M
minä
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Ja arpi jää, vaikka kasvaisikin umpeen.
ai mikä arpi?mulla on 10v:nä otettu korvikset ja ne umpeutu ja ei oo arpia.
Ja huomautan ihan kauniisti kun siihen viel pystyn et vaikka kuinka keskustelijoita potuttais niin ottakaahan rauhallisesti ettei tarvii käyttää sitä kananmuna nappia.
Keskustella saa mutta ketään ei kenenkään tarvii ruveta pilkkaamaan ja haukkumaan.
No siis minulla on edelleen arvet korvissa. En minä ketään pilkannut, muista nyt itsekin ottaa rauhallisesti. Enkä haukkunut. Kommentoin vain, että arvet jäävät vaikka reiät kasvaisivat umpeen. Omien kokemusteni mukaan näin on.
Minä en millään tavalla kommentoinut sitä, että mitä minä olen mieltä korvalävistysten sopivasta iästä. En oikein ymmärrä tuota sinun reaktiotasi. Minun viestissäni ei todellakaan lukenut yhtään mitään muuta, kuin että arvet jäävät vaikka kasvaisivat umpeen. Itsellänikin on kolme arpea molemmissa korvissa.
En tiedä mitä tuo sinun "painaa kananmunanappia" oikein on tarkoittavinaan, mutta minusta on aika asiatonta vastata tuolla tavoin