Antakaa mulle tätimäinen Kiuru mieluummin, kuin teinipissis Marin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja jatkuvasti käskee rekkautuun, et saa tar ge ttaa!
En ole ainut musta joka on valittanut, että on vaikeaa keskustella, jos ei tiedä punaista lankaa, eli jatkuuko se keskustelu 1 vai 5 kirjoittajan kanssa.

Keskusteletko sö IRL kopissa jossa et näe ihmistä mutta ympärilläsi kuulet vaan hajanaisia lauseita sinkoilevan eri puolilta? Mä tykkään keskustelusta, jossa voin keskittyä sen yhden ihmisen kanssa keskustelun rakentamiseen. Toki niitä on ketjussa useita.

Keksikää ees ketjukohtainen harmailunikki, jos uskallatte. Se auttaisi paljon keskustelua. Ei me jonkun harmailunikin henkilöllisyyttä aleta utsimaan tai tyypittelemään. Ei me jakseta.

Ja tehän ette koskaan targeta mustia, sallikaa mun nauraa....:D

Nuhteeton käytös kannattaa ensimmäisenä aloittaa itsestään.
Sannan äänestäjät ovat valinneet mieleisensä ehdokkaan.
En usko, että Antti Rinne viihtyisi Ruisrockissa vaikka onkin musiikin ystävä.

Sen vika, et sä tuijotat sen pebaa? 🤣
Keksi nyt keksimällä säkin jotain sivallettavaa. Uutinen oli tehty siitä kuvasta.
Siis kuvasta oli tehty kokonainen uutinen.

Ihan samalla tavalla kuin lukaisin muitaki uutisia.

Olisi aika pelottava yhteiskunta sun joku rakkaudellinen sensuuriyhteiskunta, jossa poliitikkoa ei sais arvostella.
Poliitikot ja julkkikset saavat elantonsa kansalaisilta ja julkisuudesta, ja ovat usein EDELLÄKÄVIJÖITÄ.

Huokaise helpotuksesta, en ole menossa politiikkaan, mutta jos menisin, niin kestäisin sen kritiikin. "Echolla ruma konservatiivityyli, tukka tänään huonosti" jne. Se kritiikkikin kuuluu siihen ammattiin, vaikkei ole sen ammatin ydintä.
Mut pointti onkin siinä, et sä et arvostele, vaan haukut. Sen huomaa siitä sun laukalle lähdöstä, et kohta setämiehiä ri enää oo ja poliisikin rappeutuu ja varmaan tulee maailmanloppukin.

Mut pointti onkin siinä, et sä et arvostele, vaan haukut. Sen huomaa siitä sun laukalle lähdöstä, et kohta setämiehiä ri enää oo ja poliisikin rappeutuu ja varmaan tulee maailmanloppukin.
Maailmanloppu on tulossa, olet oikeassa.

Setämiehet on ajettu raivokkaiden feministien johdolla maanrakoon, poloiset.
:unsure:

Setämiehet :love: Rauhalliset, arvokkaat, harkitsevat - eikä mitään raivokkaita itku-iinoja.

• Tykkää
Reactions: Echo
Ja sun oli pakko käydä kurkkaan? 😁
No voidaan me käsitellä tääkin.
Siinä mielessä kävin kurkkaamassa "jahas, se huomionkipeä Marin ulisee taas kun itse on laittanu ylikireet housut ja ulina päälle että joku oli kiinnostunu ottamaan kokovartalokuvan. Lapsestaan ulisi mutta tiesi kyllä sekin muija, että noi kireet housut vie ihmisten huomion."

Oppitunti nro 1: Marin ei koskaan näyttäydy vapaa-ajallaan vain ajatuksella "haen äkkiä kaupasta maitoa", vaan huomio täytyy saada - niin vaivihkaa että muut ei pääse valittamaan.
Suunnittelee varmaan 5 vuotta jokaista vapaa-ajan näyttäytymistään :cautious:

Marin on hienovaraisen seksismin ujuttamisen ja raja-aitojen kaatamisen mestari.

Viimeksi muokattu:
Setämiehet voivat unohtaa puolustaa Sannaa ja muita tyttöjä sitten kun Putte hyökkää Suomeen.
Sanna unohtui jo keväällä, kun setämies Sale otti ohjat.

Ai että mä nautin. Se teini-Iina joutui olemaan taustalla kun Iskä määräsi. :love:

Yhteistyössä