anteeks et piinaannteitä taas tällä mieheni ryyppyreissulla teitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pirttihirmu(ko)?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt rauhoitu (vaikkei ole helppoa). Ukkos tulee viimeistään sunnuntaina kotiin.
Älä enää soita sen perään, äläkä kysele mistään.

Maanantaina tai sunnuntai-iltana palaveri pystyyn siitä miten toisten huomioiminen teidän perheessä jatkossa toteutetaan. Toteutetaanko molemmille sopivalla tavalla yhdessä vai jatkossa eri osoitteissa.

Nyt sun miestä ei voisi vähempää kiinnostaa sun olemisesi. Sori vaan, mutta näin näyttää olevan. Onneksi on olemassa muunlaisia miehiä, myös sulle, jos siltä tuntuu.

mut en voi ymmärtää et puhelin pois päältä pitää laittaa,entä jos tapahtuu täällä jotain ja siihen pitäs saada yhteys,et saa kun puhelin kii.Jos ei halua puhua ni ei vastaa mut kyl puhelin tarvis olla päällä et näkee sit ainakin hätätilanteen sattuessa tekstarin.

mut en voi ymmärtää et puhelin pois päältä pitää laittaa,entä jos tapahtuu täällä jotain ja siihen pitäs saada yhteys,et saa kun puhelin kii.Jos ei halua puhua ni ei vastaa mut kyl puhelin tarvis olla päällä et näkee sit ainakin hätätilanteen sattuessa tekstarin.

No jos siellä sattuis jotain, ni mitä se miehes voi kännissä tehdä?

• Tykkää
Reactions: Kurmeli
en jaksa kaikkia lukea mutta peesaan mariehosia. Samassa jamassa olen joskus ollu ja niin se on, ei tarkota pettämistä tjms kamalaa, ukko on meno päällä, eikä jaksa vaan kuunnella vaikka varmasti tietää kuulevansa kun aamu valkenee:D ihan rauhaa yritä olla ja rentoutua, :hug:

no ehkä ei auta mut en mä vaan osaa olla ja odottaa et mahtaako tulla millon kotiin.

tää taitaa olla tuttua monelle palstalaiselle kun neuvotaan vaan ottaa joptain juotavaa ja ottaa rauhassa.EN MÄ OSAA!
Jaa,muista palstalaisista en tiedä,mutta tuo miun ukko ei lähe ryyppyreisuille koskaan,kaverin luona naapurissa voi käydä ottamassa olutta ja pelaamassa pleikkaria,mutta tulee kotiin yöksi tai on sitten kotona.Eiköhän mies ole kunnossa,tyhmää touhua tietysti mieheltä sulkea puhelin,mutta mitä voit sille tehdä? Et oikein mitään.Yritä nyt rauhottua,juo teetä tai kahvia,lue jotain tai katso telkkaria,leffaa tai soita ystävällesi ja rupattele.:hug:

Viimeksi muokattu:
no ehkä ei auta mut en mä vaan osaa olla ja odottaa et mahtaako tulla millon kotiin.

tää taitaa olla tuttua monelle palstalaiselle kun neuvotaan vaan ottaa joptain juotavaa ja ottaa rauhassa.EN MÄ OSAA!

Joo, exän kanssa oli tuttua touhua. Lähes joka viikonloppu (jos ei joka, niin sitten jokatoinen) mies katosi teille tuntemattomille, ja jos soittelin/tekstailin niin se oli varma puhelimen sulkeminen :D
Ei niistä soitoista ollut koskaan mitään hyötyä, pahemmin riidan sai vaan aikaseks. Itteään suututti vaan enemmän kun yritti ottaa yhteyttä mutta toisella oli puhelin kiinni. Mieluummin sitten antoi miehen olla menoissaan, ei sitä kotiin olisi soitoilla saanutkaan. Varsinkin kun tietää että nainen on vihasella päällä kotona. Ja en olisi miestä kännissä halunnutkaan kotiin, ei siitäkään tuu mitään jos yrittää känniselle miehelle järkeä puhua.
Järkevin ratkaisu oli vain odottaa kunnes mies tuli kotiin ja puhua asioita kun oli selvinpäin. Tosin meillä ei sekään tehonnut, ja syystäkin kyseinen mies on ex. :]
Vaihtamalla se parani, nykyinen ei ole koskaan tehnyt tuollaisia temppuja.

• Tykkää
Mä ymmärrän sun huolen ja paniikin, mulle kävis ihan varmasti itelleki noin että pelästysin tosi paljon. Mutta sun mies on kännissä, joten se ei tosiaan ajattele järkevästi. :/ Paskamainen tyyppi, mun mies kuulis hiukka kunniansa tollasen tempun jälkeen. Onko sulla ketään kenelle voit soittaa, se varmasti rauhottas sua enemmän ku tää kommenttien lukeminen täällä. Sulla ei oo muita vaihtoehtoja kun vaan odotella, rauhottua. Keitä teetä ja mee nukkumaan. Yritä saada unenpäästä kiinni. Tai sit alat puuhastella jotain mikä saa ajatukset muualle. Ja mietit vaan että paska ukko, niin seki voi helpottaa. Tsemppiä!

meillä ei paljon yksin eikä yhdessä ulkona käydä,perusarkea.Siks tuntuukin pahalta et toinen tekee tollasta jota ei siis koskaan ennen oo tehny.En usko et tästä mikään tapa tulee mut kai se sit halus vähän omaa aikaa ja vetää kunnon lärvit.Enhän mä tiiä onko se nyt jossain ryyppäämässä kun en oo tunteihin sen kaa puhunu ja sillo ko puhuin ni ei se kyllä sillo kännissä ollu.

meillä ei paljon yksin eikä yhdessä ulkona käydä,perusarkea.Siks tuntuukin pahalta et toinen tekee tollasta jota ei siis koskaan ennen oo tehny.En usko et tästä mikään tapa tulee mut kai se sit halus vähän omaa aikaa ja vetää kunnon lärvit.Enhän mä tiiä onko se nyt jossain ryyppäämässä kun en oo tunteihin sen kaa puhunu ja sillo ko puhuin ni ei se kyllä sillo kännissä ollu.

Täh, otsikko kertoo että ryyppyreissulla ja nyt ei ollukkaan kännissä?

"heti kertomassa pettämisjuttuja jne" no en kuule tullu tänne keksimään niitä ja toiseks mitä he*vettiä sä sitten ootat? Että kaikki sanois, että voi miten ikävää jne?! Niin mullekkin kaverit sano, että otti varmaan vaan vähän liikaa ja ei kehtaa vastata ja tulla kotiin.. Just just, mikäs siinä jos kaunistelusta tykkää..Mun miehellä ei oo ollu koskaan muullon tarvetta jättää vastaavatta puhelimeen kun tuon yhden kerran ja tulos oli se pettäminen! Sori vaan, oon vierestä nähny paljon samaa touhua ja kerroppa itse miksi mies ei voisi vastata sulle? Pelkää valitusta? Aikunen mies?

Laita tekstari että olet huolissasi, kyllä se sen puhelimen avaa jossain vaiheessa ellei akku finito. Sitten saat välitystiedosta tietää kun aukaisee tai yrittää aukaista jos akku lopussa..

Sama tilanne ollut mullakin, soittelin ja itkin ja laitoin tekstaria. Ja lopputulos oli juuri tuo mitä sinä et halua tietää tai myöntää. Eli pettäminen, eikä jäänyt edes ainoaan kertaan. Lopputuloksena ollaan vieläkin yhdessä mutta minä olen nyt ihastunut toiseen mieheen ja haluaisin olla hänen kanssaan. Kosto tai takaisin pettäminen ei kuitenkaan auta mitään. Toivottavasti sinun miehesi ei ole petturi. Juhannusta ja koita kestää.

Opettele. Heitä vaikka voltti ensin etuperin ja sitten takaperin. Sen jälkeen nuohoa savupiippu. Lakkaa varpaankyntesi. Pistä kiljua käymään. Kirjoita dekkari. Ihan mitä tahansa.

Ei ole mulle tuttua tuo miesten osalta, mutta itse juoksisin - ja lujaa - karkuun, jos joku hemmetin prinsessatarantella olisi pehvassani kiinni.

• Tykkää
Siis mikä tässä nyt on ongelmana?

Sä olet saanut sun (kusipää)miehes kiinni klo 17 ja se on ollut sillon hengissä. Sä olet soittanut sille klo 18:30 jolloin se on oletettavasti ollut edelleen hengissä, kun on lyönyt sulle luurin korvaan. Nyt kello on about 20:30 ja sä olet ihan paniikissa koska...niin siis miksi?

Mitä väliä sen on, missä se mies on. Se on josain ryyppäämässä ja piste. Eikä se halua puhua sun kanssasi, siksi löi luurin kiinni. Ja se on varmaankin iahn naamat, mutta entäs sitten? Jos aikuinen ihminen vetää perseet olalle niin se vetää ja piste.

Mitä sä sielllä kotona nyt sitten oikeen siis itket? Siis mitä sä epäilet tapahtuneen?

Mun mielestäni ukkos on ihan persläpi, kun lyö luurit ja laittaa puhelimen pois päältä. Ainoa asia minkä mä tuossa kohtaa tekisin olisi se, että laittasin oman luurini pois päältä ja lähtisin lasten kanssa taksilla jonkun kaverin/sukulaisen luo. Sais äijä palata tyhjään kotiin-

Ja näin siis, jos kyseessä on eka kerta. Jos näin on tupannut käydä ennenkin, niin menisin peilin eteen ja kysyisin siltä peilikuvalta, että mitä helvettiä se oikeen meinaa...olla loppuelämänsä kynnysmattonako?

Ap on vaan seuraa vailla oleva tyhjän itkijä, joka ei oikeesti edes halua tehdä asialle mitään, vaan tykkää olla miehensä kynnysmattona ja toivoo sympatioita täältä. Yllä täydellisen selkeet toimintaohjeet perusteluineen, eikä ap edes kommentoi näitä mitenkään.

Kuulostaa kyllä sille että ukolla loppu akku puhelimestakesken puhelun ja nyt ap kuvittelee että se löi luurin korvaan.- rauhotu, kyllä se sika vielä kotiin nelistää.

Jos toinen haluaa omaa aikaa, niin älä soita sille tunnin välein vaan ota itsekin omaa aikaa.

Anna nyt sen miehesi olla, kyllä hänelläkin on oikeus viettää juhannusta ja nauttia. Odotat vaan, kyllä se sieltä kotiin kömpii jossain vaiheessa. Sitten laitat miehellesi hyvän aterian ja kuuntelet, mitä miehelläsi on sanottavana. Näin kun menettelet niin ehkä saat pitää miehesi. :)

Anna nyt sen miehesi olla, kyllä hänelläkin on oikeus viettää juhannusta ja nauttia. Odotat vaan, kyllä se sieltä kotiin kömpii jossain vaiheessa. Sitten laitat miehellesi hyvän aterian ja kuuntelet, mitä miehelläsi on sanottavana. Näin kun menettelet niin ehkä saat pitää miehesi. :)

kuules itte, et ole ilmeisemmin lukenut eilistä ketjua.. Ap:n ukko siis eilisillasta lähtien ryyppyreissulla. Olivat sopineet yhteisestä juhannuksen vietosta ja ukko lähtikin extemporee kaverilleen dokaamaan. Sovittu kauppareissu jäi tekemättä ukolta eikä muutenkaan tuollainen ole korrektia käytöstä viipyä päivätolkulla jossain ryyppykeikalla ilmoittamatta vaimolleen! Ei todellakaan ole ansainnut mitään hemmotteluja eikä ymmärrystä tuollainen ukko... Kenkää tollaselle kannattaa antaa.

näitä lukiessani että mitenhän ennen pärjättiin ilman kännyköitä...

Sillon mies meni kun lystäs ja tuli takas kun lystäs ja siihen ei akalla ollut nokan koputtamista. Ja asiat oli paremmin.

Se, että mies on reissullaan välillä ja vaikka vähän vierastakin maistais, on ok. Opetelkaa sulkemaan silmänne niiltä asioilta mitä ette kestä. Niin ennen tehtiin ja homma oli paremmin.

Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies;24055086:
Sillon mies meni kun lystäs ja tuli takas kun lystäs ja siihen ei akalla ollut nokan koputtamista. Ja asiat oli paremmin.

Se, että mies on reissullaan välillä ja vaikka vähän vierastakin maistais, on ok. Opetelkaa sulkemaan silmänne niiltä asioilta mitä ette kestä. Niin ennen tehtiin ja homma oli paremmin.

No eipä ihme että olet yksinäinen.

Yhteistyössä