistuttaa =)
![]()
katotko nyt yli synkän virran?
=)
Onko nää muuten uusintoja vaiko uusia jaksoja tuosta YSV? En koskaan muista alkaa katsoon ja jos on uusintoja nii sit ei ees kiinnosta...