Anteeksi jos jotakuta loukkaa (tämän päivän kolari)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onkohan turvakaukalo irronnut kolarissa, näyttää kuitenkin ehjältä niin ihmetyttää miten ei ole vauvaa suojannut. Ihan hirveää jälkeä kaikki muu, ei paljon autosta jäänyt jäljelle :( http://static.iltalehti.fi/uutiset/kolarijuttuJI0507_uu.jpg

mulle tuli oikeesti itku, kun katsoin sitä kuvaa :( Ajattelin et siinä oli jonku rakas sydänkäpynen, viaton pieni vauva. Jota ei enää ole. Ja jonka läheiset ovat surunmurtamia...

Näyttäisi murskaantuneen niin pahasti, ettei siinä turvaistuimet tai kaukalot auta. Sama kuin olisit pelastusliiveissä, mutta hai syö sinut. Noin kärjistetysti.

Alkuperäinen kirjoittaja ':
mulle tuli oikeesti itku, kun katsoin sitä kuvaa :( Ajattelin et siinä oli jonku rakas sydänkäpynen, viaton pieni vauva. Jota ei enää ole. Ja jonka läheiset ovat surunmurtamia...

Ei kannata lietsoa itselleen tuollaista olotilaa. Tehtyä ei saa tekemättömäksi.
Tottakai tuo on surullista, mutta sellaista tapahtuu joka päivä. :(

Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Ja miksi tuo pelastuslaitoksen henkilökuntaan kuuluva kaivelee housujaan?

Ei kaivele, vaan riisuu tuota palohaalaria pois. Varmaan se ollut päällä, kun joutuneet autoja leikkaamaan auki. Yleensä ne on päällä kaikissa tehtävissä.

Ihan kamala juttu toi onnettomuus :'( Ollaan ajeltu vauvan kanssa tota tietä monet kerrat, ja vaikka missä vaan voi jotain sattua, mut vauvan kuolema on jotenkin järkyttävää. Vaikka ainahan tapaturmakuolema järkyttää.. Pala kurkussa ihan.

Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:
Voi kamala mitä jälkeä... kuinka tuosta on yksikään voinut selvitä hengissä? Vauvaparka, onneksi loppu tuli (ilmeisesti) nopeasti. :(

Aloin miettimään että olisko ollut se kuollut nainen ja vauva etupenkeillä ja henkiin jäänyt nainen takapenkillä. Tosin tuon auton kuvasta päätellen sillä ei luulisi olevan juurikaan merkitystä.

Olenkohan ihan terve kun minua ahdistaa kaikki lapsiin liittyvät surulliset asiat ihan todella paljon? Mistä tämä kertoo, että olen todella ahdistunut? :(

tost henkilöautost on jouduttu leikkaa katto veks,et on saatu ne uhrit sieltä ulos! ei se kaukalo suojaa noin pahalta kolarilta! ihme olisi ollut jos vauva olisi jäänyt henkiin.kauheaa tuollainen,ja se voi käydä kelle tahansa.se on totuus.muistakaa ihmiset järki siellä liikenteessä,älkääkä ajako liian lähellä toisen persettä.siitä on jo suuri apu!

Alkuperäinen kirjoittaja Mikä minussa vikana?:
Olenkohan ihan terve kun minua ahdistaa kaikki lapsiin liittyvät surulliset asiat ihan todella paljon? Mistä tämä kertoo, että olen todella ahdistunut? :(

Mun mies on aivan samanlainen. Ei koskaan pysty katsomaan mitään elokuvaa tai vastaavaa, jossa lapselle tapahtuu jotain.

No tämä kuva ei ole totuuden mukainen siten, että henkilöautosta on leikattu katto pois että saavat uhrit pois. Ei ole otettu heti onnettomuuden satuttua, eli ei kannata vetää johtopäätöksiä millainen kolari on ollut. Jälki ei ole tuon näköistä.

Yhteistyössä