Antaisitko 18-vuotiaan poikasi seurustella 45-vuotiaan naisen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
No en voi kauhean realistiseti nyt ajatella, kun oma tyttäreni on vasta puolivuotias.
Mutta nyt sanoisin niin, että antaisin, koska ei rakkaus ole iästä kiinni. Testaamalla sitä selviää, mikä on itselle se hyvä. Ja jos ajattelisi, että tämä esikoiseni 18-vuotiaana seurustelisi 45-vuotiaan miehen kanssa, niin sehän olisi vanhempi kuin minä silloin. Mutta tällä hetkellä ei haittaisi. Toivottavasti saat lisää mielipiteitä. :)

häh?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja häh?:
No kyl mä vaan päsmäröisin siinä niin ettei suhteesta mitään tulis :LOL: ja sama jos tilanne olis vanhempi mies+18 v tyttö.
Miksi haluaisit pilata nuorenparin onnen?
:LOL: äläs nyt kun en meinaa naurultani tässä penkillä pysyä!
Ei minun mielestäni ole mitään hauskaa jos tuhoaa rakastavaisten onnen!

Viivi
No kyl mä vaan päsmäröisin siinä niin ettei suhteesta mitään tulis :LOL: ja sama jos tilanne olis vanhempi mies+18 v tyttö.
Tuskin sitä tuhota voi, onhan poika jo silloin täysi-ikäinen. Tosin en todellakaan hyvällä katsois ja kertoisin mielipiteeni.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Viivi:
Tuskin sitä tuhota voi, onhan poika jo silloin täysi-ikäinen. Tosin en todellakaan hyvällä katsois ja kertoisin mielipiteeni.
Se lempi onneksi ja tuski kauan kestäis. Harvassa on ne tosirakkaudet, joissa kumppaneilla on noin paljon ikäeroa.

häh?
Alkuperäinen kirjoittaja Viivi:
Aika ilkeää "et katsoisi hyvällä ja kertoisit mielipiteesi"... Tykkäisitkös jos naapurisi ei katsoisi hyvällä ja tulisi vähän kertomaan mielipiteensä, kun aloittaisit uuden suhteen ihanan miehen kanssa?

Viivi
Aika ilkeää "et katsoisi hyvällä ja kertoisit mielipiteesi"... Tykkäisitkös jos naapurisi ei katsoisi hyvällä ja tulisi vähän kertomaan mielipiteensä, kun aloittaisit uuden suhteen ihanan miehen kanssa?
No siittä vaan, mun mielestä jokaisella on oikeus mielipiteeseensä, varsinkin kun oma lapsi kyseessä.

Aivan sama onko mielestäsi ilkeää, etten pitäisi ajatuksessa että oma lapseni juuri aikuisuuden kynnyksellä ottaisi naisystävän jolla vaihdevuodet alkamassa. Lisäksi jos näin kävisi, olisi poikani naisystävä paljon vanhempi kuin minä, tarkalleen 9vuotta vanhempi :eek:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jessssssssseboy:
Alkuperäinen kirjoittaja Jepjep:
Hyvästi lapsenlapset...
Noh noh, ties vaikka morsiolla olis lapsia.
Noh noh, eihän ne pojan lapsi ois. Ja tässä olisi sellainen mahdollisuus, että lapset olisivat isäpuoltaan vanhempia.
No mitäs sillä iällä ja eikä lasten tarvitse olla biologisia, että niitä voisi pitää omina lapsenlapsinaan.

Viivi
Alkuperäinen kirjoittaja jessssssssseboy:
Alkuperäinen kirjoittaja Jepjep:
Hyvästi lapsenlapset...
Noh noh, ties vaikka morsiolla olis lapsia.
Noh noh, eihän ne pojan lapsi ois. Ja tässä olisi sellainen mahdollisuus, että lapset olisivat isäpuoltaan vanhempia.
No mitäs sillä iällä ja eikä lasten tarvitse olla biologisia, että niitä voisi pitää omina lapsenlapsinaan.
No ei musta tuntus kyllä yhtään kivalta, olla 36vuotiaana 45vuotiaan "tytön" anoppi. Saatika jos lapset ois vanhempia kuin minä. Toivottavasti oon osannut olla pojalleni äiti, eikä hänen tarvitse sitä etsiä muualta.

Yhteistyössä