antaisitteko te?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lilli82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

lilli82

Jäsen
26.04.2008
33
0
6

en oikein tiiä että mihin tän laittas:

ihmiselle joka ei pidä teistä vanhoja lasten vaatteita ja lasten tavaroita? vaikka olisikin suvusta? kun meillä joutaisi tän nuoremman tavaraa. mutta nyt syntyi sukuun yksi lapsi ja mun äiti sitten että annappa niille.

mutta kun se perhe ei pidä meistä yhtään. niin miksi ihmeessä annettas. vaikka tiiän että ois tarpeen. :/

oonko mä jotenkin huono ihminen jos en ees ehdota niille että tarviiko ne? miehenikin on vähän silleen että hittoakos sitä niille ilmatteeksi antamaan. mahtasko ne meille antaa jos niillä ois. no ei ainakaan ilmaseksi.

lainaan en anna kun tulee tavara sit kauheessa kunnossa takas joko annan tai myyn jos pitää luopua.

äiti vähän tais siitä nokkiinsa ottaa kun ilmaisin kantani.

:x :ashamed:

No ihan suoraan sanottuna en antais. Meillä on vähän samanlainen tilanne tulossa, ja kun tiedän että heillä on varaa ostaa se mitä haluavat mun ei tartte antaa tai tarjota näitä meidän vanhoja kierrätettyjä tavaroita, paitsi siinä tilanteessa jos varta vasten kysyy. Äitees leppyy aikanaan. :hug:

mutta jos ollaan aikaisemmin niin kärkkäästi ilmotettu että ei tykätä. niin miksi ihmeessä mekään tykättäs. äiti jo oikeestaan oli ilmottanu näille että meillä ois tavaraa. ja olivat ottamassa vastaan. eli kyllä meijän tavarat kelpaa mutta seura ei kelpaa. ristijäisiinkään ei kutsua saatu... eikä häihin. :kieh:

ohhoh !Tosi kurjaa et omaan siskoon välit noin tulehtuneet, ja sit suuri syy taitaa vielä olla mies. On kyllä siskos aika hakoteillä...juu ja ei siis oo mun asia, mut läheltä seurannut vastaavanlaista tapausta ja oli surullista katseltavaa. Mutta en siis edelleenkään antaisi.

soitellaan me joskus. mutta tää mies määrää kaiken niillä... sisko on niin sokee että ei tajuu miten on tossun alla. väittää että heillä yhessä päätetään. mutta vaikea uskoa että sisko ei oo meihin halunnu pitää yhteyttä. en usko!! |O jospa se joskus tajuis. :ashamed:

näitä tapauksia on varmasti. itekkin tiiä vähän samanlaisen tarinan kun meillä.

Alkuperäinen kirjoittaja lilli82:
mutta jos ollaan aikaisemmin niin kärkkäästi ilmotettu että ei tykätä. niin miksi ihmeessä mekään tykättäs. äiti jo oikeestaan oli ilmottanu näille että meillä ois tavaraa. ja olivat ottamassa vastaan. eli kyllä meijän tavarat kelpaa mutta seura ei kelpaa. ristijäisiinkään ei kutsua saatu... eikä häihin. :kieh:

No enpä tuollasille antais. Äitilläs ei ollu oikeutta sun omaisuutta luvata toiselle, joten ihan aiheetta suuttu... Leppyy varmaan ajallaan.

Kurjaa sun ja siskos kannalta, että tilanne on tollainen... Varmaan mieluummin olisitte hyvissä väleissä. Voisittekohan ehkä jutella ja selvittää välinne siskon miehestä välittämättä? Itelläkin on kokemusta päsmäröivästä miehestä, joten ymmärrän että hankalaa voi olla. Ehkä siskoas vois rohkaista pitämään puolensä miestänsä kohtaan tai sit joku vois pitää vakavan puhuttelun sen miehelle. Tai sit on vaan viisainta pitää näpit erossa toisten asioista.

Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:
Alkuperäinen kirjoittaja lilli82:

No enpä tuollasille antais. Äitilläs ei ollu oikeutta sun omaisuutta luvata toiselle, joten ihan aiheetta suuttu... Leppyy varmaan ajallaan.

Kurjaa sun ja siskos kannalta, että tilanne on tollainen... Varmaan mieluummin olisitte hyvissä väleissä. Voisittekohan ehkä jutella ja selvittää välinne siskon miehestä välittämättä? Itelläkin on kokemusta päsmäröivästä miehestä, joten ymmärrän että hankalaa voi olla. Ehkä siskoas vois rohkaista pitämään puolensä miestänsä kohtaan tai sit joku vois pitää vakavan puhuttelun sen miehelle. Tai sit on vaan viisainta pitää näpit erossa toisten asioista.

joo no oon pitäny puhuttelun joo :kieh: sen takia sit menikin välit kun sanoin suoraan... sisko kävi kimppuu kun härkä. no tottakai tunteet pinnassa kun oli sillon raskaana, mutta sokee on sokee :/

siis oikeesti ihan hirvee tilanne henkisesti. ja ainut sisko. oon yrittäny sopia mutta tuntuu että se mies ei halua meidän välejä hyväksi. kun keksii aina jonkun uuden asian meitä ärsyttääkseen.

onko se mies tyhmä vai narsisti... kauheen omistus haluinen. minnekkään ei sisko sais mennä ilman häntä."perheen kanssa joka paikkaan" että hään saa kytätä.

kyllä mie tajuun että niillä on nyt yhteinen lapsi, vaikka sisko nyt näkiski oikeen asian laaidan niin ei sitä niin vaan suhteesta lähdetä. yritetään sinnitellä. oon päättänyt että en enää puutu lähestyköön ite meitä jos kiinnostaa. kyllä mä voin sopia. mutta leikkimään en enää ala. tässä pälli jo itelläkin leviää!! :x

Yhteistyössä