Antaisitko 3-vuotiaan pissata tiskialtaaseen? Siis kaikkien tiskien päälle?

  • Viestiketjun aloittaja antaisitko
  • Ensimmäinen viesti
antaisitko
Olin siskoni luona kylässä, kun siskoni lapsi tuli siskolleni (hänen äidilensä) kertomaan, että hänellä on pissahätä. Siskoni nosti hänet tiskialtaan päälle ja tyttö lorotti kaikkien tiskien päälle. Siskoni vielä kehui lastaan siitä. Olin ihan, että o_O!! Antaisitteko oman lapsenne pissata tiskialtaaseen?
 
Öh, no en :D
Tai siis äärimmäisessä hätätapauksessa tyhjään altaaseen juu, mutta en kyllä hyvikseni.

Ja voisin vetää kyllä kahvit väärään kurkkuun jos kyläpaikassa emäntä (tai isäntä) pissattaisi muskun tiskien päälle :snotty: Saattaisi käydä mielessä, että onko kyläpaikan emäntä tiskannut tiskinsä kuinka tarkasti..
 
En antaisi.

"Kehuisin" huutamalla kuin palosireeni ja raahaamalla lapsen niskaperseotteella jäähylle :D

Ja jos näkisin jonkun ystäväni pissattavan lapsensa tiskialtaaseen, niin sanoisin varmaan ihan suoraan että hyi saatana.
 
"minä"
Todellakin, meillä pissaa vauva, 5-v ja 7-v. Tosin ei aina tiskien päälle. Välillä lapset pissaa myös pehmeälle nukkamatolle, ja en jaksa siivota, kun se imee pissat niin hyvin. EI LAPSEN PISSA HAISE MILTÄÄN!!!
 
kusiluikka
Mullakin tulee joskus niin kova pissahätä, että pissaan sohvalle.Jja se imee kyllä myös tosi hyvin, mutta mun kahvipissa haisee pahalle ja pintyttää myös tiskialtaan ja suihkun kaivonrenkaan... Se on surullista... Ja hankalaa kun en jaksa just aina siivotakaan.
 
:x
Mun kaverin lapsi opetteli/opettelee kuivaksi ja on aina alasti kotona (poika) mikä mun mielestä noin muutenki on ällöttävää ku on vähän alle kolme eikä ymmärrä sit et jos ei ole housuja ni ei ole kiva pyllistellä ja levitellä. Esim on sohvalla ja nostaa jalat ylös ja mun lapsi opettelee kävelee ni pojan pylly on siinä "tyrkyllä", ku eipä 1v tajua sekään. En tiedä, se vaan musta on epämiellyttävää. :( Sit se koskee itseensä ja sen jälkeen kekseihin ja joka paikkaan. Hyi. No nii, mut se siis saattoi pissiä ihan mihin vaan ja tää äiti "kuivasi"sen kuivalla pyyhkeellä. :x Ei siis pessyt lattiaa mitenkään ja saattoi jättää pyyhkeen siihen. Ei tosiaan tehnyt mieli antaa ryömijän leikkiä lattialla. :(
 
Mun kaverin lapsi opetteli/opettelee kuivaksi ja on aina alasti kotona (poika) mikä mun mielestä noin muutenki on ällöttävää ku on vähän alle kolme eikä ymmärrä sit et jos ei ole housuja ni ei ole kiva pyllistellä ja levitellä. Esim on sohvalla ja nostaa jalat ylös ja mun lapsi opettelee kävelee ni pojan pylly on siinä "tyrkyllä", ku eipä 1v tajua sekään. En tiedä, se vaan musta on epämiellyttävää. :( Sit se koskee itseensä ja sen jälkeen kekseihin ja joka paikkaan. Hyi. No nii, mut se siis saattoi pissiä ihan mihin vaan ja tää äiti "kuivasi"sen kuivalla pyyhkeellä. :x Ei siis pessyt lattiaa mitenkään ja saattoi jättää pyyhkeen siihen. Ei tosiaan tehnyt mieli antaa ryömijän leikkiä lattialla. :(
Yök.

Mutta me ollaan varmaan jotenkin estoisia ja luonnottomasti alastomuuteen & erittämiseen suhtautuvia kun pidetään tuollaista ällönä.

Mua on ällöttänyt kavereiden toiminnassa mm. se, kun yhdellä kaverilla oli ruokapöydän vieressä potta, ja lapsi asioi siinä kaikessa rauhassa kun me ruokailtiin. Siihen se potta sitten jäi haisemaan sekä ison että pienen tuotoksen kera kunnes ruokailu oli ohi, astiat korjattu tiskiin, yms. Mun mielestä se oli kuvottavaa, ja ruokahalu oli aika lailla mennyttä siinä löyhkässä & niiden lorinoiden ja plops-äänien myötä.

Mä olen ollut kovin tylsä äiti; meillä on ollut potta vessassa, ja pissaamiset & kakkaamiset on hoidettu siellä. Kuivaksiopettelijoillakin on aina ollut housut jalassa, eikä lapset ole koskaan pylly paljaana saaneet istuskella ties missä - kaikkein vähiten silloin kun on vieraita. Silti oppivat kuivaksi ihan suhtkoht ajoissa.
 
koippiuo
No, huh mitkä käytöstavat. Mun mielestä ei lämitä keksejä yms.likaisilla käsillä. Ja sit kyl lastenkin pissat kannattaa siivota kunnolla kuten pentukoirienkin. Hyi sanon minä!
 
"minä"
Alkuperäinen kirjoittaja äppi;25385592:
Annatteko myös lasten kakata altaaseen tai vaikka kattilaan? Mä annan kakata vaikka pussiin tai mun laukkuuni. Onko se Ok?
Annan lasteni kakata altaaseen, tungen sen kakan vain perunasurvimella viemäriin. Mitä kummaa siinä on? On ok, jos lapsi saa kakata pussiin tai laukkuun, se on normaali asia, ja lasten täytyy saada tehdä tarpeensa sinne, minne haluavat. PISTE.
 
HYIIIIIIIIIIIII
yks äiti opetti lastaan kuivaksi siten että piti lasta housuitta koska tämä ei kuulemma muuten osannut mennä potalle vaan lorotti housuun. teki tätä myös meillä vieraillessaan ja ai että mua ällötti kun tää lapsi perse paljaana hinkkasi mun lapsen syöttötuolia ja sitten kun mä näin vielä että tää äiti vaan kuivalla paperilla pyyhkäs kakkapyllyn eikä pessyt niin..!
ja se lapsi levitteli sohvalla, matolla, lapseni leluihin varmaan jalkoväli hinkkautui myös. kyllä jännitti pissiikö sohvan vai maton ensin
 

Yhteistyössä