voi elämä
Ei sun tarvi ymmärtää,ei ole kysymys sun elämästäsi,ap!
Jokainen elää omaa elämäänsä niin kuin parhaaksi näkee!
Jokainen elää omaa elämäänsä niin kuin parhaaksi näkee!
tai edellisen :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:Jokaisen aikuisen( ja nuoren ), joka harrastaa seksiä, pitäisi muistaa, että se vahinko voi tulla koska vaan. Me ei voida tietää onko Krisse suunnitellut tämän raskaaksi tulonsa ennalta, vai onko heillä käynyt vahinko ja he haluavat lapsen pitää.. Siinäpä kauhistolijoille vielä ajateltavaa, jos lapsi on suunniteltu niin koska sitä on alettu yrittämään? Kenties vuosi sitten VAIN vuoden seurustelun jälkeen..
Totta..Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:tai edellisen :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:Jokaisen aikuisen( ja nuoren ), joka harrastaa seksiä, pitäisi muistaa, että se vahinko voi tulla koska vaan. Me ei voida tietää onko Krisse suunnitellut tämän raskaaksi tulonsa ennalta, vai onko heillä käynyt vahinko ja he haluavat lapsen pitää.. Siinäpä kauhistolijoille vielä ajateltavaa, jos lapsi on suunniteltu niin koska sitä on alettu yrittämään? Kenties vuosi sitten VAIN vuoden seurustelun jälkeen..
Ja tänkö pitäis jotenkin osoittaa kypsyyttä/vastuullisuutta/moraalia, että hups vaan lapsia tulee.Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:tai edellisen :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:Jokaisen aikuisen( ja nuoren ), joka harrastaa seksiä, pitäisi muistaa, että se vahinko voi tulla koska vaan. Me ei voida tietää onko Krisse suunnitellut tämän raskaaksi tulonsa ennalta, vai onko heillä käynyt vahinko ja he haluavat lapsen pitää.. Siinäpä kauhistolijoille vielä ajateltavaa, jos lapsi on suunniteltu niin koska sitä on alettu yrittämään? Kenties vuosi sitten VAIN vuoden seurustelun jälkeen..
No, jos ydinperheen onnellinen jäsen pitää päänsä kiinni eikä tule haukkumaan mua siksi kun mä olen yksin, niin en mä mitään haukkuja ainakaan jaa. Sinä, niin ydinperheessä kuin oletkin, et voi tietää miksi Krisse Salminen on tehnyt valintansa, enkä minäkään. Kyllä munkin mielestä ydinperhe usein on paras malli, mutta esimerkiksi meillä mä olisin varmasti jo haudassa jos olisin jatkanut siinä ydinperheessä vaan ihan siksi, että niin pitää tehdä. [/quote]Alkuperäinen kirjoittaja BKM:[quote="ap"
Jotenkin minussa elää vaan toivo siitä, että lapsilla olisi mahdollisuus ehjiin perheisiin ja yhdessä pysyviin vanhempiin. No ikävä kyllä se ei ole sitten aina vaan mahdollista, mutta kyllä minullakin saa mielipide silti olla, vaikka ette hyväksyisikään. Miksi muuten enemmän puolustellaan monikko- ja muita erikoisperheitä, mutta ydinperhemallin kannattaja saa hirveät haukut niskaansa (noin niinku yleisesti)???