Antakaa tukea, please!

  • Viestiketjun aloittaja Särkynyt enkeli
  • Ensimmäinen viesti
vieras
mäki mäkätän ukolle aivan liian usein ja paljon! Mutta vielä tuo ukko tossa vieres on ja lukee lehteä :) Oliko nyt tuo nalkutus syy tohon että mies otti ja lähti. Vai olisiko tuo ollu miehen joku vetoama syy?
Tsemppiä sulle!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Särkynyt enkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja Seireeni:
Siis syy pelkkä nalkuttaminen ? :eek: Ihme etten mä en oo viel yh... :snotty:
Ei se muutakaan syytä osaa sanoa...
Teillä on vielä mahdollisuus. Pyydä anteeksi ja etsikää apua. Tarkoitus ei ole syyllistää sinua enempää, mutta mieti miten saisit esitettyä asiasi rakentavammassa valossa, jos tähän mennessä olet sanonut asiat "mikset koskaan" -tyyliin. Parempi on vaika kehua, kun jotakin tapahtuu oikein.

Sen verran vielä selvennystä, että oli "vika" sitten kummassa hyvänsä, niin mies on KOKENUT yhteiset juttutuokiot nalkutuksena. Toisen tuntemuksia on hyvin hankala pitää väärinä.
 
Tapasin just sunnuntaina miehen joka kertoi että oli jättänyt puolisonsa siks kun ei jaksanu enää akan kitinöitä. Heillä oli kaksi alle 3 vuotiasta lasta.
Minusta se kertoo enempi ukosta kuin puolisosta... jolloin ukko on :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
Alkuperäinen kirjoittaja Särkynyt enkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja Seireeni:
Siis syy pelkkä nalkuttaminen ? :eek: Ihme etten mä en oo viel yh... :snotty:
Ei se muutakaan syytä osaa sanoa...
Teillä on vielä mahdollisuus. Pyydä anteeksi ja etsikää apua. Tarkoitus ei ole syyllistää sinua enempää, mutta mieti miten saisit esitettyä asiasi rakentavammassa valossa, jos tähän mennessä olet sanonut asiat "mikset koskaan" -tyyliin. Parempi on vaika kehua, kun jotakin tapahtuu oikein.
Juu tai vaik tyyliin "minusta tuntuu", nii samalla annat mahollisuuden toiselle kertoa miltä hänestä tuntuu. :)
Ja ei oo heti semmonen syyttävä sävy asioiden kertomises....
 
Särkynyt enkeli
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
Alkuperäinen kirjoittaja Särkynyt enkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja Seireeni:
Siis syy pelkkä nalkuttaminen ? :eek: Ihme etten mä en oo viel yh... :snotty:
Ei se muutakaan syytä osaa sanoa...
Teillä on vielä mahdollisuus. Pyydä anteeksi ja etsikää apua. Tarkoitus ei ole syyllistää sinua enempää, mutta mieti miten saisit esitettyä asiasi rakentavammassa valossa, jos tähän mennessä olet sanonut asiat "mikset koskaan" -tyyliin. Parempi on vaika kehua, kun jotakin tapahtuu oikein.
Ei aikonut jäädä enää. Olimme hetken "erossa", miettien asioita. Olin valmis tekemään kaikkeni. Ehdotin ulkopuolisen kanssa juttelua. Sanoi vaan, että tuskin siitä on apua. Sitten yksi ilta vaan kertoi että loppu mikä loppu.
 
meinaan vaan että itselläni on 1alle 3v..oon nollu yh jo raskausaikana..mutta yhdessä välissä niin kuoleman väsänyt kun koko lapsen hoito jäi mulle yksin ym.että taisin nalkuttaa 2lapselleni..ja siinä sivussa raivosin lapsen isälle ku se oli niin perhanan itsekäs eikä voinut millään ymmärtää kuinka raskasta oli.ymmärsikö sun mies? jos ei ja jos ei hoitanu lapsia että sä olisit saanut levätä tarpeeksi yms.niin et kyllä voi syyttää itseäsi.se on ihan inhimillistä väsyneenä (ja stressaantuneena)voi juma..mä en selviäisi kahden alle 3v kanssa..yhdessäkin on välillä liikaa. minkä ikäiset lapset on?kaksosia,vai?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Särkynyt enkeli:
Ei aikonut jäädä enää. Olimme hetken "erossa", miettien asioita. Olin valmis tekemään kaikkeni. Ehdotin ulkopuolisen kanssa juttelua. Sanoi vaan, että tuskin siitä on apua. Sitten yksi ilta vaan kertoi että loppu mikä loppu.
Sorry, mutta haiskahtaa toiselta naiselta :/

 
Mahtaako kuitenkin kyse olla jostain muusta kun nalkuttamisesta, oisko joku miehen ite keksimä juttu ja todellinen syy ihan toinen?

Kyllä teillä joku vissiin mättää jos nalkuttaa pitää. Ei sitä itekään kyllä jaksais koko aika kuunnella toisen päpätystä joka asiasta mutta en sitten tiedä mikä tuo teidän tilanne on.
 
Särkynyt enkeli
Alkuperäinen kirjoittaja :
meinaan vaan että itselläni on 1alle 3v..oon nollu yh jo raskausaikana..mutta yhdessä välissä niin kuoleman väsänyt kun koko lapsen hoito jäi mulle yksin ym.että taisin nalkuttaa 2lapselleni..ja siinä sivussa raivosin lapsen isälle ku se oli niin perhanan itsekäs eikä voinut millään ymmärtää kuinka raskasta oli.ymmärsikö sun mies? jos ei ja jos ei hoitanu lapsia että sä olisit saanut levätä tarpeeksi yms.niin et kyllä voi syyttää itseäsi.se on ihan inhimillistä väsyneenä (ja stressaantuneena)voi juma..mä en selviäisi kahden alle 3v kanssa..yhdessäkin on välillä liikaa. minkä ikäiset lapset on?kaksosia,vai?
Lapset ovat 2 v ja 6kk. En minä osaa sanoa, hoitaako mies lapsia tarpeeksi. Hän käy kuitenkin töissä ja minä olen vain kotona. Minulla ei ole muita harrastuksia :) kuin lapset mutta miehellä on harrastuksia. Sen lisäksi hänellä on paljon kavereita joita tapaa enimmäkseen "juopottelun merkeissä". Ei hän aivan älyttömän usein kuitenkaan ollut juopottelemassa, mutta niistäkin kerroista minä taisin osata nalkuttaa...
 
Sinulla oli varmaan ihan syytäkin sille nalkuttamiselle,vai rääkkäsitkö vaan ilkeyttäsi ukkoparkaa niin,että ei äijällä enää korvat kestäneet kuunnella?!Tyypillistä miesten logiikkaa kääntää asiat toisen syyksi,aika paljon sanoo se,että ei edes halunnut lähteä hakemaan ammattiapua tulehtuneeseen tilanteeseen.
Luulenpa,että kun ajan kanssa mietit suhdettanne,et lopulta ole enää kovinkaan pahoillasi,että mies lähti..jaksamista lasten kanssa!
 
höh
miksi sitten nalkutat ukolles kokoajan,onko sun vaikeata pitää suusi kiinni välillä.ei tuo ole mitään tervettä että kokoajan nalkuttaa.apua tarvitset.ukkos teki oikein,voit tosiaan syyttää siitä vain ja vain itseäsi.
 
Särkynyt enkeli
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
Alkuperäinen kirjoittaja Särkynyt enkeli:
Ei aikonut jäädä enää. Olimme hetken "erossa", miettien asioita. Olin valmis tekemään kaikkeni. Ehdotin ulkopuolisen kanssa juttelua. Sanoi vaan, että tuskin siitä on apua. Sitten yksi ilta vaan kertoi että loppu mikä loppu.
Sorry, mutta haiskahtaa toiselta naiselta :/
:( toivottavasti ei! Se tästä tuskasta vielä puuttuisi
 
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
miksi sitten nalkutat ukolles kokoajan,onko sun vaikeata pitää suusi kiinni välillä.ei tuo ole mitään tervettä että kokoajan nalkuttaa.apua tarvitset.ukkos teki oikein,voit tosiaan syyttää siitä vain ja vain itseäsi.
:headwall: just...ja mies saa ryypätä kavereiden kanssa ja naisen pitäis pitää turpa tukossa.
pihalle heittäsin tollasen ukon itse.
 
kirjoitus virheitä näköjään muutama.taisin siis nalkuttaa ja jopa huutaa 2v lapselleni(erittäin vilkas,kiipeili mm.akvaarion päälle kirjahyllyyn yms eikä osannut olla eses sohvalla tulematta pää edellä alas,koko ajan vahdittava,mä olin kyllä niin loppu..onneks nykyään jo saa nukkua,ja osaa olla sohval)tilanne ois ollu toinen jo ex olisi juhlinnan ja hoitojen etsimisen sijaan keskittynyt lapseemme ja ymmärtänyt kuinka se voi väsyttää.vihaks pistää tollaset miehet!!sulla varmaan on ollut aihettakin nalkuttaa!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
Alkuperäinen kirjoittaja Särkynyt enkeli:
Ei aikonut jäädä enää. Olimme hetken "erossa", miettien asioita. Olin valmis tekemään kaikkeni. Ehdotin ulkopuolisen kanssa juttelua. Sanoi vaan, että tuskin siitä on apua. Sitten yksi ilta vaan kertoi että loppu mikä loppu.
Sorry, mutta haiskahtaa toiselta naiselta :/
Juu, niinpä taitaa haiskahtaa. :/ Koska en mä ny usko, et kukaan pelkästä nalkuttamisesta ero ottaa... Koska asiahan on korjattavissa jos haluaa.

 
No ei varmaan paljon lohduta, mut tunnen joitain pareja, joissa vaimo kauhea nalkuttaja ja ihmettelen usein miten kukaan jaksaa sellaista päivät pitkät kuunnella...
Minun äitini oli aikamoinen nalkuttaja ja nuorena päätin, ettei minusta koskaan tule samanlaista...
Juu ja ennen kuin kukaan kerkee sanoo mitään, niin en todellakaan ole mikään täydellisyys, mutta nalkuta en!
 
Hmm... aivan kuin se mies kenet sunnuntaina terassilla tapasin. Sillä ei kyllä ainakaan ollut toista naista. Oli vaan kyllästynyt nalkuttamiseen. Tämän parin tytöt olivat samanikäiset kuin teidän lapset.
 

Yhteistyössä