Antakaa tukea, please!

  • Viestiketjun aloittaja Särkynyt enkeli
  • Ensimmäinen viesti
Särkynyt enkeli
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Hmm... aivan kuin se mies kenet sunnuntaina terassilla tapasin. Sillä ei kyllä ainakaan ollut toista naista. Oli vaan kyllästynyt nalkuttamiseen. Tämän parin tytöt olivat samanikäiset kuin teidän lapset.

Olisipa kiva jos olisi ollut mun (ex)mies. Niin ainakin tietäisin että oma moka oli!
 
Veljen ex, oli/on lajia kaikesta mäkättävä/nalkuttava/valittava nainen. Oikeesti EI mikään koskaan ollut hyvin. Vaikka koitti hyvällä, tai pahalla, mikään ei kelvannut.

Tää oli vain tällainen sivuhuomautus, ei mitenkään erityisesti kenellekään tarkoitettu. Ei tartte kenenkään suuttua :D
 
lisse
tiedän yhden miehen joka erosi vaimostaan kun se ei muuta tehnyt kuin joka päivä valitti,marmatti,nalkutti,huusii,ei mikään ollut hyvä,se sitten lopulta lähti,ja moni kyllä tukikin tätä miestä,mies ei tosiaankaan jaksanut,vaikka kuinka yritti,vaimo tajusi sitten vasta tehneen jotain kun ukko lähti,vaikka ukko useasti varoitti,muija vaan jatkoi päläpälä.nyt sillä ukolla ihan toisenlainen nainen,että kyllä tuon nalkuttamisen kannattaa yrittää lopettaa,mutta ap.n kohdalla jo myöhäistä.jos sopii kysyä miksi sitten nalkutit ukolles jatkuvasti?ansaitsiko hän sen?
 
kyllä se pinnaa kiristää toinen ihan syli-ikäinen ja toinen vaan menee,ja luultavasti osaa pistää vastaan yms?? tämä henkilö joka kommentoi nalkutustasi negatiivisesti ei varmaan ole elänyt kahden pienen kanssa 24/7 ja hoitanut.musta tuntuu jo että yhden kanssa pitäis koko ajan pystyy olee kahdessa paikassa se stressaa.sä et varmaankaan tarkoittanut pahaa sillä?kyllä mäkin nalkuttaisin ja huutaisin jos mulla olisi mies jolla on harrastuksia tms.ilman lapsia ja jos vielä tuntisin ettei hän tukisi vanhemmuudessa..eikä saisi itse sellaista aikaa. ois voinu ukko vähän ajatella että raskasta on ainaki välillä..mut ei ikuisesti.aika itsekäs tavallaan koska nyt sulla on varmaan vielä pahempi olla..ja lapset hoidettavana.ois voinu ajatella miten vaikuttaa lapsiin..mun lapsella ainakin olisi ollut parempi äiti jos olisi ollut mies rinnalla eikä olisi tarvinnut yrittää täyttää vauvan tarpeita ja käydä läpi surutyötä erosta ja siitä miten se muuutti koko tulevaisuuden kuvan.musta nalkutus ei ole paras keino mut ei se nyt varmaan ole sitä että nalkutanpa nyt ku ei ooo muuta tekemistä,..uskoisin että taustalla voisi olla joko pelkoa.tai että tuntee itsensä riittämättömäksi..tai että ei ole ollu miehen puolelta ymmärrystä,tukea,yms.tarpeeksi.ja koska mies lähti niin kallistun sen puolelle että siinä miehessäkin on ollut jotain vikaa .luulen että se on vaan miehen tekosyy
 

Yhteistyössä