Antakaa hyviä neuvoja miten lopetan 1v11kk mun herättämisen 5-20 kertaa yössä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "matikainen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"matikainen"

Vieras
poika siis nukkuu todella huonosti ja alan olee itekki ihan väsynyt,kun pitäisi jo tuon ikäisen nukkua hyvin yöt tai ainakin paljon paremmin.Tutti saattaa hankaloittaa asiaa,mutta olen ajatellut sen ottaa pois ihan lähiviikkoina,myös saattaa sekin vaikuttaa asiaan että poika ei nukahda itse vaan siinä vieressä ollaan niin kauan että nukahtaa.

Pojalle siis pitää laittaa tutti suuhun monenmonta kertaa yössä,vaikka osaisihan tuo itsekkin jos haluaisi,mutta kun palvelu pelaa..sitten myös joka yö nostan sen mun sänkyyn viereen kun ei pelkällä tutilla hiljene.

Onko tässä muuta vaihtoehtoa kun huuto tekniikalla saada yöt menemään paremmin?! säälin vaan naapureita,kun poika on harvinaisen kova päinen tapaus.

kaksi isompaa lasta nukkuivat tuossa iässä jo hyvin,mutta tämä taitaa olla hiukan hellitympi tapaus ja myöskin paljon vaikeampi...

kiitokset jo etukäteen

Anna nukkua viesessä, vaikka jatkettavassa. Laita tutti kiinni yöpaitaan tuttinauhalla. Vastaa itkun antamalla lapselle kätesi ja sano "hyss, nyt on yö" älä mitään muuta.

pois ja omaan huoneeseen,ei osaa nukahtaa muuten kun tutilla ja herkän unen vaiheessa herää ja vaatii sen..pari yötä varmasti huutaa ja on rankaa,mutta kun periksi ei anna niin saat nukkua=)

Se kyllä nukkuu joka yö vieressä sitten jossain vaiheessa ja silti siinä vinkuu ja haluaa tuttia sun muuta ja kyllä haluan jo tuon ikäsen omassa sängyssä nukkuvan,kun ei näytä noi unet muutenkaan olevan kovinkaan hyviä.

Tutin kyllä ajattelinkin ottaa nyt tosiaan pois,mutta omaan huoneeseen sitä ei ole mahdollista laittaa,kun huoneet loppuu kesken,eikä tosiaan sitä viitsi laittaa koululaistenkaan kanssa samaan huoneeseen.

kokeile vaan jättää tutti pois. Ei mitään löpinöitä, sitä ei vaan enää ole:) Meil ainakin onnistui kahdella pienimmällä eikä tarvittu mitään oravavauvoja ym. satuja. Ja yöt rauhoittui kun ei tarvinnut pienen joka kerta etsiä tuttia kun se putosi.

Yhteistyössä