Antaisitko/olisitko antanut toisen naisen imettää lastasi jos...

lapseni sai sairaalassa toisten naisten maitoa kun itsellä ei heti homma sujunut, eikä mielestäni ollut paha asia. Eihän nykyään onneksi tarvii viedä lasta toiselle naiselle imetettäväksi kun rintapumppu on keksitty.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PikkuKananen:
lapseni sai sairaalassa toisten naisten maitoa kun itsellä ei heti homma sujunut, eikä mielestäni ollut paha asia. Eihän nykyään onneksi tarvii viedä lasta toiselle naiselle imetettäväksi kun rintapumppu on keksitty.
Aivan. Mutta nyt kyselen lähinnä itse imettämisestä =)

 
Voisin antaa. Tosin käytännössä varmaan aika mahdotonta, kun eihän tämä "imettäjä" meillä asu.
Ja voisin itsekin kokeilla imettää jotakin toista lasta, jos hänen äitinsä haluaisi niin. En koe asiaa millään muotoa vastenmieliseksi =)
 
no en olisi antanut!eikä itseltäni ole maitoa tullutkaan..
pullosta annoin kyllä pari päivää luovutettua, mutta en ikinä olisi antanut toisen naisen imettää MUN lastani! minä olen ruokkinut lapseni lämmöllä ja hellyydellä huolimatta siitä, että maito ei olekaan tullut rinnasta =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:
Alkuperäinen kirjoittaja PikkuKananen:
lapseni sai sairaalassa toisten naisten maitoa kun itsellä ei heti homma sujunut, eikä mielestäni ollut paha asia. Eihän nykyään onneksi tarvii viedä lasta toiselle naiselle imetettäväksi kun rintapumppu on keksitty.
Aivan. Mutta nyt kyselen lähinnä itse imettämisestä =)
En antaisi toisen imettää
 
Meidän suvussa on paljon naisia, joilla on suunnilleen saman ikäisiä lapsia. Jos omalta lapselta olisi korvikkeet loppu eikä itseltä tulisi maitoa, olisin antanut jonkun näistä äideistä imettää lastani. Luulen silti, että he olisivat ehkä ennemmin pumpanneet maitoa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja strawberry:
Imettäisitkö itse toisen lasta?

En imettäisi, enkä antaisi kenenkään imettää minun lastani. Jotenkin se on niin läheinen ja äidin ja lapsen välinen juttu, että ei. Pumpattua voisin antaa pullosta. Ja mielestäni se on eri asia kun olla toisen naisen rinnassa kiinni :/

Siksi siis tätä kyselen kun mummini selitti miten hän synnytyssairaalassa oli imettänyt todella monia toisten lapsia ja rinnoissa oli jatkuvasti "roikkunut" joku vauva :eek: Tosin toisaalta ymmärrän tämän kun eihän "ennen vanhaan" mitään korvikkeitakaan ollut...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:
Eli jos et antaisi lastasi toisen imetettäväksi, niin voisitko antaa lapsellesi luovutettua maitoa? =)
Kyllä voin ja olen antanutkin (kiitokset niille, jotka Lastenklinikalle maitoa luovuttavat), oma maidontutanto lähti hitaasti käyntiin, varsinkin kun vauva sairaalassa ja paljon hänestä erossa olin.
 
Jokainen muksuni on saanut sairaalassa ekat maitoannoksensa luovutettua äidinmaitoa pullosta, kunnes oma imetys lähti käyntiin.

Itse imetys..... Juu EI. Kukaan muu EI koskaan imetä lapsiani ja koskaan EN suostuisi imettämään muiden lapsia.
 
vieras
Voisin ehdottomasti antaa luovutettua maitoa jos ei itseltäni tulisi. Antaisin imettää jos ei olisi muuta ravintoa tai mahdollisuutta ottaa rintapumpulla maitoa pulloon. Pääasia itselleni olisi että lapsi saa ravintoa ja jäisi henkiin :heart:
 

Yhteistyössä