Antakaa mulle voimia jättää mun mies !

• Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Ihan ekaksi soitat sille maanantaina poliisit puhalluttamaan. Ei perkele kännissä ajella.
juuri näin, mitäs jos joku jää alle?
tai satuttaa itsensä...
mitä luulet että poliisi sanoo jos kuulee että olet tienny kännissä ajelusta?

ei ole tarkotus mitenkään pahentaa oloasi tuolla lauseella kuitenkaan, jaksuja :hug:

vieras
lähteä. Vaikka tietää, että lapset kärsii. Mutta kun tilanne on jatkunut vuositolkulla, niin sitä on niin väsynyt ja puhki ja rikki ettei jaksa kuin marssia päivästä toiseen ja yrittää tassutella veitsen terällä niin ettei mitään pahempaa tapahdu.
Minut miehen alkoholismi yllätti täysin, syytin itseäni. Olin aika lapsellinen ja sinisilmäinen enkä tajunnut, miten hyvin pärjäisin ilman miestä lasten kanssa. Vaati aikaa vahvistaa itsensä ja kerätä kiukkua, että sain itseni irtautumaan. Tiesin lasten kärsivän, se aiheutti vielä lisää paineita.

samassa jamassa
Mulla vähän samansuuntanen tilanne. Meillä tosin tuo tissuttelu on päivittäistä mutta sellasessa kunnon kännissä on harvemmin mutta siis pienessä sievässä päivittäin. Tiedän kans et jostain pitäis saada niitä voimia lähteä mut en vaan tiedä mistä sitä niitä sais et jaksais alkaa järjestämään. Meillä myös taustalla vakavaa masennusta johon ei lähde apua hakemaan niin tuntuu senkin puolesta pahalta lähteä kun tietää et toinen tartteis sitä tukeakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Ap, hankit vaivihkaa vuokra-asunnon ja järjestät muuttoapua itsellesi. Kun nyt muutatte lasten kanssa, kesä 2009 on jo ihan oikea kesä.
Siinäpä positiivinen asia näin vaikeassa asiassa. Mutta vuodessa on päästy jo elämässä sen pahimman ohi ja voi jo varovaisesti nauttia elämästäkin.

Jos mies ei tapojaan suostu muuttamaan eikä totuutta katsomaan silmiin, niin sinuna lähtisin. Meillä on vain yksi elämä, älä anna sen valua hukkaan. Voisit ottaa myös yhteyttä al-anoniin.

Yhteistyössä