antakaa opikeesti vinkkejä!! 1,7kk kiipeilee, kiipeilee ja kiipeilee

PieniTytönTylleröinen

Aktiivinen jäsen
20.11.2006
6 764
1
38
mä tai me ei kohta enää jakseta..kiipeilee minkä kerkiää...ja siirtää tuolin aina keittiö tasolle niin pääsee räpeltääntavaroita..kielto kiellon perään EI AUTA :/
nyt otettu käyttöön, et sit mennään omaan sänkyyn ns.arestiin, sieltä kun ei pääse kiipeämään, kun pinnasänky

sun täytyy vaan vahtia,vahtia ja vahtia.

ja niellä kiukkusi ja epätoivosi, kun sua ystävällisesti "neuvotaan", että 'kiellä ja komenna'...

kyl se siinä eskariin mennessä rauhottuu...
:hug:

1,5 vuotias täystuho ja kiipeillyt joka paikkaan jo 2 kuukautta. Ruokapöydän tuolit kulkee sujuvasti jokaisen istujan mukana koululaisen huoneeseen ja sieltä saa hakea kun kiipeili vaikka tuolit nurin ja oli vielä vaarallisempaa.

Meillä ihan sama! Poika oppis kävelemään 9 kk ikäisenä ja ennen sitä jo kiipeilemään. Ikää nyt 2v ja kiipeily jatkuu (eli ei mennyt äkkiä ohi!). Nyt on kaks kertaa viikon sisällä lyönyt päänsä niin, että verta on tullut :( Ei tällaiselle varmaan enää mene konttauskypäräkään. Ja yötä myöden semmosta pitäis pitää, kun viimeisin tuli, kun tippus yöllä sängystä :( Ei ton kanssa ole ollut hetkeäkään etteikö jotain mustelmaa/kuhmua jossain ois ollut.

Mie peesin jonkun verran sekä TuhmaHauvaa ja DE:tä. Meidän samanikäinen muutens ei ole vielä edes hokannut tuota, että tuolia siirrettäessä pääsee korkeammalle, kiipeää lähinnä keittiönpöydän ääreen istumaan/lojumaan pitkin pöytää.

Niin ja "hanki parempaa tekemistä" :D Oon yrittänyt nyt jouluna hankkia pojalle sellaisia leluja, että pysyisi pois pahanteosta.

Neuvolassakin sanoi että on sulla vahtiminen ja ymmärtääkö sanan ei kun pisti sielläkin hulinaksi ja sammutteli valoja eikä ollut niin kauaa paikoillaan että oltais paino saatu otettua. Tää on jo kolmas lapsi ja vanhemmasta kiipeilijästä tuli sit erittäin urheilullinen hurjapää.

Ei kai sille mitään voi :D Vahtia vaan ettei mitään suurempia vahinkoja pääsis käymään.. Katso myös että et säilytä pöydillä mitään vahingollista, jos vaikka huomaamatta pääsiskin pöydällä oleviin tavaroihin käsiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
huoh |O kai se on vaan jaksettava :headwall:

Mä yritän ulkoilla ton täystuhon kanssa mahdollisimman paljon. Jos on koko päivän sisällä niin sen kyllä huomaa... Ja meillä ulkoillaankin säästä riippumatta joka päivä :D

Meillä aloitti kanssa kiipeilyn n. 1,5 veenä. Nyt 2v 2kk eikä kiipeily innolle näy loppua. Nykyään kiipeä myös sohvan käsinojalle ja hyppää sohvalle :) Ei oo mitään vakavaa käyny, kerran on jalkansa satuttannu. Eipä taida löytyä lääkettä tähän.... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ohhoh:
Alkuperäinen kirjoittaja Ohoh:
Kylläpä on nuorena oppinut kiipeilemään.

se on kiipeillyt jo varmaan parin kuukauden ajan.... |O

Miten on voinu kiipeillä parin kuukauden ajan, ku ikääkään ei oo vielä niin paljon? :D
hitto kun oon hitaalla... tosiaan, 1,7kk on noin 7 viikkoa vanha...
:laugh:

Miten on voinu kiipeillä parin kuukauden ajan, ku ikääkään ei oo vielä niin paljon? :D

No mun lapsi tosiaan kiipes uuninluukun päälle seisomaan 8 kk ikäisenä. Ennenkuin oppi kävelemään...

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:

hitto kun oon hitaalla... tosiaan, 1,7kk on noin 7 viikkoa vanha...
:laugh:

Hih niinpä :D

Meidänkin poika on nyt alkanut hieman kiipeillä ja ikää on 1v4kk. Eilen oppi kiipeämään tuolille, nojatuoliin on jo pitkään päässyt omin voimin. Onneksi tuo on aika rauhallinen, ettei ihan päätöntä tuo kiipeileminen vielä ainakaan ole.

Yhteistyössä