Antaisitko 18-vuotiaan poikasi seurustella 45-vuotiaan naisen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Viivi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jessssssssseboy:
Alkuperäinen kirjoittaja Jepjep:
Hyvästi lapsenlapset...
Noh noh, ties vaikka morsiolla olis lapsia.
Noh noh, eihän ne pojan lapsi ois. Ja tässä olisi sellainen mahdollisuus, että lapset olisivat isäpuoltaan vanhempia.
No mitäs sillä iällä ja eikä lasten tarvitse olla biologisia, että niitä voisi pitää omina lapsenlapsinaan.
No ei musta tuntus kyllä yhtään kivalta, olla 36vuotiaana 45vuotiaan "tytön" anoppi. Saatika jos lapset ois vanhempia kuin minä. Toivottavasti oon osannut olla pojalleni äiti, eikä hänen tarvitse sitä etsiä muualta.
No jos olisit saanut lapses vaikka 18-vuotiaana olisit pojan ollessa 18-vuotias 36-vuotias ja jos tämä miniä olis saanut ekan lapsensa samassa iässä olis nämä lapsenlapset sitten parikymppisiä ei todellakaan vanhempia kuin sinä. Mutta vastaus olikin kysymykseen, et "hyvästi lapsenlapset" vaikka oikealla asenteella lapsenlapsia oliskin olemassa vaikka ne eivät olisikaan biologisia.

Viivi
No jos olisit saanut lapses vaikka 18-vuotiaana olisit pojan ollessa 18-vuotias 36-vuotias ja jos tämä miniä olis saanut ekan lapsensa samassa iässä olis nämä lapsenlapset sitten parikymppisiä ei todellakaan vanhempia kuin sinä. Mutta vastaus olikin kysymykseen, et "hyvästi lapsenlapset" vaikka oikealla asenteella lapsenlapsia oliskin olemassa vaikka ne eivät olisikaan biologisia.
No justhan tuossa kirjoitinkin, että olen 36vuotias kun poikani on 18vuotias. En puhunut että minulle tulisi olemaan vanhempia lapsenlapset kuin minä itse, mutta poikani tyttöystävä taas olisi paljon vanhempi kuin minä.

Viittasin vain noilla lapsenlapsilla jessssssssseboy:n kirjoitukseen.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Viivi:
No justhan tuossa kirjoitinkin, että olen 36vuotias kun poikani on 18vuotias. En puhunut että minulle tulisi olemaan vanhempia lapsenlapset kuin minä itse, mutta poikani tyttöystävä taas olisi paljon vanhempi kuin minä.

Viittasin vain noilla lapsenlapsilla jessssssssseboy:n kirjoitukseen.
No siinä tapauksessa olis kannattanut lainata jessepojan kirjoitusta.

Ei sitä varmaan estääkään voisi, mutta tietysti varmaan toivoisin, että valitisis jonkun oman ikäisensä tai edes lähelle...Voi tulla myöhemmin ongelmia, jos toinen haluaisi lapsia ja toinen olisi jo mummoiässä....

Keittiönoita
Eihän sitä estääkään voisi. Kuopus täyttää parin viikon päästä 18 v ja sanoisin hänelle tuollaisessa tilanteessa, että jos hän nyt ei jaksa yhden vanhan ämmän kanssa enää asua saman katon alla, niin eiköhän hänelle asunto ja eläminen järjesty ilman, että tarvitsee toiseen vanhaan ämmään vaihtaa :D

no
No en tietenkään. Tyhmä kysymys. Mutta kun realistina tajuan että 18 vuotias on täysikäinen, joten mulla ei kyl ole paljoa sanomista jos seurustelee. Valitan. Ei kai kukaan lapselleen mitään älyttömyyksiä lupaile tai suo, mutta kun varsinkaan ton ikäselle ei enää paljoa auta sanoa jos ei ite tajua. Välillä niitten nuorten on ite saatava kantapään kautta kokea mikä oli moka ja mikä ei olis kannattanu.

Yhteistyössä