Antakaapa nuorelle tytölle vähän neuvoja mies asioissa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mardi.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eli pitää sen ns. satunnaisena "viihdebisneksenä" .

Mutta hei, ei se esimerkiksi käytä subutexia tai rännitä!!!! Se itekki sano et siihen hän ei rupea.

Kyllähän noita lääke ja holi kokeiluja vetää nykyään aika moniki nuori. Ellei jopa polta pilveä?
Mä en ees tupakoi, 16-vuotiaasta lähtien ottanu kerran kuussa jonkun muutaman alkoholi pitosen juoman ja aina en sitäkään, mitään huumeita oo kokeillu jne. Se että jos joku käyttää - nii ei tarkota sitä että mä rupeaisin samallaiseks. Yritettiin mullekki yläkoulussa tupakkia tyrkyttää, mut emmä lähteny siihen tyhmyyteen mukaan kun se vie rööki yksinkertasesti vaan terveyden ja rahat , ei siinä oo mitään hyvää!

Sen alkaako "coolisti" rännittämään näyttää tässä tapauksessa aika, tollasen kaverin sana ei paina mitään mulle. Siis pyydän, kumi + pillerit seksissä.

sen kiusaamisen takia jääny jo vähän mielenterveys ongelmia etukäteen... joskus se on jopa hulluks mua sanonukki, mutta ei kai se oikeasti tarkota sitä . . . kun sit ollaan kuitenki sovittu ja kaikki on jatkunu normaalisti

tiesittekö et kiusaamisen traumoista ei välttämättä pääse heti irti, siinä voi mennä pidemmänkin aikaa! mut mä uskon että mä pääsen, kuhan mä saisin tukea

siitähän tässä on kysymys... oikeasta ystävyydestä, kenties rakkaudesta... ei mistään veemäisestä ripustautumisesta tai pelkästä toisesta hyötymisestä

se neuvo mitä halusin. nii se et kannattaako mun sen ekan näkemiskerran jälkeen teidän mielestä kysellä taas tosta et mitä mieltä se nyt sit on - et haluaako se olla mun puolella vai ei .. vaiko kattoo rauhassa et miten se meidän juttu etenee ja jos se on syvenemässä vakavammaks niin sit vasta keskustella näistä oikeesti mulle tärkeistä asioista??
No sekopäänähän se sinua pitää, jos olet siltä tuollaisia kyselemässä. Kyllä ihmisen pitää pitää ensisijaisesti huolta ihan itse itsestään ja olla tasapainossa, eikä hoidattaa omia traumojaan toisella. Ei toisen terapeuttina ja henkivartijana toimiminen voi olla kenenkään kumppanin vastuulla, eikä varsinkaan jonkun teinisekakäyttäjän. Näet nyt jo sen, että mitä mies sinusta ajattelee, niin tiedät mitä on tulossa. Älä sitten itke, jos et saa sitä rakkautta ja kunnioitusta tuossa suhteessa, jota haluat, kun merkit siitä olet jo saanut mitä on tulossa.

Jo toi, että miehellä on taustalla lääkesekoiluja ja muuta, niin älä lähde siihen mukaan. Siitä ei seuraa koskaan mitään hyvää.

Aijai mä muistan, kun olin 16v ja niiiiin rakastunut erääseen mua vanhempaan kundiin. Se oli niin ihana mulle, puhu nätisti, osti koruja ja niin edes pois päin.
Alettiin seukkaa, muutettiin yhteen ja 17v:nä aloin odottaa lasta.
No joo, asiat tapahtu ja mies senku jatko näitä lääkesekoiluja. Anteeks pyysi jonkun uuden korun ja parin nätin sanan kanssa. Tätä jatku jonkin aikaa.
Sitten pitikin alkaa jo miettimään muutakin kun vain itseäni.

Eipä tätä ex-heilaa kiinnosta oma poikansa missään määrin. Samat lääkesekoilut senkun jatkuu ja taitaa linnassakin olla. Luojan kiitos itse en siihen mukaan lähtenyt koskaan - kenties raskaus pelasti.

Kannattaa tosissaan miettiä, mihin sitä nokkansa tunkee.

Jos tohon kelkkaan lähet, niin se on aika tuhoisaa. Kyllä sun on otettava itse vastuu omasta elämästäs, elä ala toisen suojissa elämään. Ihan varmasti löydät ittes tollasen miehen kanssa ollessas samoista porukoista ja kohta sä olet itekin samanlainen ja sit sä et maha enää mitään, kun niistä porukoista ei niin vain lähetäkään.

Muistan erittäin elävästi tuollaiset tunteen, joita nyt koet. Mutta kuten sanoit, hän on ENSIMMÄINEN, joka haluaa ostaa lahjoja jne. Hän todella on ensimmäinen ja vastaan tulee vielä parempia.

Tosin tiedän, että et usko. Ja tunteesi on sellaiset, että katsot tämän kortin loppuun, vaikka kuka sanoisi mitä. Tiedän myös, että tulet itsesi tässä asiassa satuttamaan, lujaa. Mutta se on elämää ja siitä selviää, vaikka hetken tuntuukin, että koko maailma kaatuu.

Oikeasti ainoa ohjeeni on, että ole varovainen! Pidä huolta, että et tule raskaaksi etkä hyväksikäytetyksi.

Seksistä sitten. Eli kyllä mä haluan käyttää ehkäsyä, pillereitä en tosin koska oon kuullu niistä pelottaviakin juttuja.... ja ehkäsystä kondomi on kyllä parhain!

Ja mitähän vielä....

No kiitän tosi paljon teitä että oon saanu aikuista näkökantaa näihin asioihin :)) ja ei kai minun auta kun katsoo että miten se treffaaminen sitten menee.. et mihin suuntaan se tätä meidän juttua vie.. tai eihän mitkään treffit oo - vaan ihan tapaaminen , kaveripohjalla. Mutta kyllä minä aion pitää siitä huolen keinolla millä hyvänsä, etten minä enää itseäni satuta

Yhteistyössä