H
harmaana
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja minä:no kylläpä nyt harmaat kiillottelee sädekehäänsä, naurettavaa!! :headwall:
uteliaisuus kuuluu ihmisluontoon, ja on ihan ymmärrettävää että kiinnostaa mistä ketjussa puhuttiin.
aplle:
emilyn väitti, ettei sillon muka haukkunut tätä margea, kun margen vauva oli kuolemaisillaan. emilyn lähetti uskomattoman törkeitä viestejä ketjuun, mitä sitten sitä mukaan poisteli. ja ihan itse sillon näin ne viestit. samoin hän pisti margelle törkeän y-viestin.
nyt väittää että joku muka vain olisi keksinyt koko jutun, ettei hän ole ikinä ilkeillyt kenellekkään..![]()
ja anteeksi vaan jos jotakuta loukkaa tämä asian kaivelu, mutta itse en tätä kaivelua aloittanut, vaan muut siinä ketjussa.
Sä olet naurettava - naurettavaa kaivaa vanhoja asioita!! Puuttuuko oma elämä? Katsos pieni kun kaikilla ei ole tarvetta puida muiden elämää ja menneitä tekoja;Mistä se johtuu?
E harmaana? :saint:
Mä en hauku tai arvostele emilyniä millään lailla, enkä ole sitä tehnyt kertaakaan, joten kuule siinä mielessä..