Antaisitteko 6kk nukkua mahalleen?

Meidän poika on nukkunut ihan pienestä asti mahallaan ja on nukkunut todella hyvin.Kyljeltään ei meidän poika nukkunut mutta kun laitoin mahalleen niin rauhoittu ja alkas nukkuun =)

Jos teidän lapsella on hyvä mahallaan olla niin anna toisen nukkua mahallaan :wave:
 
mamma myy
Antaisin. Ja olen antanut. Mille sinusta tuntuisi jos joku kävisi kääntämässä sinut epämieluiseen asentoon ja siinä pitäisi levätä? :eek:

Nämä kätkytkuolemariskit sun muut on tutkittuja juttuja tietty, mutta mikä parempi:nukkua kaikki hyvin vai pelätä jotain mitä aniharvoin sattuu? Kätkytkuolema voi tulla vaikka nukkuisi miten päin jos on tullakseen.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 11:35 mamma myy kirjoitti:
Antaisin. Ja olen antanut. Mille sinusta tuntuisi jos joku kävisi kääntämässä sinut epämieluiseen asentoon ja siinä pitäisi levätä? :eek:

Nämä kätkytkuolemariskit sun muut on tutkittuja juttuja tietty, mutta mikä parempi:nukkua kaikki hyvin vai pelätä jotain mitä aniharvoin sattuu? Kätkytkuolema voi tulla vaikka nukkuisi miten päin jos on tullakseen.
Veit jalat suustani!
Meillä myös poju on nukkunut ihan pikku-vauvasta lähtien mahallaan. Ja mahalleen nukkujilla on vähemmän vatsavaivoja =)
 
Kyllä. Tuon ikäinen osaa jo todennäköisesti kääntyä itsekin takaisin selälleen, tai ainakin saa nostettua päänsä ylös tai käännettyä sitä, jos meinaa tukehtua tyynyynsä tai jotain. Ihan pienen vauvan en antaisi, koska voi vahingossa pää kääntyä vaikka tyynyä vasten, eikä ihan pikkunen saa sitä välttämättä käännettyä vielä takaisin ja vapautettua hengitystä. Mut puolvuotias on iso jo.
 
Moi :D !
Niin,aika rientää,meidän tyttö tosiaan jo puoli vuotta!Kiitos kysymästä,hyvin menee ja välillä kaipailen töihinkin..kerran olen käynyt helmikuussa "näytillä" siellä.
Mitäs sinä,meinaatko lomailla tänä vuonna aiemmin?Laita ihmeessä meiliä,mulla on uusi osoite mutta laita vanhaan niin kurkkaan sieltä ja laitan sitten uuden sulle.
Nyt kahvinkeittoon.
 
NuoriAikuinen
Tyttö on nyt 6kk ja olen aina antanut hänen nukkua ihan juuri siinä asennossa kuin itse haluaa. Nukutan hänet kuitenkin aina selälleen tai kyljelleen mutta jos itse tahtoo kääntyä (ja hänhän tahtoo!!) niin siitä vaan. :)
 
Aina olen kaikki lapset nukuttanut mahalleen alusta asti ja kyllä ovat päätä käännelleet jo vastasyntyneenä.Olen myös "tutkimukseni"perusteella tullut siihen tulokseen että mahalleen alusta asti nukkuneet lapset alkavat lliikkumaan aiemmin.Perustuu siis omiin sekä tuttavieni kokemuksiin eli minulla ei nyt ole tästä mitään oikeata faktaa laittaa :D Kertokaa toki poikkeavatko omat kokemuksenne tästä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 04:53 nahis kirjoitti:
Aina olen kaikki lapset nukuttanut mahalleen alusta asti ja kyllä ovat päätä käännelleet jo vastasyntyneenä.Olen myös "tutkimukseni"perusteella tullut siihen tulokseen että mahalleen alusta asti nukkuneet lapset alkavat lliikkumaan aiemmin.Perustuu siis omiin sekä tuttavieni kokemuksiin eli minulla ei nyt ole tästä mitään oikeata faktaa laittaa :D Kertokaa toki poikkeavatko omat kokemuksenne tästä.
Hei, voi olla totuuden perää!
Meillä pikku mies nukkunut pienestä pitäen vatsallaan ja nousi 7kk omille jaloilleen ja heti perään rupesi konttaamaan täysiä.
Nykyään 8kk ja tietty nukkuu juuri siinä asennossa missä lystää. :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 11:29 kekkuli kirjoitti:
Kun toinen aina vääntää itsensä mahalleen ja siinä on hyvä olla aamuun saakka.
No jos sitä ei kokoajan jaksa olla kääntämässä taas toisinpäin ni miksipä ei voisi mahallaan olla.. Meidän esikoinen ainaki nukku mahallaan mielummin ja vaikka anoppi sitä miten kauhisteli ni mä en kyllä ruvennu sitä koko ajan vahtaamaan ja kääntämään.
 
Miimari harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 11:31 smirgelaine kirjoitti:
Meillä poika nukkui jo laitokselta kotiuduttuaan mahallaan. Joten kyllä antaisin jo puol vuotiaan hyvinkin nukkua masullaan.
Näin meilläkin,tosin nukkui jo sairaalassa mahallaan =) Eipä viittiny väkisin alkaa repimään sitä koko ajan johonkin kylkiasentoon =)
 

Yhteistyössä