Antakaa hyvää resepti!

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Alkuperäinen kirjoittaja Taikakuu:
Nakkikastike,nakkimunakas,nakit ja muusi,nakkikeitto ym... =) :wave:

Minkäläinen nakkikastike mä voin tehdä?Kun mä teen aina samalainen kastike,haluan jotain muuta :ashamed:

Minä olen tehnyt niin että ruskistanut vähän aikaa nakkeja ja laittanut sitten vehnäjauhojavesisuuruksen joukkoon... Lisännyt vettä tarvittaessa että ei tule liian paksua... :p

Ja tietenki maustanut sitten... =)
mitä jos mä laitan vielä ruoka kerma? :/
Kuulostaa hyvältä. :p Minä olen maustanut lihaliemikuutiolla ja ketsupilla,milloin mitenki ja myös sipulia.

pilkottuja nakkeja sekotellaan hieman löysään muussiin ja sen jälkeen uuniin ...
ei noita eestin nakkeja taida suomesta saada ?

Saa ehkä.Turussa on Eesti kauppa,sieltä saa kaikenlaista,mutta suositelen kokeilla ja vielä Viron majoneesi päälle,ne on todella edullisia,vain köyhät syövät niitä Virossa :ashamed: mutta niin hyviä,mä en saanut ostettua ikinä niin hyviä Suomessa ei edes Stockmannista :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja maatuska mahallaan:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
nakkipitsaa!! :p
paistat paketin silputtuja nakkeja perään pirkan valkosipuli pastakastike purkki ja haudutus. Sen jälkeen vaikka valmiin pitsapohjan päälle,ananasta juustoa ja uuniin.

Tai miksei kävis semmosenaan se kastike perunoiden kanssa

uuh, kuulostaa "epäherkulliselta".
Pizza pizzana!

No mutta...
Onko kukaan laittanu pitsaan LENKKIMAKKARAA?
Siitäki tulee ihan sairaan hyvää :p
Siis en muista mitä sillon muuta oli täytteenä mut ei sentäs pelkästään sitä lenkkiä,
oiskohan ollut kinkkusuikaleita ja tonnikalaa ja jotain...

Testatkaa!
Vaikka itekkin kyllä pahasti epäilin kun joku sano että testaappa...
Meinas ajatuksestaki örkki tulla
mutta mies halus että testataan ja kyllä kannatti :p

pilkottuja nakkeja sekotellaan hieman löysään muussiin ja sen jälkeen uuniin ...

Saa ehkä.Turussa on Eesti kauppa,sieltä saa kaikenlaista,mutta suositelen kokeilla ja vielä Viron majoneesi päälle,ne on todella edullisia,vain köyhät syövät niitä Virossa :ashamed: mutta niin hyviä,mä en saanut ostettua ikinä niin hyviä Suomessa ei edes Stockmannista :xmas:

no ei tuo turku kovin kaukana ole , missäpäin se kauppa on , taidan käydä siellä kun seuraavan kerran käyn turussa :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja maatuska mahallaan:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
nakkipitsaa!! :p
paistat paketin silputtuja nakkeja perään pirkan valkosipuli pastakastike purkki ja haudutus. Sen jälkeen vaikka valmiin pitsapohjan päälle,ananasta juustoa ja uuniin.

Tai miksei kävis semmosenaan se kastike perunoiden kanssa

uuh, kuulostaa "epäherkulliselta".
Pizza pizzana!

on muuten hyvää :p käy siinä missä "kinkkukin" tai kalkkuna...
ja maistuu muuten lapsille erittäin hyvin :D

Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:

no ei tuo turku kovin kaukana ole , missäpäin se kauppa on , taidan käydä siellä kun seuraavan kerran käyn turussa :attn:
Se on muistakseni Brahenkadulla :/ hetki mä tarkistan netissä.....

Yhteistyössä