Antakaa mulle tätimäinen Kiuru mieluummin, kuin teinipissis Marin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ole ainut musta joka on valittanut, että on vaikeaa keskustella, jos ei tiedä punaista lankaa, eli jatkuuko se keskustelu 1 vai 5 kirjoittajan kanssa.

Keskusteletko sö IRL kopissa jossa et näe ihmistä mutta ympärilläsi kuulet vaan hajanaisia lauseita sinkoilevan eri puolilta? Mä tykkään keskustelusta, jossa voin keskittyä sen yhden ihmisen kanssa keskustelun rakentamiseen. Toki niitä on ketjussa useita.

Keksikää ees ketjukohtainen harmailunikki, jos uskallatte. Se auttaisi paljon keskustelua. Ei me jonkun harmailunikin henkilöllisyyttä aleta utsimaan tai tyypittelemään. Ei me jakseta.

Ja tehän ette koskaan targeta mustia, sallikaa mun nauraa....
En suosittele harmaita käyttämään tilapäistä nimimerkkiä.
Suurin syy on ap:n ja muutaman muun palstailijan räävitön kielenkäyttö.

En suosittele harmaita käyttämään tilapäistä nimimerkkiä.
Suurin syy on ap:n ja muutaman muun palstailijan räävitön kielenkäyttö.
Kyllä mä osaan haukkua ihmisen vaikka 1 viestinki perusteella. Mitäs kirjotteli niin pöljiä.
:giggle:

Mutta sä et ilmeisesti halua, että vakkareiden elämä helpottuisi luettavuuden osalta? Että joudumme tarpomaan harmaiden sumussa, jossa kuuluu lause sieltä, toinen täältä?

Aika itsekästä sulta.

Sanna unohtui jo keväällä, kun setämies Sale otti ohjat.

Ai että mä nautin. Se teini-Iina joutui olemaan taustalla kun Iskä määräsi.

Kansainväliset suhteet
Tasavallan presidentti johtaa Suomen ulkopolitiikkaa yhteistoiminnassa valtioneuvoston kanssa.

Presidentti tekee kaikki merkittävät ulkopoliittiset ratkaisunsa yhteistoiminnassa valtioneuvoston kanssa ja valtioneuvoston valmistelusta. Presidentti päättää Suomen ulkopoliittisesta toimintalinjasta, aloitteista ja Suomen edustajien toimintaohjeista kaikissa periaatteellisesti tai muuten merkittävissä kysymyksissä: valtioiden tunnustamisesta, diplomaattisuhteiden solmimisesta tai katkaisemisesta, diplomaattisista edustustoista, kansainvälisiin järjestöihin liittymisestä tai niistä eroamisesta sekä valtuuskunnista kansainvälisiin neuvotteluihin.

• Tykkää
Reactions: Echo
Kyllä mä osaan haukkua ihmisen vaikka 1 viestinki perusteella. Mitäs kirjotteli niin pöljiä.

Mutta sä et ilmeisesti halua, että vakkareiden elämä helpottuisi luettavuuden osalta? Että joudumme tarpomaan harmaiden sumussa, jossa kuuluu lause sieltä, toinen täältä?

Aika itsekästä sulta.
Varoitan vain lukijoita joutumasta sinun hampaisiin.
Teet hallaa tälle yhteiskunnalle pilaamalla monelle tärkeän keskustelupalstan.

Perustin setämiehille ketjun :love:

Varoitan vain lukijoita joutumasta sinun hampaisiin.
Teet hallaa tälle yhteiskunnalle pilaamalla monelle tärkeän keskustelupalstan.
Mutta me vakkarit saadaan olla teidän riepoteltavina, ja te vaan livahdatte piiloon sen jälkeen?

Sanoisin että raukkamaista. Vastatkaa sanoistanne, kuten mä ja mustat teemme. :cautious:

• Tykkää
Reactions: m1es
En usko. Tunnen monia, ja yleensä he antaa ihmisten olla omiaan. Jossain aiemmassa keskustelussa Spartan kanssa tuli esiin, et on hellari.
En mä ole hellarikaan. Vaan luterilainen, tosin vapis-ja hellariajattelulla.

Jos tällä aloittajalla on poikia, niin herra tai mielenterveyden tuki ry tai joku muu taho varjelkoon mahdollisia miniöitä. Näen jo mielessäni kymmenen parinkymmenen vuoden päästä palstalla itkuisia kirjoituksia nuorilta vaimoilta, joiden anoppi paapoo poikaansa mutta haukkuu heitä ja sit pitää valita, missä vietetään joulut ja lopulta poika menee äitin luo jouluksi ja minä omien vanhempiensa luo ja ja ja..

Jos tällä aloittajalla on poikia, niin herra tai mielenterveyden tuki ry tai joku muu taho varjelkoon mahdollisia miniöitä. Näen jo mielessäni kymmenen parinkymmenen vuoden päästä palstalla itkuisia kirjoituksia nuorilta vaimoilta, joiden anoppi paapoo poikaansa mutta haukkuu heitä ja sit pitää valita, missä vietetään joulut ja lopulta poika menee äitin luo jouluksi ja minä omien vanhempiensa luo ja ja ja..
Kuinni? Miten tää liittyy joulunviettoon?

Tämä kävi myös mielessä. Tai sitten ekko itse haukkuu miniänsä täällä maanrakoon. Koska mitään hyväähän heissä ei tule olemaan.

Yhteistyössä