Veit jalat suustani!Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 11:35 mamma myy kirjoitti:Antaisin. Ja olen antanut. Mille sinusta tuntuisi jos joku kävisi kääntämässä sinut epämieluiseen asentoon ja siinä pitäisi levätä?
Nämä kätkytkuolemariskit sun muut on tutkittuja juttuja tietty, mutta mikä parempi:nukkua kaikki hyvin vai pelätä jotain mitä aniharvoin sattuu? Kätkytkuolema voi tulla vaikka nukkuisi miten päin jos on tullakseen.
Hei, voi olla totuuden perää!Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 04:53 nahis kirjoitti:Aina olen kaikki lapset nukuttanut mahalleen alusta asti ja kyllä ovat päätä käännelleet jo vastasyntyneenä.Olen myös "tutkimukseni"perusteella tullut siihen tulokseen että mahalleen alusta asti nukkuneet lapset alkavat lliikkumaan aiemmin.Perustuu siis omiin sekä tuttavieni kokemuksiin eli minulla ei nyt ole tästä mitään oikeata faktaa laittaa Kertokaa toki poikkeavatko omat kokemuksenne tästä.
No jos sitä ei kokoajan jaksa olla kääntämässä taas toisinpäin ni miksipä ei voisi mahallaan olla.. Meidän esikoinen ainaki nukku mahallaan mielummin ja vaikka anoppi sitä miten kauhisteli ni mä en kyllä ruvennu sitä koko ajan vahtaamaan ja kääntämään.Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 11:29 kekkuli kirjoitti:Kun toinen aina vääntää itsensä mahalleen ja siinä on hyvä olla aamuun saakka.
Näin meilläkin,tosin nukkui jo sairaalassa mahallaan =) Eipä viittiny väkisin alkaa repimään sitä koko ajan johonkin kylkiasentoon =)Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 11:31 smirgelaine kirjoitti:Meillä poika nukkui jo laitokselta kotiuduttuaan mahallaan. Joten kyllä antaisin jo puol vuotiaan hyvinkin nukkua masullaan.