Antakaas neuvoja tulevaa yötä varten...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikku82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pikku82

Jäsen
11.11.2004
503
0
16
Mies lähti just yövuoroon...

Siirrettiin neiti 1v nukkumaan samaan huoneeseen veljensä 2,5v kans.
Tytöllä on tapana herätä itkeskelemään klo 3 aikoihin mutta nukahtaa itsekseen pian. Seuraava herätys on klo 5-6 jolloin olen vielä imettänyt häntä, muuten en imetä enää. Sitten jatkaakin uniaan klo 7-8 asti. Herättää aamuisin veljensä.

Noh, nyt mua vaan jännittää kuinka ens yö ja varhaisaamu menee...Joudunko ramppaamaan lastenhuoneessa jatkuvasti ja saanko muksut nukkumaan jos yöllä jompi kumpi herää ja herättää myös toisen. Mites aamuimetyksen käy? Voisiko 1v tajuta että nyt kun nukkuu veljensä kanssa imetystä ei enää tarvi, vai pitääkö mun imettää tyttö vielä aikaisin aamulla, entä ,mahtaako enää sen jälkeen nukahtaa kun huomaa että poistun huoneesta... Entäs sitten veli? Kun herää siskon heräilyyn, jatkaako unia vai alkaako huoneessa täys rumba...

Ilta meni niin että muksut kikattivat ja pelleilivät tunnin ennen kuin nukahtivat. Mitenhän tässä käy..?

Onko kellään kokemuksia ja vinkkejä ens yötä varten?

Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
ja 2.5v. on jo aika iso et vois sanoa että nyt nukutaan.jos herää.

Totta. Tänään kun oli jo kauan pelleilleet, sanoin pojalle että on ihan hiljaa vaan niin kohta nukutte. Eli että ei vastaa neidin höpötyksiin. Ihmettelin kun viesti meni perille. Sen jälkeen ei enää huoneesta kuulunutkaan kuin tytön höpinöitä, sen jälkeen muksut nukahti :)

Pitäs varmaan mennä itsekin nyt nukkuu jotta jaksaa ens yönä, mikäli ei mee ihan putkeen ;)

Tsemppiä, kyllä se siitä suttaantuu. Olisko hyvä ajatus nyt samalla vieroittaa siitä aamutissistä? Alkuun varmaan heräätte koko porukka aiemmin ja päivät väsykiukutellaan, mutta se unohtuu aikas pian?

Mulla myös tapana stressata tulevia öitä,että mitä jos taas heräillään..Meillä 8kk ik.kuopus nukkuu vielä meidän huoneessa,mutta herättää isosiskot(5v.,2v)varmasti aina huudollaan,vaikka en sitä aina huomaakaan.Ovat niin väsyneitä aamulla..Nyt olalan vaihdettu 2veelle tavallinen sänky,josta pääsee itse pois ja stressaan,että mitä jos hän herääkin vaikka 5-6 maissa jo ja saa sitten tapella takaisin sänkyyn..Siinähän sitten kaikki herää.2-vuotiaat on kuitenkin vielä niin "pöllöpäitä",mutta kuitenkin niin ovelia yrittämään kaikkensa..

Noh,jos teillä tulee rumba eteen niin ota molemmat kainaloon nukkumaan loppuyöksi,jos mahdollista?Jos eivät muuten rauhoitu..Toivotaan,että nukkumatilla hyvä varasto unihiekkaa tänä yönä:)

Alkuperäinen kirjoittaja kolmenmamma:
Mulla myös tapana stressata tulevia öitä,että mitä jos taas heräillään..Meillä 8kk ik.kuopus nukkuu vielä meidän huoneessa,mutta herättää isosiskot(5v.,2v)varmasti aina huudollaan,vaikka en sitä aina huomaakaan.Ovat niin väsyneitä aamulla..Nyt olalan vaihdettu 2veelle tavallinen sänky,josta pääsee itse pois ja stressaan,että mitä jos hän herääkin vaikka 5-6 maissa jo ja saa sitten tapella takaisin sänkyyn..Siinähän sitten kaikki herää.2-vuotiaat on kuitenkin vielä niin "pöllöpäitä",mutta kuitenkin niin ovelia yrittämään kaikkensa..

Noh,jos teillä tulee rumba eteen niin ota molemmat kainaloon nukkumaan loppuyöksi,jos mahdollista?Jos eivät muuten rauhoitu..Toivotaan,että nukkumatilla hyvä varasto unihiekkaa tänä yönä:)

Mä luulen että veli tykkäis nukkua mun kainalossa, mutta tyttö ei kyllä malttais. Alkais vaan kauhee mönkiminen ja temppuilu...(kokemusta on) Nukahtaa vasta omaan sänkyynsä.

Yhteistyössä