R
rusina
Vieras
Mä en tarkoita tällä morkata tai muuta.. Mutta eilen kuulin, että yksi meidän tuttava, joka on toimistonpäällikkönä myyntialalla, on lestadiolainen. Ei siinä mitään, ei ole sitä vastaan mitään. Mutta sitten pohdittiin miehen kanssa, että hitsi vie, me tunnetaan tosi monta lestadiolaista, jotka on myyntialalla johtoasemassa tai muuten menestyksekkäitä. On kiinteistövälittäjä/myyntijohtaja, on menestyksekäs myyntiedustaja, on muutamakin myyntialan toimiston johtaja ja niin edelleen.
Niin tämmönen ihan hölmö ajatus vain tuli mieleen, että onko kaikki lestadiolaiset hyviä myyntialalla
Kun sitten meidän tuttavapiiriä kun mietittiin, niin ei tiedetty ketään lestadiolaista, joka ei olisi menestyksekkäästi kaupallisella alalla.. Paitsi siis heidän vaimot, jotka ovat kotiäiteinä 
Mä en kehdannut tältä tuttavalta eilen kysyä, vaikka mieli teki, mutta kun ajattelin sen olevan loukkaavaa.. niin ajattelinpa kysyä täällä kasvottomana ihan keneltä tahansa
Niin tämmönen ihan hölmö ajatus vain tuli mieleen, että onko kaikki lestadiolaiset hyviä myyntialalla
Mä en kehdannut tältä tuttavalta eilen kysyä, vaikka mieli teki, mutta kun ajattelin sen olevan loukkaavaa.. niin ajattelinpa kysyä täällä kasvottomana ihan keneltä tahansa