B
Bäivi
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Sanotaanko vaikka niin, että mä en usko Margen jauhavan p*skaa, koska hänellä ei ole siihen mitään syytä...
näin just
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Sanotaanko vaikka niin, että mä en usko Margen jauhavan p*skaa, koska hänellä ei ole siihen mitään syytä...
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Näin juuriMäkin tällä viikolla sanon että en ikinä enää halua lapsia ja ens viikolla ilmoitankin olevani raskaana
:xmas:
Paljon mahdollista, sekä sun että mun kohdalla.
Mutta mä vähän luulen, että meillä olisi pokkaa myöntää että kävi pikku vahinko. Onnellinen sellainen. En mä ainakaan väittäisi että raskauteni olisi suunniteltu. Toisaalta, mä en ole täällä koskaan myöskään julistanut että aikuinen ihminen osaa ehkäistä, ja ehkäisy ei petä jos sitä käyttää oikein
. Eli ehkäpä siksi vahinkoraskauden myöntäminen ei olisi mulle kova pala.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:emilyn voisi todellakin miettiä mitä näppikseltään päästelee...
T: törkeitä yksityisviestejä saanut. ja nykyisin vain harmaana kirjoittava
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Näin juuriMäkin tällä viikolla sanon että en ikinä enää halua lapsia ja ens viikolla ilmoitankin olevani raskaana
Paljon mahdollista, sekä sun että mun kohdalla.
Mutta mä vähän luulen, että meillä olisi pokkaa myöntää että kävi pikku vahinko. Onnellinen sellainen. En mä ainakaan väittäisi että raskauteni olisi suunniteltu. Toisaalta, mä en ole täällä koskaan myöskään julistanut että aikuinen ihminen osaa ehkäistä, ja ehkäisy ei petä jos sitä käyttää oikein
. Eli ehkäpä siksi vahinkoraskauden myöntäminen ei olisi mulle kova pala.
emilyn voisi todellakin miettiä mitä näppikseltään päästelee...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:[
emilyn voisi todellakin miettiä mitä näppikseltään päästelee...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko emilynin uudella miehellä pieni vauva?
Ei, kun sillä vauvalla on pieni mies
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko emilynin uudella miehellä pieni vauva?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko emilynin uudella miehellä pieni vauva?
![]()
Ja miehellä on pieni...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja maama:emilyn kirjoittelee myös suomi24 palstalla nimim.Jihuuu ja samaan tyyliin...miten pienen lapsen äiti ehtii palstailla monessa eri paikassa, ihmettelen vaan...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja maama:emilyn kirjoittelee myös suomi24 palstalla nimim.Jihuuu ja samaan tyyliin...miten pienen lapsen äiti ehtii palstailla monessa eri paikassa, ihmettelen vaan...
Kuinkas sä ehdit selvittelemään paikat missä emilyn kirjottelee?Ihmettelen vain?
Alkuperäinen kirjoittaja maama:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja maama:emilyn kirjoittelee myös suomi24 palstalla nimim.Jihuuu ja samaan tyyliin...miten pienen lapsen äiti ehtii palstailla monessa eri paikassa, ihmettelen vaan...
Kuinkas sä ehdit selvittelemään paikat missä emilyn kirjottelee?Ihmettelen vain?
No kun en ole pienen lapsen äiti...:=)