Heh, et parempaa keksiny,.. *mun kumissa mitään vikaa oo*Alkuperäinen kirjoittaja Hei ap:Vattu mitkä kulmakarvat väännetty. Ja entäs noi silmät... Tekisit jotain niille, ehkä nekin kaipaa somistukseksi pitsiä ja rusetteja...sori, mä olin vaan rehellinen, sun pärstäs on ihan karmee....:headwall:
Näimpä ja kysehän oli vaan noista ruseteista senkin piipittäjätAlkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Ihan kivat ilman rusetteja ken ei tykkää ne saa pois
No mikäs sitten itse oletAlkuperäinen kirjoittaja viiviliina:Näimpä ja kysehän oli vaan noista ruseteista senkin piipittäjätAlkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Ihan kivat ilman rusetteja ken ei tykkää ne saa pois
No ei sitten. Kauniit on! Taidampa ihan huutaa niitä, mä oon aina tykännyt niin pitsistä ym roipotuksesta. Ja siis hei, mä todella RAKASTAN noita koristeita. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:No mikäs sitten itse oletAlkuperäinen kirjoittaja viiviliina:Näimpä ja kysehän oli vaan noista ruseteista senkin piipittäjätAlkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Ihan kivat ilman rusetteja ken ei tykkää ne saa pois
Samaa mäkin ihmettelen. Tosin ei vaunut ollu mun makuun, mutta joku toinen voi tykätä.Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:Ilkeetä porukkaa täällä |O
Eihän itse vaunuissa mitään vikaa ollutkaan..Alkuperäinen kirjoittaja Sikke1:Samaa mäkin ihmettelen. Tosin ei vaunut ollu mun makuun, mutta joku toinen voi tykätä.Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:Ilkeetä porukkaa täällä |O
tämä oli asiallisesti ilmoitettu, ei ollut tommosta teinimeininkiäAlkuperäinen kirjoittaja Terhim:Juu, ei minun makuun. Toiset saattaa tykätä, mutta minä en.
=) Niin oli tarkotuskin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tämä oli asiallisesti ilmoitettu, ei ollut tommosta teinimeininkiäAlkuperäinen kirjoittaja Terhim:Juu, ei minun makuun. Toiset saattaa tykätä, mutta minä en.
älä nyt nuku vaan huuda!Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:Tää teini lähtee nyt nukkumaan..Hyvää yötä, kiitos ja anteeks..