Särkynyt enkeli
Kiva elämä. Mä oon nalkuttanut ukkoni pihalle. Jään kolmistaan kahden alle 3 vuotiaan kanssa. Mut itseäni saan syyttää. :'(
Ei se muutakaan syytä osaa sanoa...Alkuperäinen kirjoittaja Seireeni:Siis syy pelkkä nalkuttaminen ? Ihme etten mä en oo viel yh... :snotty:
Teillä on vielä mahdollisuus. Pyydä anteeksi ja etsikää apua. Tarkoitus ei ole syyllistää sinua enempää, mutta mieti miten saisit esitettyä asiasi rakentavammassa valossa, jos tähän mennessä olet sanonut asiat "mikset koskaan" -tyyliin. Parempi on vaika kehua, kun jotakin tapahtuu oikein.Alkuperäinen kirjoittaja Särkynyt enkeli:Ei se muutakaan syytä osaa sanoa...Alkuperäinen kirjoittaja Seireeni:Siis syy pelkkä nalkuttaminen ? Ihme etten mä en oo viel yh... :snotty:
Juu tai vaik tyyliin "minusta tuntuu", nii samalla annat mahollisuuden toiselle kertoa miltä hänestä tuntuu.Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Teillä on vielä mahdollisuus. Pyydä anteeksi ja etsikää apua. Tarkoitus ei ole syyllistää sinua enempää, mutta mieti miten saisit esitettyä asiasi rakentavammassa valossa, jos tähän mennessä olet sanonut asiat "mikset koskaan" -tyyliin. Parempi on vaika kehua, kun jotakin tapahtuu oikein.Alkuperäinen kirjoittaja Särkynyt enkeli:Ei se muutakaan syytä osaa sanoa...Alkuperäinen kirjoittaja Seireeni:Siis syy pelkkä nalkuttaminen ? Ihme etten mä en oo viel yh... :snotty:
Ei aikonut jäädä enää. Olimme hetken "erossa", miettien asioita. Olin valmis tekemään kaikkeni. Ehdotin ulkopuolisen kanssa juttelua. Sanoi vaan, että tuskin siitä on apua. Sitten yksi ilta vaan kertoi että loppu mikä loppu.Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Teillä on vielä mahdollisuus. Pyydä anteeksi ja etsikää apua. Tarkoitus ei ole syyllistää sinua enempää, mutta mieti miten saisit esitettyä asiasi rakentavammassa valossa, jos tähän mennessä olet sanonut asiat "mikset koskaan" -tyyliin. Parempi on vaika kehua, kun jotakin tapahtuu oikein.Alkuperäinen kirjoittaja Särkynyt enkeli:Ei se muutakaan syytä osaa sanoa...Alkuperäinen kirjoittaja Seireeni:Siis syy pelkkä nalkuttaminen ? Ihme etten mä en oo viel yh... :snotty:
Sorry, mutta haiskahtaa toiselta naiselta :/Alkuperäinen kirjoittaja Särkynyt enkeli:Ei aikonut jäädä enää. Olimme hetken "erossa", miettien asioita. Olin valmis tekemään kaikkeni. Ehdotin ulkopuolisen kanssa juttelua. Sanoi vaan, että tuskin siitä on apua. Sitten yksi ilta vaan kertoi että loppu mikä loppu.
Lapset ovat 2 v ja 6kk. En minä osaa sanoa, hoitaako mies lapsia tarpeeksi. Hän käy kuitenkin töissä ja minä olen vain kotona. Minulla ei ole muita harrastuksia kuin lapset mutta miehellä on harrastuksia. Sen lisäksi hänellä on paljon kavereita joita tapaa enimmäkseen "juopottelun merkeissä". Ei hän aivan älyttömän usein kuitenkaan ollut juopottelemassa, mutta niistäkin kerroista minä taisin osata nalkuttaa...Alkuperäinen kirjoittaja mä:meinaan vaan että itselläni on 1alle 3v..oon nollu yh jo raskausaikana..mutta yhdessä välissä niin kuoleman väsänyt kun koko lapsen hoito jäi mulle yksin ym.että taisin nalkuttaa 2lapselleni..ja siinä sivussa raivosin lapsen isälle ku se oli niin perhanan itsekäs eikä voinut millään ymmärtää kuinka raskasta oli.ymmärsikö sun mies? jos ei ja jos ei hoitanu lapsia että sä olisit saanut levätä tarpeeksi yms.niin et kyllä voi syyttää itseäsi.se on ihan inhimillistä väsyneenä (ja stressaantuneena)voi juma..mä en selviäisi kahden alle 3v kanssa..yhdessäkin on välillä liikaa. minkä ikäiset lapset on?kaksosia,vai?
toivottavasti ei! Se tästä tuskasta vielä puuttuisiAlkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Sorry, mutta haiskahtaa toiselta naiselta :/Alkuperäinen kirjoittaja Särkynyt enkeli:Ei aikonut jäädä enää. Olimme hetken "erossa", miettien asioita. Olin valmis tekemään kaikkeni. Ehdotin ulkopuolisen kanssa juttelua. Sanoi vaan, että tuskin siitä on apua. Sitten yksi ilta vaan kertoi että loppu mikä loppu.
:headwall: just...ja mies saa ryypätä kavereiden kanssa ja naisen pitäis pitää turpa tukossa.Alkuperäinen kirjoittaja höh:miksi sitten nalkutat ukolles kokoajan,onko sun vaikeata pitää suusi kiinni välillä.ei tuo ole mitään tervettä että kokoajan nalkuttaa.apua tarvitset.ukkos teki oikein,voit tosiaan syyttää siitä vain ja vain itseäsi.
Juu, niinpä taitaa haiskahtaa. :/ Koska en mä ny usko, et kukaan pelkästä nalkuttamisesta ero ottaa... Koska asiahan on korjattavissa jos haluaa.Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Sorry, mutta haiskahtaa toiselta naiselta :/Alkuperäinen kirjoittaja Särkynyt enkeli:Ei aikonut jäädä enää. Olimme hetken "erossa", miettien asioita. Olin valmis tekemään kaikkeni. Ehdotin ulkopuolisen kanssa juttelua. Sanoi vaan, että tuskin siitä on apua. Sitten yksi ilta vaan kertoi että loppu mikä loppu.
Niinpä.Alkuperäinen kirjoittaja vicy:taitaapi olla ukossa enemmän vikaa kun nalkuttajassa....