Antaisitteko tosi ihanan miehen nussia kondomilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hanna77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vieras";28927180]Mutta niin vähentää sekin että jättää hyvien kullien nussimisen luomuna. Todennäköisesti ei olisi ollut mitään tautia, mutta pano oli kuin dildo ja muovipussilla olisi sötkötetty. Lihamuna sentään tuntuu ihanan lämpimältä.[/QUOTE]

Heh. Sinänsä ihan hyvä vertaus että kullin käyttämättä jättäminen heikentää elämänlaatua. Ehkä tuohon kuitenkin olisi joku puolenvälin ratkaisu?

[QUOTE="Vieras";28927180]Mutta niin vähentää sekin että jättää hyvien kullien nussimisen luomuna. Todennäköisesti ei olisi ollut mitään tautia, mutta pano oli kuin dildo ja muovipussilla olisi sötkötetty. Lihamuna sentään tuntuu ihanan lämpimältä.[/QUOTE]
Jos nussit miehen kanssa kondomia käyttäen ja muna tuntuu kylmältä, niin olet sekaantunut kuolleeseen. Se on laissa kiellettyä.

Aivan. Nuo "hyvännäköiset" pimut baarissa joilla on hoikka vartalo ja meikit läntättynä, ovat juuri niitä likapesiä jtka ns. keräävät taudit. Aivan kuin hauki vedessä kerää kaikki elohopeat lopulta.
Tavallisen kauniit naiset ovat puhtaita ja heitä on hyvä nussia paljaalla mulkulla. Siksi kaiketi "kauniit" ovat katkeria, eivät saa kunnon munaa vaan muovipussilla päällystettyä "miestä".
Norminaiset sentään nauttivat ja saavat kunnon liemet sisään :)

[QUOTE="vieras";28927417]Hyvä ratkaisu on panna paljaalla mutta vain kivoja ja terveen näköisiä naisia. Jos nainen on sellainen että ei uskalla panna paljaalla on aina parempi jättää väliin.[/QUOTE]

Olen itse suurimpaa osaa yhden yön hoidoista pannut paljaalla ja tykittänyt lastin sisään! Ei mitään ongelmia, ei ole tullut mitään tauteja tai lapsia. Suurin osa naisista haluaa miehen ilman kumia, koska se vain tuntuu paremmalta :)

[QUOTE="Vieras";28927556]Aivan. Nuo "hyvännäköiset" pimut baarissa joilla on hoikka vartalo ja meikit läntättynä, ovat juuri niitä likapesiä jtka ns. keräävät taudit. Aivan kuin hauki vedessä kerää kaikki elohopeat lopulta.
Tavallisen kauniit naiset ovat puhtaita ja heitä on hyvä nussia paljaalla mulkulla. Siksi kaiketi "kauniit" ovat katkeria, eivät saa kunnon munaa vaan muovipussilla päällystettyä "miestä".
Norminaiset sentään nauttivat ja saavat kunnon liemet sisään :)[/QUOTE]

Ymmärrän ja olen samaa mieltä. En välttämättä lähtisi seksiin ollenkaan jos mies on tosi kiva ja luotettavan oloinen mutta vaatii kumin käyttöä :/ haluan saada miestä luomuna ja saada kunnolla spermaruiskauksetkin sisään. Usein tulen juuri sillä hetkellä kuin mieskin.

Jos saisitte treffeiltä seuraa tosi herkusta miehestä (ei mikään pelimies) ja olisitte aika varma että ootte terveitä niin antaisitteko te vaan kondomilla nussia? Ite en kyllä voi vastustaa sitä kiusausta minkä tunne paljaasta kullista antaa. Ja se ryöppy sisään. Aah :) välillä olen sanonut miehelle, että jos ei anna luomua niin ei saa mitään. Yleensä toimii. :)
Miksi vaan paljaalla antaa jos uskoo ihmiseen ja on tapaamassa häntä uuudestaankin?

Kuka tahansa oikeasti tervejärkinen ei pane/anna panna paljaalla, jos ei seksikumppaniaan tunne kunnolla.

Eli yhden illan tutut + satunnaiset kaverin panemiset kyllä teen nyt ja aina kumilla. Eri asia on sitten tietty jos on suhteessa, silloin en ymmärrä jos käytetään kumia. Alkusuhteen aikana luonnollisesti kumia käytetään ja tarvittaessa käytetään sukupuolitautitesteissä, jos on pienikin epäily, että saattaa olla ollut akka aikaisemmin perseenjakaja.

Ja tähdennetään samaan syssyyn vielä, että entisestä perseenjakajasta tai jakorasiasta voi tulla ihan hyvä vaimo. Eli en ole tuomitsemassa paljon irtosuhteita harrastanutta naista missään nimessä. Testeissä tosin on syytä käydä, ennen kuin rupean lykkimään paljaalla.

Mua jyystettiin joka reikään ihan säännöllisesti 2006 ja sain HIVin. Ei mikään kiva sairaus. Tänään just selitin poikakaverilleni positiivisuudesta, mutta itse en kyllä jaksa aina olla näiveystauteineni kovinkaan positiivinen varsinkin, kun minulle on nyt tullut inhottavia leesioita ympäri kehoa ja kärsin päivittäin ripulista. Käyttäkää ihan oikeasti suojaa. Tätä tautia ette halua. Terv. kuoppasilmä-kalpeanaama-zombi

[QUOTE="Vieras";28927180]Mutta niin vähentää sekin että jättää hyvien kullien nussimisen luomuna. Todennäköisesti ei olisi ollut mitään tautia, mutta pano oli kuin dildo ja muovipussilla olisi sötkötetty. Lihamuna sentään tuntuu ihanan lämpimältä.
Jos nussit miehen kanssa kondomia käyttäen ja muna tuntuu kylmältä, niin olet sekaantunut kuolleeseen. Se on laissa kiellettyä.
[/QUOTE]

AIDS ei ole enää mitään, ei siihen kuole. Muutkin veneeriset taudit helppo hoitaa.
Eli, aina paljaalla, kumin kanssa en suostu edes panemaan, se pilaa tuntuman täysin.

Yhteistyössä