Anteeks vaan mut en ymmärrä tälläistä tahtia

• Viestiketjun aloittaja kummeksuja
  • Ensimmäinen viesti
kummeksuja
Miten voi olla ihan oikeesti niin, että neljä vuotta sitten on oltu onnellisia ja tehty lapsia toisen äijän kans, nyt on jo ihan uus mies kierrossa ja taas lapsi tulossa. Eikö ole mitään järkeä ihmisellä. No mutta toivottavasti nyt kestää, vai onkohan taas odotettavissa ero ja uusi mies ja lapsia liuta yhelle jos toiselle äijälle.

Koomikko Krisse Salminen odottaa toista lastaan, kertoo Ilta-Sanomat.

Krisse on seurustellut tuottaja Jarkko Luoman kanssa runsaat kaksi vuotta. He asuvat yhdessä Itä-Helsingissä. Krissen laskettu aika on keväällä.

Koomikolla on ennestään neljävuotias Eelis-poika taikuri Jori Kopposen kanss

..
täällä 1 kellä 2 lasta ja ikäero 4v .molemmilla eri isät ja ekan kanssa naimisisa..toisen kanssa todella hyviä ystäviä mutta sekin kariutu vain ystävyys asteelle. lapset onnelisia ja äiti onnellinen siitä huolimatta=)

kiki
Mut jotkut ois tossa vaiheessa kerenny erota jo siitä toisestakin, et ihan rauhallista tahtia musta Krisse on edenny. eikä musta vielä ole mitenkään kummallista, jos on lapsia kahen eri miehen kanssa.

plörö
Aloittajan mielestä siis Krissen olisi jäätävä lopun ikään yh- äidiksi eikä vahingossakaan katsoa edes miehiin päin mutta Krissen ex- saa jatkaa elämää....
Kerrohan ap mikä on se aika joka pitää olla eronneena,
entä jos puoliso kuolee mikä silloin on aika vai pitääkö jäädä lopun iäksi suremaan kuollutta puolisoa vaikka itsellä vasta ikää 20v.

Eihän tuossa nyt mitään ihmeellistä ole. Sit saattaisin ehkä kulmia kohotella jos olisi ikäeroa tulossa vuosi ja eri isät lapsilla. Mitäpä sekään tosin mulle kuuluisi.
:xmas:
*muoks* Eikä Krisse taida enää ihan nuori tyttönenkään olla..

Hah,mulla on 2 lasta edellisestä suhteesta,3,5 ja 5v,ja nyt venaan kolmatta "uuden"miehen kanssa,seurustelua takana vuosi ennen kuin tulin raskaaksi :D .Yksinhuoltajana kerkesin reilut vuoden,melkein kaksi olemaan,ja mun mielestä tää tahti toimii ainakin meidän elämässä.Aivan sama ymmärtääkö ketään,its my life B)

Mä olen itse niin hitaasti lämpenevää tyyppiä, etten vielä kahdessa vuodessa alkaisi perhettä perustamaan! :D Mutta ihailen ihmisiä jotka siihen pystyvät! Ja jokainen aikuinen ihminenhän osaa itse tehdä ne omat päätöksensä! Olkoon sitten Krisse Salminen tai Taija Tavis. B)

huh
Nämä kuten ap onkin parhaita moraali saarnan pitäjiä kun itse varmaan tehneet vieläkin nopeammalla tahdilla :LOL:

Itse erosin aikoinaan lapsen isän kanssa,tosin anoppiini pidin yhteyttä.
Aloin noin 5vuotta myöhemmin seurustelemaan uuden miehen kanssa niin ex- anoppihan siitä riemun nosti,mikä kiire sinulla on?
Pyysin ex- anoppi kultaa katsomaan peiliin ja miettimään mitä kellekin sanoo,
itse hän aikoinaan oli avioliitossa ja hankki jo uuden miehen (jonka kanssa on siis vieläkin )
kunnes vasta uskalsi erota silloisesta avioimiehestään

shihtzu
aika jännä että täällä arvostellaan Krisse Salmista kun tekee jo toisen lapsen kun edellisestä suhteesta oleva on vasta 4v., mutta onhan sillä Jarkko Luomallakin lapsia edellisestä suhteesta Marika Makaroffin kanssa ja kaksin kappalein vielä, ne varmaan on sitten tarpeeksi vanhoja ap:n mielestä.

ap
no ehkä ootte oikeessa. En oo sitä mieltä, et kenenkään pitäis elää yksin. Itsellä on nelivuotias keskimmäinen, ja tuntuisi hullulta että pienin olisi jo toiselle miehelle (siis samanikäiset lapset).
No täytynee opetella ymmärtämään vaan sitten. Ei, en halua että kaikki tapahtuisi minun mielipiteitteni mukaan.

Jotenkin minussa elää vaan toivo siitä, että lapsilla olisi mahdollisuus ehjiin perheisiin ja yhdessä pysyviin vanhempiin. No ikävä kyllä se ei ole sitten aina vaan mahdollista, mutta kyllä minullakin saa mielipide silti olla, vaikka ette hyväksyisikään. Miksi muuten enemmän puolustellaan monikko- ja muita erikoisperheitä, mutta ydinperhemallin kannattaja saa hirveät haukut niskaansa (noin niinku yleisesti)???

Gluteus maximus
tuo tahtihan on tällä palstalla ihan normaali! Tuohon pitäisi lisätä vielä pari mukulaa niin olisi palstan normiperhe (4 lasta, 4 eri miehen kanssa ) Minulle se on erittäin epänormaalia ja olen ap:n kanssa samaa mieltä siitä, että miten voi muutamassa vuodessa suuresta rakkaudesta siirtyä seuraavaan suureen rakkauteen ( kyllä vaatii suurta rakkautta ennen kuin lapsen jonkun kanssa tekee, näin ainakin minulla ) jotkut kai lähtee siihenkin hommaan kovin heppoisin perustein.

Jenis
Minä taas en ymmärrä, miten täällä jaksetaan niin syvästi paheksua toisten ihmisten valintoja. Kun ei tiedetä mitkä syyt itse kullakin on valintojensa takana, on vähän turha spekuloida mitä-missä-milloin.

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
tuo tahtihan on tällä palstalla ihan normaali! Tuohon pitäisi lisätä vielä pari mukulaa niin olisi palstan normiperhe (4 lasta, 4 eri miehen kanssa ) Minulle se on erittäin epänormaalia ja olen ap:n kanssa samaa mieltä siitä, että miten voi muutamassa vuodessa suuresta rakkaudesta siirtyä seuraavaan suureen rakkauteen ( kyllä vaatii suurta rakkautta ennen kuin lapsen jonkun kanssa tekee, näin ainakin minulla ) jotkut kai lähtee siihenkin hommaan kovin heppoisin perustein.
luettelepas muutama palstan normiperhe? (4 lasta neljälle eri miehelle)

Yhteistyössä