Miksi haluaisit pilata nuorenparin onnen?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No kyl mä vaan päsmäröisin siinä niin ettei suhteesta mitään tulis ja sama jos tilanne olis vanhempi mies+18 v tyttö.
äläs nyt kun en meinaa naurultani tässä penkillä pysyä!Alkuperäinen kirjoittaja häh?:Miksi haluaisit pilata nuorenparin onnen?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No kyl mä vaan päsmäröisin siinä niin ettei suhteesta mitään tulis ja sama jos tilanne olis vanhempi mies+18 v tyttö.
Ei minun mielestäni ole mitään hauskaa jos tuhoaa rakastavaisten onnen!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:äläs nyt kun en meinaa naurultani tässä penkillä pysyä!Alkuperäinen kirjoittaja häh?:Miksi haluaisit pilata nuorenparin onnen?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No kyl mä vaan päsmäröisin siinä niin ettei suhteesta mitään tulis ja sama jos tilanne olis vanhempi mies+18 v tyttö.
Tuskin sitä tuhota voi, onhan poika jo silloin täysi-ikäinen. Tosin en todellakaan hyvällä katsois ja kertoisin mielipiteeni.Alkuperäinen kirjoittaja häh?:Ei minun mielestäni ole mitään hauskaa jos tuhoaa rakastavaisten onnen!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:äläs nyt kun en meinaa naurultani tässä penkillä pysyä!Alkuperäinen kirjoittaja häh?:Miksi haluaisit pilata nuorenparin onnen?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No kyl mä vaan päsmäröisin siinä niin ettei suhteesta mitään tulis ja sama jos tilanne olis vanhempi mies+18 v tyttö.
Se lempi onneksi ja tuski kauan kestäis. Harvassa on ne tosirakkaudet, joissa kumppaneilla on noin paljon ikäeroa.Alkuperäinen kirjoittaja Viivi:Tuskin sitä tuhota voi, onhan poika jo silloin täysi-ikäinen. Tosin en todellakaan hyvällä katsois ja kertoisin mielipiteeni.Alkuperäinen kirjoittaja häh?:Ei minun mielestäni ole mitään hauskaa jos tuhoaa rakastavaisten onnen!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:äläs nyt kun en meinaa naurultani tässä penkillä pysyä!Alkuperäinen kirjoittaja häh?:Miksi haluaisit pilata nuorenparin onnen?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No kyl mä vaan päsmäröisin siinä niin ettei suhteesta mitään tulis ja sama jos tilanne olis vanhempi mies+18 v tyttö.
Aika ilkeää "et katsoisi hyvällä ja kertoisit mielipiteesi"... Tykkäisitkös jos naapurisi ei katsoisi hyvällä ja tulisi vähän kertomaan mielipiteensä, kun aloittaisit uuden suhteen ihanan miehen kanssa?Alkuperäinen kirjoittaja Viivi:Tuskin sitä tuhota voi, onhan poika jo silloin täysi-ikäinen. Tosin en todellakaan hyvällä katsois ja kertoisin mielipiteeni.Alkuperäinen kirjoittaja häh?:Ei minun mielestäni ole mitään hauskaa jos tuhoaa rakastavaisten onnen!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:äläs nyt kun en meinaa naurultani tässä penkillä pysyä!Alkuperäinen kirjoittaja häh?:Miksi haluaisit pilata nuorenparin onnen?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No kyl mä vaan päsmäröisin siinä niin ettei suhteesta mitään tulis ja sama jos tilanne olis vanhempi mies+18 v tyttö.
No siittä vaan, mun mielestä jokaisella on oikeus mielipiteeseensä, varsinkin kun oma lapsi kyseessä.Alkuperäinen kirjoittaja häh?:Aika ilkeää "et katsoisi hyvällä ja kertoisit mielipiteesi"... Tykkäisitkös jos naapurisi ei katsoisi hyvällä ja tulisi vähän kertomaan mielipiteensä, kun aloittaisit uuden suhteen ihanan miehen kanssa?
Noh noh, ties vaikka morsiolla olis lapsia.Alkuperäinen kirjoittaja Jepjep:Hyvästi lapsenlapset...
Ja tähän kohtaan räkäset naurutAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Noh noh, ties vaikka morsiolla olis lapsia.Alkuperäinen kirjoittaja Jepjep:Hyvästi lapsenlapset...
Noh noh, eihän ne pojan lapsi ois. Ja tässä olisi sellainen mahdollisuus, että lapset olisivat isäpuoltaan vanhempia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Noh noh, ties vaikka morsiolla olis lapsia.Alkuperäinen kirjoittaja Jepjep:Hyvästi lapsenlapset...
No mitäs sillä iällä ja eikä lasten tarvitse olla biologisia, että niitä voisi pitää omina lapsenlapsinaan.Alkuperäinen kirjoittaja jessssssssseboy:Noh noh, eihän ne pojan lapsi ois. Ja tässä olisi sellainen mahdollisuus, että lapset olisivat isäpuoltaan vanhempia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Noh noh, ties vaikka morsiolla olis lapsia.Alkuperäinen kirjoittaja Jepjep:Hyvästi lapsenlapset...
No ei musta tuntus kyllä yhtään kivalta, olla 36vuotiaana 45vuotiaan "tytön" anoppi. Saatika jos lapset ois vanhempia kuin minä. Toivottavasti oon osannut olla pojalleni äiti, eikä hänen tarvitse sitä etsiä muualta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mitäs sillä iällä ja eikä lasten tarvitse olla biologisia, että niitä voisi pitää omina lapsenlapsinaan.Alkuperäinen kirjoittaja jessssssssseboy:Noh noh, eihän ne pojan lapsi ois. Ja tässä olisi sellainen mahdollisuus, että lapset olisivat isäpuoltaan vanhempia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Noh noh, ties vaikka morsiolla olis lapsia.Alkuperäinen kirjoittaja Jepjep:Hyvästi lapsenlapset...